![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5841 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U bazelt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5842 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ondertussen zijn mijn opmerking weer met de grond gelijk gemaakt... allez dat zal ik wel te horen krijgen binnen enkele weken... LOL
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#5843 |
|
Lokaal Raadslid
|
Typisch antwoord als men geen tegenargumenten heeft
|
|
|
|
|
|
#5844 |
|
Schepen
|
Mensen,mensen..... deze thread is een "Loop".
Dit is net "Friends" jaren naéén dezelfde onzin ,die absoluut nergens op gebaseerd is. Laat ieder zijn eigen mening.... Ok,... je hebt het . Je krijgt je trendy roze olifanten. En wat is het volgende... Dat de dieren van nature pedofiel zijn en dat daardoor de mensen ook het recht hebben kinderen te bepotelen. Is dat de logica die hier gevolgd wordt...mensen toch. |
|
|
|
|
|
#5845 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5846 |
|
Minister-President
|
De homohaat slaat eens te meer toe nu al door ontkenning dat m'n zaken zou gezegd hebben.
Wat gaat m'n nog allemaal uitvinden om homo's de dieperik in te duwen ja Het ene die hier gezegd wordt is al walgelijker dan het andere...
|
|
|
#5847 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
incest, illwill
bwah .. de lijst is véle male langer dan dat uiteraard en dan heb je er nog die maatschappelijk gezien zowat niemand wat kan schelen maar eveneens niet toegelaten kunnen worden omwille van andere redenen maar als je dát niet bedoelde... zie ik helemaal niet in wat je nu precies wilt bereiken met Van Dale's verklaring in twijfel te trekken |
|
|
|
|
|
#5848 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
idd... belachelijk argument..... maar niet voor heftruck maar voor eenieder, en daar mag ik jou vrijelijk bijrekenen, die dát tegenargument aanwenden
|
|
|
|
|
|
#5849 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Als den uil niet lezen wil |
|
|
|
|
|
|
#5850 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar waarom gebruik, of beter gezegd, beaam je hetzelfde argument ( zonder de bedenking die je hier nu gaf ) eerder ? |
|
|
|
|
|
|
#5851 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zoietske zoals de recente anti-racisme wetten die ergens de basisrechten van die personen zouden moeten 'garanderen' maar ter gelijkertijd andere fundamentele basisrechten zoals vrije meninguiting beknotten en door het (vermeende ) absolute karakter ervan gelijk zou staan met compleet ondermijnen ? daar kan je eindeloze discussies over gaan houden ( ook die zijn er meer dan genoeg ) maar zijn, mijn inziens, gebaseerd op valselijk selectieve verontwaardiging... daar die fundamentele wetten steeds en altijd gelimiteerd zijn benaderd door nét de afbakening van de de andere ik merk ook dat je die andere "mensenrechten" hier tussen dubbel quotjes hebt gezet ...en dat spreekt op zich al boekdelen |
|
|
|
|
|
|
#5852 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor de duizendste keer, Paulus... kom zelf eerst eens met argumenten ipv veronderstellingen |
|
|
|
|
|
|
#5853 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5854 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
je bedoelt 'argumenten' gelijk :
- nu die adoptiewet erdoor is gaan vele landen afhaken en geen kinderen ter adoptie willen stellen aan een land zoals België - nu die adoptiewet erdoor is gaan hetero-koppels geen kinderen meer kunnen adopteren daar al die homo-koppels zich massaal kandidaat zullen stellen - alles in de natuur heeft een oorzaak - heteroseksualiteit heeft alvast steeds één functie meer dan homoseksualiteit - etc .. Laatst gewijzigd door praha : 8 februari 2007 om 01:31. |
|
|
|
|
|
#5855 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat doe ik ook. Als jij het verschil niet kunt zien, is dat niet mijn fout. Trouwens, waar zijn uw argumenten? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5856 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5857 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5858 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
of dacht je aan andere zaken hier .. wees dan zo vrij me er even aan te herinneren want ik heb er geen weet van Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 8 februari 2007 om 01:46. |
|||
|
|
|
|
|
#5859 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|