Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 7 februari 2007, 15:33   #1
Diplomatius
Minister
 
Diplomatius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 3.273
Standaard Ooit wél ambities in de politiek ?

Tanja,

Ik heb getracht Uw antwoorden op de posts allen te lezen, en meen te mogen besluiten dat Uw initiatief 'NEE' in wezen geen politieke bedoelingen heeft, in die zin dat U geen standpunt wil innemen omtrent maatschappelijke vraagstukken, het recht op een NEE-stem uitgezonderd.

Desondanks heb ik het idee dat U zelf het politieke gebeuren niet geheel ongenegen bent, al was het maar omdat Uw project - wat ik eerder een filosofische denkoefening zou noemen - toch getuigt van een zeker inzicht in het politieke spel.

Mijn vraag naar U persoonlijk (dus niet als NEE-vertegenwoordigster): welke maatschappelijke vraagstukken dienen volgens U proritair een politiek antwoord te krijgen ? En dan is het onderwerp van mijn topic natuurlijk de volgende vraag.

Ik houd hierbij de vraag zo algemeen mogelijk omdat ik begrijp dat U op dit forum waarschijnlijk geen specifiek antwoord zal kunnen/mogen/willen geven.

PS: als dit off-topic zou zijn, dan neem ik aan dat de moderatoren hier een slot op zetten en excuseer ik mij alvast voor de vraag.

Diplomatius.

Laatst gewijzigd door Diplomatius : 7 februari 2007 om 15:35.
Diplomatius is offline  
Oud 9 februari 2007, 20:37   #2
Tania Derveaux
 
 
Tania Derveaux's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Tanja,

Ik heb getracht Uw antwoorden op de posts allen te lezen, en meen te mogen besluiten dat Uw initiatief 'NEE' in wezen geen politieke bedoelingen heeft, in die zin dat U geen standpunt wil innemen omtrent maatschappelijke vraagstukken, het recht op een NEE-stem uitgezonderd.

Desondanks heb ik het idee dat U zelf het politieke gebeuren niet geheel ongenegen bent, al was het maar omdat Uw project - wat ik eerder een filosofische denkoefening zou noemen - toch getuigt van een zeker inzicht in het politieke spel.

Mijn vraag naar U persoonlijk (dus niet als NEE-vertegenwoordigster): welke maatschappelijke vraagstukken dienen volgens U proritair een politiek antwoord te krijgen ? En dan is het onderwerp van mijn topic natuurlijk de volgende vraag.

Ik houd hierbij de vraag zo algemeen mogelijk omdat ik begrijp dat U op dit forum waarschijnlijk geen specifiek antwoord zal kunnen/mogen/willen geven.

PS: als dit off-topic zou zijn, dan neem ik aan dat de moderatoren hier een slot op zetten en excuseer ik mij alvast voor de vraag.

Diplomatius.
Je mag zo'n vragen altijd stellen, maar zolang ik me inzet voor NEE kan ik daar spijtig genoeg geen antwoord op geven. Elke uitspraak die ik doe als persoon wordt doorgetrokken naar NEE. Stel dat ik een stelling inneem die aanleunt bij de programmapunten van partij X, dan wordt heel nee gekoppeld aan die partij... Het is al moeilijk genoeg om mensen duidelijk te maken dat we niet bij VB of bij sp.a. horen.

Sorry, maar ik kan op je eerste vraag dus geen antwoord geven.

Wat je 2e vraag betreft: ik heb geen politieke ambities. Kzal me dus nooit aansluiten bij een partij. Kwerk liever vanuit het middenveld

Groetjes,

Tania
Tania Derveaux is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be