![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Jij reikt mij indonesie aan. Zonder veel moeite vind ik dat jouw indonesie al evenmin respect opbrengt voor anders gelovigen. Poef: plotseling wordt er gebasht??? Telkenmale een dhimmie met zijn neus in de stront van de islam wordt gedrukt, ligt hij te bleiten dat het stinkt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...ia+law+ontario
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Het is fout en hypocriet om zo iets te citeren . Ik heb deze uitspraak vaak genoeg gezien binnen de ongelovige wereld waar ik al heb vertoef. Ze kunnen dan direct van mij op hun donder krijgen. Het interreseert hun namelijk geen moer wat de bijbel te zeggen geeft, alleen maar hun eigen ziel dat telt. Volgens mij vindt hij dat ik hypocriet ben en ook fout ben. Woord vinden is je mening geven. Wanneer je mij van hypocriet beschuldigd houdt een spiegel voor je dan weet je wie een hypocriet is. Je hele huis zal wel met braaksel liggen, want je kost als iemand anders een ander mening dan jou heeft !!! Je heb hulp nodig als je zo snel kots, ga naar een psycholoog zou ik zeggen. Zwijgen over het bloed zou m.i. ook kunnen zijn het niet willen toelaten tot het hart en het verstand. Hierover zwijgen is net zo fout. Een voorbeeld: Vliegtuig in het gebouw (VS), boem, boem, boem ! Mensen dood ! Moslim kunnen niet juichen, omdat ze weten dat ze niet kunnen maken (met hun verstand!!). In hun hart zijn ze blij dat de VS hun verdiende loon eindelijk hebben gekregen. Maar dat kun je met je verstand je mond niet zeggen, want je weet dat niet goed is. Maar je kan ook niet demonstreren, want het hart is blij, blij dat de vijand hun verdiende loon hebben gekregen ! Dus dan zwijg je ! Volgens mij komen jullie aandacht tekort bij jullie vrouwen (Als jullie een vrouw heb, want dat weet ik niet). Ja mannen gaan nu eenmaal raar gedragen wanneer ze aandacht tekort komen bij hun vrouwtje, oei vooral als die hormonen op hol slaan ! Ik denk dat ik jullie wel begrijpt. Had jullie maar liever een liefdevol bericht gegeven, ik moest toch zo regageren. Tja, ik wilde jullie uit de fantasiewereld helpen, want jullie hebt geteformeerde in jullie bolle hoofd ! Maar jullie mogen denken wat jullie willen, maar ik dacht misschien wilde jullie het exact weten, je houdt van de waarheid, maar dat is toch niet het geval, verbaast mij niks, want de bijbel heeft het voorspelt. Spreek voor jezelf, jullie denken dat je slim bent, je komt toch zo over !. Wat voor beeld (visie) heb jullie dan van de maatschappij? Dus de beeld die jullie heb over de maatschappij is beter dan die van mij, zo komt het mij toch over (Theusje weet het wel beter)... en zo bedoel jullie het ook denk ik, wat een arrogantie !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indonesie is al meer dan 300 jaar overwegend islamitisch. Er wonen 200 miljoen mensen. Er zijn kerken, boeddhistische tempels, hindoeistische tempels. De twee grootste monumenten zijn nota bene boeddhistisch en hindoeistisch (Borubodur en Prambanan). Binnen een familie kan de een katholiek en de ander moslim zijn. Met andere woorden: Indonesie is zo seculier als wat. Je mag er alcohol drinken, varkensvlees eten, je hoeft geen hoofdoekje op, je mag je eigen geloof belijden, sterker nog: in de winkels zijn gewoon kerstspullen te koop. U toont mij excessen in Indonesie zoals die ook voorkomen in westerse landen zoals Canada (mijn voorbeeld) en west-europa. Er is inderdaad een probleem met geimporteerd wahabisme en politieke islam. Ik wil maar zeggen: Indonesie zit in hetzelfde schuitje als wij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() @ronnydekotser
![]() Heb een citaat voor jou : "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours." Stephen Henry Roberts Misschien helpt het jou uit je fantasie wereld...denk er eens over na. Ik hip? Nee, denk het niet...ik uit mijn mening. En nee, ik aanvaard jou/jullie fantasie wereld niet van goden, engelen, hemelen en een hel. En als ik jou zo hoor spreken over atheisten heb ik blijkbaar dringend een 'duivelsuitdriiving' nodig... Zucht, je klinkt al net zo fundamentalistisch als een moslim. (fundamentalistisch : Als zodanig is iemand fundamentalistisch wanneer hij zich laat leiden door vaststaande principes of fundamenten). En laat het nou net jou boekje zijn dat al x aantal keer is aangepast omdat het niet meer in de tijd paste. Rationeel denken is blijkbaar niet aan u besteed? Laatst gewijzigd door jurgen79 : 6 februari 2007 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||
Minister
|
![]() Yep... ik ging wat kort door de bocht, niet?
