Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2007, 11:03   #61
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Een allochtoon foltert een bejaarde vrouw, begrijp jij dat? Nog een vb.: een allochtoon van 16 trapt in borgerhout een bejaarde dood, wanneer was het eind '80 begin '90. Zijn verweer was "de bejaarde zou een lelijk woordje hebben gezegd" . Nog één brussel, man komt van z'n werk en wordt door allochtonen jongeren omgebracht met een ijzeren staaf. Hier nog één, man op weg naar z'n werk komt te overlijden na een aanval van allochtonen jongeren. Hier nog één, man wordt gedood door allochtonen jongeren tijdens, wat was het een fuif in een voetbalkantine (in de limburg) na dat deze hen probeerden te bedaren. Na deze feiten werd zijn zuster nog bedreigd. Dit voorval is ooit in geuren en kleuren op tv geweest. Deze aangehaalde feiten liggen zo voor de hand moet men nog niet eens opzoeken, laat staan dat men daar mee begint "uw" racisme zou een heel ander beeld kunnen krijgen en het zou kunnen blijken dat het uit een heel andere hoek komt dan u wilt laten geloven. Deze zaken zijn wel totaal anders dan "politie trekt marokkaans vrouw bij de haren". Als u dit laatste "racisme" vindt, kunt u dan even zeggen onder welke noemer dat u die andere aangehaalde gevallen zou plaatsen? Als u zich zo graag wil storten op wat u noemt racisme. Begin dan eens na tegaan hoeveel criminele feiten er al zijn gepleegd tegen autochtonen door allochtonen en vice versa. Hoeveel daden er al zijn gepleegd door allochtonen tegen autochtonen met de dood of verwondingen tot gevolg en vice versa. En kijk dan of u nog zo snel zult geneigd zijn het woord "racisme" te gebruiken.

Right on!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 11:09   #62
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Een verontschuldiging van de politie was hier wel op zijn plaats geweest hé,bij mij zouden ze het niet moeten proberen
En wat zou jij doen, in dat geval ?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 11:12   #63
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dan maar verschieten dat Marokkanen problemen hebben met Vlamingen hé
Draai dat maar eventjes om, dat is logischer.
Oud 8 februari 2007, 11:14   #64
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan dat zijn dat ik hier een klein beetje racisme bespeur
Misschien zijn er mensen die een bepaald soort lastposten kotsbeu zijn, maar dat noemt men nu "racisme", dacht ik...
Oud 8 februari 2007, 11:17   #65
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De manier waarop ONTSCHULDIGE mensen van vreemde afkomst behandeld worden
Die "ontschuldige" (sic) mensen hebben dat vooral te danken aan de ambras veroorzaakt door iewat minder onschuldige mensen uit dezelfde groep. Het is anders moeilijk om altijd op voorhand te weten wie er schuldig is en wie niet. De gevangenissen zitten waarschijnlijk ook vol met onschuldigen...
Oud 8 februari 2007, 11:22   #66
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus uw manier van Vlaams leven is mensen hun huizen vernielen,al vrouwen mishandelen,want dat heeft de politie toch maar gedaan hé
Ben je hier niet bezig met de splinter bij de politie, terwijl je de balk in je eigen gemeenschap vergeet voor wat respect tov vrouwen en zo betreft?
Waarom, o waarom blijven die mensen in dat rotland België rondhangen? De wereld is groot genoeg...
Oud 8 februari 2007, 11:36   #67
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een verontschuldiging van de politie was hier wel op zijn plaats geweest hé,bij mij zouden ze het niet moeten proberen
Goed, een verontschuldiging is idd op zijn plaats, dit was een fout en verdiend daarom een verontschuldiging, opmerking wel, hebben we ooit verontschuldigingen gezien die vanuit de islam gemeenschap komt voor alle misgedragingen van hun kant die met OPZET waren? Dacht het niet.
Oud 8 februari 2007, 16:41   #68
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Goed, een verontschuldiging is idd op zijn plaats, dit was een fout en verdiend daarom een verontschuldiging, opmerking wel, hebben we ooit verontschuldigingen gezien die vanuit de islam gemeenschap komt voor alle misgedragingen van hun kant die met OPZET waren? Dacht het niet.
Dus omdat zij het slechte voorbeeld geven, moeten wij ook maar slecht zijn of zoiets hé.........
Ergens moet iemand de eerste stap zetten tot het wel lukken van de samenleving
Oud 8 februari 2007, 16:45   #69
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus omdat zij het slechte voorbeeld geven, moeten wij ook maar slecht zijn of zoiets hé.........
Misschien moeten we idd met toeters, bellen, gratis limonade en chocolade aan de grens gaan staan om ze te verwelkomen

