![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Kritiek moet kunnen, ook op VB-politici.
Wel hier gaan we dan. Jurgen Verstrepen heeft toegezegd om hier op u en mijn vragen een antwoord te formuleren. Maar blijkbaar was dat tegen zijn goesting... Want dat vraagt 'tijd'. En tijd kost geld, of tijd is kostbaar, of wat dan ook. Ik vraag me dan ook af waarom we eigenlijk 'volksvertegenwoordigers' kiezen. Als die vertegenwoordigers problemen hebben met tijd vrij te maken voor het luisteren naar wat het volk te vertellen heeft. copy rechtstreeks van weblog Jurgen Verstrepen: Heb toegezegd om interactief vragen te beantwoorden op de website politics.be Tedoemme. Dat vraagt extra tijd zenne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jurgen Verstrepen is actiever op dit forum dan wie ook.
Een klein beetje respect van uw kant zou dus ook wel mogen.
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel me de vraag of het van harte is of niet, dat hij naar ons wil luisteren. Ik ben van mening dat luisteren naar uw kiezers op de eerste plaats moet komen. En dan pas handelingen treffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik vind alleszins dat Jürgen meer tijd uittrekt voor de aan hem gestelde vragen en de mensen met respect te woord staat.
Dat kan van zijn collega Filip De Man niet gezegd worden.
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() "Heb toegezegd om interactief vragen te beantwoorden op de website politics.be Tedoemme. Dat vraagt extra tijd zenne."
Hangt er natuurlijk vanaf hoe je die uitspraak interpreteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Je bent weer spijkers op laag water aan het zoeken. Ik vind dat Verstrepen het prima doet. En er zijn ongetwijfeld andere en misschien wel betere manieren om de vinger aan de pols te houden, die desondanks minder tijd opslorpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Hoe zou je die anders kunnen interpreteren?
Laatst gewijzigd door De Prof : 9 februari 2007 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() tedoemme hier zitten lullen op politics.be kost mij extra tijd......
maar toch ben ik hier graag en amuseer ik mij... allez dat geldt voor mij he, niet voor Verstrepen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() verdomme zeg, verplicht ik mij hier nu te antwoorden. Weer 5 minuten kwijt.
---------------------- Blijft een keer serieus e zeg. Het feit dat hij, het volgens jouw tegen zijn zin doet, maakt het eigenlijk alleen maar des te bewonderenswaardig (= nu ook nie overdrijven, maar 'k vond geen andere bewoording ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Dat maakt u ervan, maar dat leid ik niet af uit zijn uitspraak. U zou natuurlijk kunnen gelijk hebben, maar misschien dan ook weer niet. Dat laat ik graag in het midden, tenzij dhr. Verstrepen uitdrukkelijk laat blijken dat het een 'lastige zaak' is en hij zich 'ergert' om naar de burger te luisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Prof : 9 februari 2007 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was mss ironisch bedoeld?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Move along... nothing to see here
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
|
![]() |
![]() |