Citaat:
Je bent uiteraard welkom om mij sites, boeken of links toe te vertrouwen. Citaat:
Wie is de moslim en wie is de katholiek (wie als in vrouw/man)? Citaat:
En indonesie zit wel degelijk niet in hetzelfde schuitje als wij. Uit de link die ik postte, blijkt duidelijk dat islam daar wordt opgedrongen. Aanpassen of dood... verhuizen is er zelfs niet bij. Je kan dat niet afdoen als wat geimporteerde wahabisme of politieke islam. Wat er nu gebeurt, gebeurde in Libanon en Soedan, waar christenen gewoon werden uitgemoord of geforceerd tot islam. Dit is zuivere islam. De wereld veroveren door leugens tot er voldoende moslims zijn, gevolgd door terreur en uiteindelijk het invoeren van sharia (en die sharia is dan niet alleen voor de moslims)
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Geen enkele Getuigen zal ontkennen dat hun leer veranderingen heeft ondergaan. Zaken die ooit voor waar werden worden nu als onwaar bezien en andersom. Wij zien het als een toepassing van het principe van Spreuken 4:18: Het pad van de rechtvaardige is als glanzende licht, dat steeds helderder wordt tot de dag stevig bevestigd is. Hoewel hier van een pad sprake is (de levenswijze) en niet van een zienswijze, kan het principe wel degelijk worden toegepast op een zienswijze. Wat kan er gezegd worden over dwang die zouden worden toegepast op de getuigen om een zien swijze aan te nemen waar ze eigelijk niet in geloven? Zoals hij nu die mensen beschuldige die in de bijbel geloven of in God geloven. Er is geen sprake van dwang over hetgeen een getuigen gelooft. Het principe dat van toepassing is, kunnen we vinden in 1Kor.1:10 "Nu vermaan ik u, broeders door de naam van onze Heer Jezus Christus, dat hij alle in overeenstemming met elkaar spreekt en dat er geen verdeelheid onder u is, maar dat gij nauw vereningd zijt in de zelfde geest en in de zelfde gedachtegang. Er zijn zijn dus twee (gescheiden) elementen waar over wordt gesproken wat iemand zegt en de gedachtengang die iemand volgt. Hier wordt niet gesproken over iemands eigen overtuigingen. Over andersdenkenden binnen de gelederen van Getuigen zegt . Natuurlijk hadden deze mensen beslist de vrijheid om te geloven wat zij verkozen. Maar iedereen die in het openbaar of in besloten kring zienswijzen propageert die afwijken van wat in de publiekaties van een organisatie verschijnt, en die dat doet terwijl die organisatie te vertegenwoordigen, veroorzaakt verdeelheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |||||
|
![]() Valt wel mee.
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Men heeft het op dit moment daar zwaar met het vechten tegen fundmentalisme. Juist nu moeten we ze steunen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ja, u behoeft psychologische hulp. Indien u uw gezin hierin meesleurt wens ik u het schavot toe. Waarom? Omdat ik al veel onacceptabele 'verhalen' heb gehoord over uw sekte (verscheurde gezinnen omdat een gezinslid wil uittreden uit de sekte, kinderen en mensen liever laten sterven dan bloed toe te dienen, enz enz enz). Jehova's ivm bloed => http://www1.tip.nl/~t661020/bloed/bloed.htm Indien u lid bent van deze sekte wens ik u tevens uit te nodigen om een gesprek bij mij thuis te hebben (dit kan geregeld worden via PM). Laatst gewijzigd door jurgen79 : 6 februari 2007 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit roept bij mij een enorm groot gevoel op om zulke zienswijzen te bestrijden. Ik ben volgens u laag gevallen? Ik vind mij meer mens dan de mensen die tot uw overtuiging behoren. Hoeveel jaar bent u eigenlijk al geindoctrineerd in de leer van jehova? Kan ik mij ongeveer een beeld schetsen over u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stoot liever je kinderen uit het gezin en wil totaal geen contact meer met ze hebben als ze uit jehova willen treden? In mijn ogen bent u een onmens als u zich achter zulke barbaarse dingen plaatst. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 6 februari 2007 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Waren de moslims een minderheid daar? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Tangerang is a city in Banten, Indonesia. It is located about 20 km west of Jakarta. It is the second largest urban center in the Jabotabek region after Jakarta. It has an area of 164.54 km² and population of 1,487,000 (2003). Dat kan ik moeilijk een remote area noemen. Door het feit dat dit (deze geweldddaden) gebeuren, hoort Indonesie wel bij het lijstje. Maar zoals hierboven aangehaald; ik wacht op de vredelievende linken, die je mij gaat bezorgen. Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maakt niet uit met welke fundi je probeert te discussieren. ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel Laatst gewijzigd door hermanvk : 6 februari 2007 om 02:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb tot tweemaal toe twee maal dezelfde argumenten aangehaald. Waarom wens je hier niet verder op in te gaan? Omdat het enkel past binnen jou gesloten wereldje en het maatschappelijk onaanvaardbaar is wat jullie met jullie leden en bijgevolg ook de kinderen doen? En ik hoop uit de grond van mijn hart dat er een verbod komt op uw godsdienst in belgie en deze aanzien gaat worden als een gevaarlijke sekte. Het is naar Westerse maatstaven onaanvaardbaar wat jullie nog prediken. Bijgevolg hoop ik dat u mijn twee argumenten nog kan weerleggen dat dit niet het geval zou zijn. Moest u dit niet kunnen plaatst u zich bijgevolg buiten de maatschappij...en verdwijn je als eerste persoon op mijn negeerlijst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Indonesië zijn er ook meer dan genoeg problemen veroorzaakt door de eenzijdige intolerantie van de islam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geloof me maar dat de normale bevolking het daar moeilijk mee heeft, juist door die verwevenheid met andere religies, zoals het hindoeïsme op Bali, het Christendom op Sumatra en de Molukken en het boeddhisme van de vele etnische chinezen. Niet te vergeten het animisme wat nog wijd (zeer wijd) verspreid is. |
||
![]() |
![]() |