![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5861 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
2 Ik heb nooit beweert dat homokoppels zich massaal zouden kandidaat stellen, maar adopteren voor heterokoppels wordt moelijker door punt 1 3 Dat klopt 4 Dat klopt ook. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haló ... komman hé
ik denk dat je wel verdomd goed weet waar het zoal allemaal over ging nét voor het moment dat ik definitie heb besloten er de brui aan te geven Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 8 februari 2007 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 Is een feit. : gaan afhaken is een feit ? allée da's weer iets nieuws
2 Ik heb nooit beweert dat homokoppels zich massaal zouden kandidaat : misschien kan ik me daarin vergissen .. al ben ik er vrij zeker van dat je dat wel deed ergens ooit... die krijg je dus van me stellen, maar adopteren voor heterokoppels wordt moelijker door punt 1 3 Dat klopt : dus je blijft erbij dat je bewezen hebt of kunt aantonen dat het universum volledig deterministisch bepaald is ? waar blijft die nobelprijs toch 4 Dat klopt ook. : dat heb je dus bewezen ? zeg je ? ... flink zo, dan kunnen we dit deel van het topic alvast afsluiten ipv dat je eeuwig doorgaat met opposanten de kens te bieden alsnog op te proppen te komen met voorbeelden, lijkt me neen Paulus... jij telt er één en veronderstelt verder dat het er meer zijn zolang dat... Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 8 februari 2007 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5865 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat je dit blijkjbaar niet wist toont nog maar eens aan hoe goed je jezelf gedocumenteerd hebt alvorens te oordelen. Duizenden kinderen ten spijt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 februari 2007 om 08:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5866 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog eens een bedenking van mijnentwege in het algemeen.
Wat ik zo leuk vind aan sommige homo's is dat ze op alle mogelijke manieren willen bewijzen dat ze "normaal" zijn. Als je dat dan in twijfel trekt, of er grapjes rond maakt, dan worden sommigen vlug boos en zwieren ze met hun sjakosj.... Dan komen daar de woorden "haat" aan te pas en zo.... Sommigen hebben echt de nood om geliefd te worden.... En wat ik niet kan begrijpen van sommige homo's is dat ze perse normaal willen gevonden worden. Wat is er verkeerd aan af te wijken van het normale ? Wees er gewoon fier op dat je afwijkt van de meerderheid. Maar neem er de gevolgen van je anders zijn bij. Wees consekwent op dat gebied he. Als je kiest voor het seksen met een partner van hetzelfde geslacht, doe dat gerust. Maar kom dan niet jammeren als anderen dat niet hetzelfde vinden als heteroseks. Zeg dan toch gewoon : ja ik ben anders, en ik ben er fier op. Probeer toch niet anders te zijn en ondertussen toch te doen alsof je niet anders bent. (voor de neuters: met anders bedoel ik niet minderwaardig of zo. gewoon anders) Wees homo zoals de natuur de homo gemaakt heeft.... met zijn voordelen en zijn nadelen. Net zoals ik als hetero, hetero ben zoals de natuur mij gemaakt heeft... met zijn voordelen en nadelen. Ik vraag niet de voordelen van de homo en ik vraag niet de nadelen van de homo. Gewoon hetero. punt. Net zoals de homo, gewoon homo is. In tegenstelling tot wat sommigen denken heb ik eigenlijk geen problemen met homo's in het algemeen. Ik heb verschillende vrienden die homo zijn. Ik heb homo's en lesbiennes in mijn familie. Waar ik wel niet goed mee om kan is het "wij willen" of "wij eisen" discours van sommige hole's. Daar gaat mijn haar van recht staan. En dan durf ik al eens wat jennen. Ik heb al wel geleerd dat zelfspot bij sommige homo's ver achterwege blijft. Trek het schoentje rustig aan als je wil, misschien past het wel. En iedere vorm van niet mee roepen in het correcte koor met de homobeweging wordt meestal gelijkgesteld met homohaat. Ik haat geen homo's, enkel de homo die het zou durven mij te bepotelen op een onaanvaardbare manier. Die kan zich verwachten aan een peut op zijn bakkes... Maar voor de rest. Doe jullie ding. Amuseer je op jullie manier. Maar hang niet het zielepootje uit. Of is het zo erg om homo te zijn.... Lacht allemaal eens met uw eigen verdorie.... of leer het eens.... Neem uw zelf niet te serieus.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat mensen van nature dom zijn en dus het recht hebben onnozele prietpraat te verkondigen. Jij bent daar duidelijk het levende bewijs van. Proficiat!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5868 |
|
![]() Dat bedoel ik nou...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5869 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5870 |
|
![]() Filip Dewinter.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 8 februari 2007 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5871 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is een sociologisch principe dat een minderheidsgroep niet gelijk is aan de invididuen van die groep. De groep zal ijveren voor een vooruitgang van die groep, terwijl de invididuen apart gerust relativeringsvermogen hebben. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het is geen "wij eisen"-discours, het is eerder een "wij willen gelijke rechten"-discours. Dat is toch niks absurds ? Dat is toch heel normaal voor een minderheidsgroep ? Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5872 | |
|
![]() Citaat:
De kater van tante Marie heeft de kleintjes van onze kat doodgebeten...dus Andras Pandi was een toffe peer?...wat doen we daarmee? Voila: en deze vaststelling maakt mij dus een holebihater ![]()
![]() |
![]() |
#5873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk een beetje verder dan je neus lang is. Die openingspost toont nu juist aan dat we de gedragingen van dieren niet als argument moeten gebruiken/aanvaarden in het maatschappelijk debat over homoseksualiteit. Meer bepaald toont het aan dat het argument "onnatuurlijk" nergens op steunt.
![]() |
![]() |
![]() |
#5875 |
|
![]() *knip*
Gelieve op te houden met het beledigen van medeforumers. Laatst gewijzigd door KDL : 8 februari 2007 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip*
gelieve op te houden met het beledigen van medeforummers.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door KDL : 8 februari 2007 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5877 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
-Sommige vrouwen bijten hun mannetjes dood na de seks, moet ik nu vrezen voor mijn leven ? -Wildplassen is ook heel normaal in de natuur, moeten wij dat daarom doen ? -enz. edit: Raf had al geantwoord. Overbodige post, dus. Moet zelf eerst reacties lezen ![]() Laatst gewijzigd door Ozymandias : 8 februari 2007 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5878 |
|
![]() Wildplassen moet kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag geen verantwoording, ik vraag je gewoon te gedragen, je te gedragen als ene volwassene en respect te hebben voor andere meningen, meer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#5880 |
|
![]() Wat als we ons niet willen gedragen? Gade dan gaan klikken?
|
![]() |
![]() |