![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De behandeling van die mensen heeft met andere woorden niks te maken met het feit dat ze van vreemde afkomst zijn. Dus nog eens, wat is het probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bespeurde racisme in mijn post. Leg eens uit? Wat is er racistisch aan mijn post te noemen? Als allochtonen van welke komaf zich hier niet thuis voelen...tjaaaa...inpakken en wegwezen denk ik dan zo ipv onze gemeenschap te komen terroriseren. Is dit racistisch? Denk het niet vriendje...dat politieke-correcte denken toch. Om ziek van te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mensen doen toch gewoon hun werk...zijt blij dat er tegen criminaliteit wordt opgetreden. En ocharme als ze eventjes de handboeien hebben om gehad...ga je niet van sterven ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier in Berlaar is er vandaag een blauwjurk in elkaar geslagen en gestampt bij het OCMW. Er was een jong koppel aanwezig en die kregen geen geld, zijn keet beginnen schoppen, assistente heeft op alarmknop gedrukt. Blauwjurk terplaatse en goe wa klop gehad. Ocharme die blauwjurken toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet me wel nog altijd eens zeggen wat een geval van politieagressie te maken heeft met racisme en waarom de Marokkaanse gemeenschap zich alweer tekort gedaan moet voelen als je weet dat er bij in totaal 14 huiszoekingen slechts 8 verdachten zijn gevonden en dat 1 van de 6 onschuldigen een Marokkaan blijkt te zijn. De Marokkaanse gemeenschap is vrij groot in Belgie dus de kans dat er op een steekproef van 6 gezinnen, 1 marokkaans bij zit is niet echt klein te noemen. Waarom ze zich dan geviseerd moeten voelen is mij een compleet misterie. Als een Marokkaan een Vlaming in elkaar ramt is het een vuile crimineel. Als een Vlaming een Marokkaan in elkaar ramt dan is het een racist. Een "politiek correcte" denker moet mij deze scheeftrekking toch eens uitleggen want ik snap hem niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wil ik alleen mee aantonen dat de politie ook arm dutskes zijn...en die moeten dringend gepamperd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je geen reactie weet op de post dan zoek je er precies 1 zinnetje uit dat je uit de context kan rukken. Het was toch vrij duidelijk dat ik bedoelde dat je zoiets makkelijk kan verzinnen. Er staat dacht ik ook een ganse reply op indien het wel zo blijkt te zijn? Of ben je dat vergeten te lezen? Ik ontken niks maar ik geloof ook niet zomaar een fait divers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is je originele bericht in een forum over vreemdelingenbeleid. Je geeft met andere woorden zelf de insteek dat de politie racistisch gehandeld heeft. Nergens zie ik iets over mishandelingen (tenzij je op de grond liggen afschuwelijk mishandelend vindt). Nadat ik je argument snel ontkracht kom je op de proppen met vrouwen bij de haren naar buiten sleuren en gooi je het dus over een compleet andere boeg waarover ik zeg dat als dit zo blijkt te zijn dat de agent in kwestie wel gestraft zal worden. Jij moet mij dan eens zeggen op welke manier ik rond jou argumenten wandel. Ik denk dat het eerder omgekeerd is als je de ganse discussie eens naleest. Maar bon, als je dit topic plots over politieagressie wil laten handelen dan stel ik voor dat je dit topic ergens anders plaatst want hier hoort het dan niet thuis. Ik had echter de indruk dat het over racisme ging als ik je orginele berichtje las. Ik kan uiteraard fout zijn en in dat geval wens ik mij te excuseren voor het misverstand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gaat over politiegeweld tegen allochtonen dan heb je je antwoord al gekregen. Er zijn soms gevallen van politiegeweld tegenover allochtonen maar er zijn er relatief gezien evenveel tegen autochtonen. Tenzij je wil dat allochtonen een voorkeursbehandeling krijgen onder het mom van politieke correctheid heb je hier alvast geen poot om op te staan. Belgie is geen hotel. het principe van klant is koning gaat hier niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als een politieagent een vrouw aan de haren trekt dan is het een geval van politieagressie en als een politieagent een Marokkaanse vrouw aan de haren trekt dan is het racisme? Is dit je punt? Sterk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist van U,dat hoeft hij(de politie) echt waar niet te doen,vrouwen mag men niet mishandel,net zoals je mannen niet mag mishandelen
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 februari 2007 om 19:22. |
![]() |
![]() |