![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als men daar niet tegen kan, moet men niet in de politiek gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed, gelukkig kan dat geen kwaad. Het zijn eerder de stigmatisering en het aanzetten tot het uitroeien van mensen, dat me tegen de haren strijkt. Zowel bij Hitler als bij extreem links, dat meent dat men het VB moet uitroeien. Dat men criminele migranten terug naar afzender wil sturen, lijkt mee eerder logisch dan racistisch. Liefst had ik nog dat men ze gewoon buiten hield. Hen willen opruimen, vind ik ook verkeerd, al ben ik in uitzonderlijke gevallen wel voorstander van de doodstraf. Mij komt het er op neer dat de nazi's, maar evengoed de communisten als Moa, Stalin en Pol Pot, groepen mensen diabolioseerden en vogelvrij verklaarden. Mensen die het niet eens waren met het systeem werden eerst gestigmatiseerd, als boosaardig afgebeeld in de media en later werden ze vogelvrij verklaard en verdwenen ze in kampen. Onze huidige linkse media doet met VBers net hetzelfde. Noem hen eerst mestkevers. Steek alle maatschappelijke problemen op hen. Bindt ze aan de schandpaal. Viseer ze. Grijp elke criminele autochtoon aan om er een VBer van te maken. Dit hoeft nog niet eens waar te zijn. De volgende stap: wetten maken om mensen hun gedachten aan banden te leggen en 3 VZW's van die partij symbolisch laten veroordelen. Maak meldpunten voor racisme, zet mensen aan om hun vrienden, familie en buren te verraden. En wat wordt de volgende stap? Ik hou mijn hart vast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 |
|
![]() Alstublief, hou op he. De EU gedachte is al zo oud als de straat. Geen groter dief (en moordenaar) dan Hitler, die van zowat iedereen ideëen stal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 | |
|
![]() Citaat:
Zie je dan niet in dat de rechtse media - en die is in grote getale aanwezig - exact hetzelfde doet t.o.v. de linkse media ? Het weze hen gegund trouwens, want ze zijn elkaar waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Boadicea;240590
![]() De volgende stap: wetten maken om mensen hun gedachten aan banden te leggen en 3 VZW's van die partij symbolisch laten veroordelen. Maak meldpunten voor racisme, zet mensen aan om hun vrienden, familie en buren te verraden. En wat wordt de volgende stap? Ik hou mijn hart vast.[/quote] een correcte analyse ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 |
Gouverneur
|
![]() Noem er eens een paar aub.....Rechtse media wel te verstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal er in het vervolg wat meer smileys bij plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
|
![]() Ben je echt zeker? Natuurlijk heef Hitler zijn ideeën ergens vandaan gehaald, maar waarom worden deze mensen niet mee aan de schandpaal gebonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 | |
|
![]() Citaat:
Extreem rechts had misschien 1 grote massamoordenaar die veel mensen heeft doen verdwijnen, maar alle extreem linkse dictators van de vorige eeuw konden hen zeker van vast ruim bijbenen, als ze zijn aantal slachtoffers niet overschreden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hans van Temse werd echter wél in verband gebracht met het VB omdat zijn tante een lidkaart van die partij had. Verhofstadt was er zopas, weer eens, als de kippen bij met het opgestoken vingertje omdat een aantal onbekende koppels niet wilden getrouwd worden door een 'boy'. Mochten die koppels banden hebben gehad met het VB, dan had het zonder twijfel in koeien van letters in alle kranten gestaan. Niet dus. Toch wordt die partij er weer op aangekeken. Het VB werd als enige partij geweerd op de mars die volgde na de moord op Joe van Holsbeek. En wat had het VB met die moord te maken? Geef toe dat er in Belgique iets grondig fout loopt en dat dit NIET aan het VB ligt maar aan de handelswijze van de machthebbers. Zij wijzen steevast de verantwoordelijkheid voor de gevolgen van hun eigen beleid af en gaan ijskoud op de ingeslapen weg verder....en verder....en nog verder...
![]() |
![]() |
#1172 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs Hitleradepten geven dit schoorvoetend toe. Er is nog steeds een hemelsbreed verschil tussen het verkondigen van enkele theorietjes - soms niet meer dan toogpolitiek - en deze theorietjes effectief uitvoeren op een zo extreem mogelijke manier. Ik hoop dat je het verschil ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welja. Achter de bende van Nijvel zat ook extreem rechts. Alleen jammer dat het VB toen nog niet bestond om het de schuld in de schoenen te schuiven.
![]() |
![]() |
#1174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs koningen hebben daar geen enkel probleem mee... zolang het maar zwarten zijn en het geld in het laadje brengt.
![]() |
![]() |
#1175 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch leuk te zien dat je niet ontkent dat 'elke partij' hetzelfde DOET wat het VB zou gedaan hebben als het er de kans voor kreeg.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 februari 2007 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen die iets anders beweert, is een idioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je geeft dus toe dat er in Belgique iets grondig fout loopt en dat dit NIET aan het VB ligt maar aan de handelswijze van de machthebbers. Zij wijzen steevast de verantwoordelijkheid voor de gevolgen van hun eigen beleid af en gaan ijskoud op de ingeslapen weg verder....en verder....en nog verder...
![]() |
![]() |
#1179 | ||
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er nog bouwgrond is in Bagdad, Calcutta en Burkina Faso. Citaat:
Wat ik zei over de macht, was een algemeen bekend statement. Dit betekent niet dat de machthebbers per sé slecht zijn, of slechte bedoelingen hebben. De huidige Belgische regering is mijns insziens passief, ongeïnteresseerd, log en ik neem aan best wel corrupt. Een VB regering zou echter geen haar beter zijn. Wees gerust naïef als je anders denkt hoor. Het Vlaams Belang is een fantastische oppositie partij. Concrete, haalbare oplossingen daarentegen heb ik haar nog niet horen voorstellen. Vergeet niet, de beste stuurlui staan aan wal. Kritiek geven is het gemakkelijkste wat bestaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag eraf zijn, maar Stalin had zoiets van 100.000.000 doden op zijn geweten dacht ik, (tenzij het Mao was, maar Stalin voerde volgens mij de lijst aan). Of anders een beter rekenmachientje kopen et voil�* : DEATH BY GOVERNMENT Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 februari 2007 om 22:24. |
||
![]() |
![]() |