![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik hoor zojuist op TV de parketwoordvoerder de versie van de feiten doen. Blijkbaar heeft de gewonde motard inderdaad de zwarte aangevallen en hem zelfs achtervolgd.
Indien dit inderdaad de juiste versie is, vind ik het niet meer dan logisch dat de zwarte man vrijuit gaat. En voor de gewonde motard: "wie wind zaait, zal storm oogsten"
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De reactie is begrijpelijk: zelfverdediging. Als iemand mij 's nachts bedreigt, beledigt en mijn vriendin slaat, dan kan hij hetzelfde verwachten: ik pak wat ik kan pakken om te slagen en ik slaag waar ik hem kan raken met als bedoeling dat het ophoudt. Wat u daar tegen hebt is me niet duidelijk. Citaat:
Citaat:
1) er is niemand van kant gemaakt in Aalst 2) het ging niet alleen over zich 'beledigd voelen' maar om duidelijk racistische beledigingen en agressie. Meermaals.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 4 februari 2007 om 20:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, blijft u vooral doorgaan. Uw complottheorieën en gekronkel amuseren mij.
![]() |
![]() |
#124 |
Gouverneur
|
![]() Als de ene naar huis WANDELT, en de andere MET DE MOTOR, dan lijken twee "toevallige" ontmoetingen mij toch wel wat onwaarschijnlijk...
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoera! 't stad is van iedereen, hoeren, homo's, pooiers, allochtonen en niet te vergeten den bazil. (sorry, voor de paar deftige mensen in 't stad) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() Joepie ik mag in Mechelen en Vilvoorde een hele hoop vooral Marokanen hun kop gaan inslaan zonder gestraft te worden aangezien die mij al verschillende keren uitgemaakt hebben.
Wat een bende achterlijke linkse spasten hier in dit kutland toch. Laatst gewijzigd door Dude : 4 februari 2007 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft het recht op zelfverdediging. Een juwelier mag zijn eigendommen, zichzelf en de zijnen beschermen. Proportioneel. Dat geeft hem niet het recht inbrekers in de rug dood te schieten. Zo mag iemand die wordt aangevallen zichzelf en zijn vriendin beschermen. Bijvoorbeeld door de agressor uit te schakelen. U bent houdt het zoals alle racisten in it forum op "zich beledigd voelen" maar het gaat wel degelijk om herhaalde verbale én fysieke agressie. Dat is dus niet hetzelfde als "een racistisch verwijt" krijgen. Het gaat om slagen met een motorhelm. Fysiek geweld dus. Zelfverdediging is - ook in dit geval - toegelaten. Meer nog: de man was het aan zichzelf en zijn vriendin verplicht. Hoe zou je zelf zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De tussenstand:
de thread met de zwaargewonde: 134 de thread met de dode en de zwaargewonde: 47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus alle bovengenoemden zijn volgens u niet deftig?
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 4 februari 2007 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U gaat wel heel erg kort door de bocht, maar ja dat komt ervan als je propaganda slikt als een pil.
![]() |
![]() |
#135 |
Vreemdeling
|
![]() He ik spreek uit ervaring he,ik zei ooit is tegen ne flik.Als gijle er niet voor zorgt dat die Marokanen mij gerust laten dan doe ik het zelf waarop die flik antwoorde."Dan steken wij u den bak in"
En nu gebeurd dit?? Ik voel mij in de steek gelaten en vernederd door mijn eigen overheid.Vergeef mij mijn woede maar dit is een serieuze stap te ver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij slik jij er genoeg van.....Mischien tijd voor een andere apotheker ???
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke propaganda?
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Die waarin allochtonen altijd de dader zijn. Je kent dat wel, elkaar wat opjutten enzo.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 4 februari 2007 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Wel dat doet me nu plezier. U ziet, vragen stellen en niet klakloos alles geloven wat de media verlangt en wilt dat ge gelooft kan ook amusant zijn. Moet u niet altijd laten meeslepen in die verhalen zonder inhoud en zonder gegronde feiten van wat men nu zo modern vindt, het onderwep "racisme". Voor uzelf opkomen en eisen dat men u hele waarheden/verhalen geeft en niet halve waarheden/verhalen zult dan de wereld heel anders bekijken dan door zo'n (s)links bekrompen brilke.
|
![]() |
![]() |