![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wil u na de verkiezingen als premier van België? | |||
Guy Verhofstadt, VLD |
![]() ![]() ![]() |
15 | 46,88% |
Yves Leterme, CD&V |
![]() ![]() ![]() |
17 | 53,13% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie van deze heren ziet u het liefst als premier?
Stel dat u moest kiezen tussen deze twee heren... ![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 8 februari 2007 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk maar
![]() (verdomme! Ik wou Verhofstadt in 't blauw zetten en Leterme in 't oranje... weer niet gelukt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent wel erg vlug met uw conclusies
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn favoriete premier zou uiteraard een BUB-kandidaat zijn, maar dat is nu hoegenaamd niet aan de orde. En nu mogen enkele slimmeriken van dienst daar grapjes over maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U bent de slimsten thuis. Zeker weten!
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves Leterme is vandaag de belangrijkste Vlaamse politicus. Wanneer die zou vluchten naar het federale niveau, zou dat een slechte zaak zijn voor Vlaanderen.
Om de macht van de deelstaten te vergroten, hebben we dus best een idioot als premier. Guy Verhofstadt dus. Laat de deelstaten over aan de capabele politci, en laat het federale niveau maar een speeltuin blijven van de Flahaut's, Duquesne's, Onkelinx'en en Verhofstadt's.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ceterum censeo VLD delendam esse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Guy het leugenbeest natuurlijk...óf de Vlamingen worden zich bewust van de noodzaak tot staatsvorming óf ze moeten maar gestraft worden met het alternatief.
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Veel te weinig keuze om deel te nemen aan de vote !
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Geen keus zou ik zo zeggen. Leterme kan kan de Vlaamse regering eigenlijk niet verlaten (BHV-belofte) & Guyken heeft normaler wijze afgedaan.
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En welk stem moeten we uitbrengen om dit te verhinderen? In elk geval geen kartel-stem want die stuwt Leterme rechtstreeks naar het premierschap. De Vlaamsgezinden hebben er baat bij dat het kartel CD&V-NVA zo klein mogelijk wordt. Ik durf het bijna niet te opperen, maar de beste manier om Leterme als Vlaams premier te behouden is wellicht de NVA zo klein te maken dat ze onder de kiesdrempel valt en dat aldus 4 �* 5 pct kartelstemmen gewoon oplossen in het universum.
Laatst gewijzigd door baarle : 9 februari 2007 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Een derde ambtstermijn van die idioot overleef ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je weet even goed als ik dat dergelijke tripartite in het failliete België onmogelijk kan functionneren. Binnen de kortste keren zullen de regeringspartijen rollebollend op de straatstenen liggen, aldus de onbestuurbaarheid van België op een overtuigende manier aantonend. Pas dan zal blijken dat deze onstaat ingrijpender dokters nodig heeft, nu zitten we opgescheept met kwakzalvers die nog geen pincetmes durven en kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() ik verkies eigenlijk een curator
![]()
![]() |