![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik antwoord zelf ook niet altijd op vragen die ik niet de moeite waard vindt. En muziek maakt de toon? Ik dact dat de essentie van deze oefening de contrapunt was? En verder ben ik net zoals jij ook een VB'er, zelfs één met ook een eigen mening dus. Veel plezier met deze post nog, jammer dat het niet verder gaat dan...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo zien we maar dat het VB toch wel democratisch is & dat men over meningen kan verschillen....voor zover men dat nog niet wist
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik zou het wel jammer vinden moest dat de enige reden zijn voor mijn vraag. Jürgen komt hier en public antwoorden geven (of dat was wel de bedoeling dacht ik, waarom anders een publieke tribune) en voor mij is dit een kans om iemand uit mijn eigen partij en die ik zelf niet ken beter te leren kennen. Aangezien wij tegenwoordig met meer dan drie zijn komt het wel eens voor dat ze niet allemaal mijn buurman zijn. En dus... Aangezien onze vriend zeer goed van tongriem gesneden is hoopte ik op iets meer uitleg. Uiteraard, indien hij de vraag belachelijk vindt moet hij er niet op antwoorden.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Toch tof dat het VB schrik krijgt van Dedecker. Nog nooit heb ik deze partij zo hard om zich heen zien slaan dan nu. Nu het cordon sneuvelt met Dedecker in het parlement zou men verwachten dat het VB euforisch zou zijn. Niets is minder waar ... hun levensverzekering is het cordon natuurlijk ... en het zou godgeklaagd zijn als men eens zou beoordeeld worden op hun programma dan op hun anti-houding. |
|
![]() |