Komaan Gertje en Samson, jullie kunnen het.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 16:48   #70
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helemaal niet!!!! Dat zeg ik nergens. Ik zeg dat als je nooit roept op hen moet je nu ook niet roepen. That's it.
Voor de rest is het triestig dat in geval van nu gedaan word of het bijna foltering was terwijl langs andere kant gewoonweg mensen worden vermoord en dan is het plots stil.
Net zoals met de koran een tijdje terug, moslims die in naam van de islam voor de camera mensen onthoofden...mmmmmm je hoorde de krekels terwijl ze sliepen, 1 koran boekje zou door de plee gespoelt zijn, ma man, de wereld was te klein, en ze hebben voor een boekje dan weer maar wat mensen vermoord...en wederom hoorde je de krekels slapen. 2 maten 2 gewichten. En ik kan je nu op papier geven dat dit ooit gaat stoppen en dat de stoppen bij niet moslims zo gaan doorslaan dat ze dezelfde technieken gaan toepassen. De emmer is al goed vol aan het druppelen zou ik zeggen.

Ik denk dat de belgen al zat genoeg doen. Genoeg is genoeg kerel.

Laatst gewijzigd door illwill : 8 februari 2007 om 16:52.
Oud 8 februari 2007, 16:58   #71
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helemaal niet!!!! Dat zeg ik nergens. Ik zeg dat als je nooit roept op hen moet je nu ook niet roepen. That's it.

Ik denk dat de belgen al zat genoeg doen. Genoeg is genoeg kerel.
Dus daar stopt het,en we maken elkaar gewoon af bij de volgende
Nee,we MOETEN gewoon verder met de multiculturele samenleving zoals die nu bestaat,er is geen terugweg,dus wat verdraagzamer en geen provocatie's van politie hé
Oud 8 februari 2007, 17:09   #72
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee,we MOETEN gewoon verder met de multiculturele samenleving zoals die nu bestaat,er is geen terugweg,dus wat verdraagzamer en geen provocatie's van politie hé
Daar komt het bij de laatste druppel op neer ja, dat geld voor iedereen, ook bij u is er die ene druppel hoor. Of je het nu graag hoort of niet.

Het oproepen voor verdraagzaamheid doet geen reet af, mensen die naar die oproep luisteren zijn al verdraagzaam en degene die er niet naar luisteren niet. Politie provoceert niet. Toch niet in dit geval. Geen provocaties van allochtonen was beter. De aantallen die je hiermee aanspreekt zijn veel groter, vandaar.
Oud 8 februari 2007, 17:12   #73
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Zegt diegene met dildo's in zijn avatar.
Zegt veel over uw geaardheid als u in bepaalde zaken dildo's wilt zien. Zijn naar het schijnt mensen die aan zulk afwijkend gedrag lijden. Moet niet beschaamd zijn om er hulp voor te zoeken. Kunt gerust stellen dat u al ver gevorderd bent, geilen op wippende honden, in zaken dildo's beginnen zien waar gaat zulks eindigen. Dus aanvaard een wijze raad, hulp zoeken.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 01:39   #74
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Daar komt het bij de laatste druppel op neer ja, dat geld voor iedereen, ook bij u is er die ene druppel hoor. Of je het nu graag hoort of niet.
Die laatste druppel bestaat zeker niet voor allochtonen? Mensen die van jongs af aan worden geconfronteerd met racisme. De hoge criminaliteitcijfers bij allochtone zijn onder andere daaraan te wijten. Die vijandsbeeld van wij tegen zij die men creert moet stoppen. En hou op om constant de fout bij andere te steken. Men moet op een gegeven ons verantwoordelijkheid opnemen en durven hand in eigen boezem te steken. En die bulshit van zij moet stoppen is net een voedingsbodem van al het geweld, want wees nu eens eerlijk als je als 10-jarige zulke zaken over u heen krijgt dan zal de haat jegens de andere(gemeenschap) toenemen.

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.

Laatst gewijzigd door Khalid : 9 februari 2007 om 01:40.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 10:38   #75
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
Die laatste druppel bestaat zeker niet voor allochtonen? Mensen die van jongs af aan worden geconfronteerd met racisme. De hoge criminaliteitcijfers bij allochtone zijn onder andere daaraan te wijten. Die vijandsbeeld van wij tegen zij die men creert moet stoppen. En hou op om constant de fout bij andere te steken. Men moet op een gegeven ons verantwoordelijkheid opnemen en durven hand in eigen boezem te steken. En die bulshit van zij moet stoppen is net een voedingsbodem van al het geweld, want wees nu eens eerlijk als je als 10-jarige zulke zaken over u heen krijgt dan zal de haat jegens de andere(gemeenschap) toenemen.
Breek nou mijn klomp. Meneer begint hier een epistel over hand in eigen boezem steken terwijl hij zelf de criminele acties van allochtonen wijt aan het systematisch racisme van de Vlaamse onderdrukker. Misschien moet de allochtone gemeenschap zelf eens de hand in eigen boezem steken in plaats van de modale vlaming een schuldgevoel aan te praten.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 11:25   #76
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
Lol, dat zou ik nog kunnen geloven indien ik een belg was. Ik ben zelf allochtoon en van de onzin over jongs af aan geconfronteerd worden met rasisme is onzin.
In Belgie word je fatsoenlijk en met respect behandeld ongeacht vanwaar je bent, het is door je instelling en hoe je jezelf uit dat mensen een beeld van je gaan krijgen.

Maar goed, met jou instelling over het zijn weer de belgen die zich moeten aanpassen en slikken dat er veel criminaliteit bestaat onder allochtonen omdat zij zelf hier de schuld aan hebben...gaat nooit lukken kerel, nooit! Onthou dat maar goed. Je zegt hier zelf, stop met anderen de schuld te geven...awel zeg dat nu eens 1x tegen de allochtonen, dat heb je nog nooit in je leven gezegt volgens mij.

Dit voorval is eigenlijk een mooi vb. Hier is geen spraken van rasisme maar van een fout. Hoe benoem jij het weer...idd rasisme. Tja, je doet maar.

Laatst gewijzigd door illwill : 9 februari 2007 om 11:26.
Oud 9 februari 2007, 15:17   #77
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Breek nou mijn klomp. Meneer begint hier een epistel over hand in eigen boezem steken terwijl hij zelf de criminele acties van allochtonen wijt aan het systematisch racisme van de Vlaamse onderdrukker. Misschien moet de allochtone gemeenschap zelf eens de hand in eigen boezem steken in plaats van de modale vlaming een schuldgevoel aan te praten.
leer lezen, ik heb geschreven dat het onder andere te wijten is aan de confrontatie met racisme op jonge leeftijd. Eigenlijk is voorgaande bericht(waarop u reageerde) een antwoordt op uw posting.

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Oud 9 februari 2007, 15:21   #78
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Lol, dat zou ik nog kunnen geloven indien ik een belg was. Ik ben zelf allochtoon en van de onzin over jongs af aan geconfronteerd worden met rasisme is onzin.
In Belgie word je fatsoenlijk en met respect behandeld ongeacht vanwaar je bent, het is door je instelling en hoe je jezelf uit dat mensen een beeld van je gaan krijgen.

Maar goed, met jou instelling over het zijn weer de belgen die zich moeten aanpassen en slikken dat er veel criminaliteit bestaat onder allochtonen omdat zij zelf hier de schuld aan hebben...gaat nooit lukken kerel, nooit! Onthou dat maar goed. Je zegt hier zelf, stop met anderen de schuld te geven...awel zeg dat nu eens 1x tegen de allochtonen, dat heb je nog nooit in je leven gezegt volgens mij.

Dit voorval is eigenlijk een mooi vb. Hier is geen spraken van rasisme maar van een fout. Hoe benoem jij het weer...idd rasisme. Tja, je doet maar.

kijk als u zich in die viceuze cirkel wilt neernestelen, mij niet gelaten. Maar niet komen verschieten, met de uitkomst hiervan. Haat los je niet met haat op.

Laatst gewijzigd door Khalid : 9 februari 2007 om 15:21.
Oud 9 februari 2007, 23:07   #79
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee,mijnheer hij heeft het gedaan,nee, mijnheer zij hebben het gedaan,leer samenleven zou ik zo zeggen hé
Oud 10 februari 2007, 01:52   #80
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaat GIJ tegen ons zeggen wat wij MOETEN doen???
Ik ben nooit rascist geweest (nu nog altijd niet), en heb altijd respect gehad voor ieders geloof...

Maar er is hier niemand die tegen mij gaat zeggen wat MOET en NIET MAG.

Dus moet ik echt wel vaststellen dat SOMMIGE van die middenoost/noordafrikaanse modellen onze standaard samenleving wil doen veranderen...

Hoe breeddenkend.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be