![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() STOOOOOOP... Ik kom niet meer bij!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#6142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al die reactie's van U laten zien dat je in Uw binneste wel weet dat er wat waarheid in schuilt,dat jij als zieke mens daar mee zit is nu eenmaal zo,en je moet er het beste van maken
Stel dat jij mijn zoon was zou ik aanvaarden dat dit zo was,net zoals elke handicap dat mijn zoon zou hebben,maar ik blijf het een ziekte noemen
|
|
|
#6143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan hoop ik dat jouw zoon nooit tot de vaststelling komt dat hij homo is. Hij verdient een vader die minder dom en vooringenomen is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#6144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uw uitspraak is zonder overdrijven lachwekkend te noemen! U stelt dus dat wij tot 12jaar geen sexueele voorkeur hebben? Waarop basseert u zich deze uitspraak? Op uw eigen sexueele ontwikkeling? Bedoeld u eigenlijk dat u vroeger voor uw 12jaar ook 'geexperimenteerd' heeft met jongens? Is onschuldig gedrag hoor mijn beste en heeft weinig of niets met de niet-ontwikkeling van de sexueele voorkeur te maken. Klasseer dat maar bij een lichamelijke verkenningstocht Uw reactie getuigt van weinig inzicht inzake de menselijke ontwikkeling en gedragingen. |
|
|
|
|
|
|
#6145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die nu echt homofiel is zal zijn gevoelens naar een man toe blijven houden,sterker nog deze gaan toe nemen,dit afwijkend gedrag zal men dan moeten aanvaarden als zijnde een ziekte
|
|
|
|
#6146 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Denk eerder dat jij een probleem hebt met het plaatsen van dingen die in je kindertijd zijn gebeurt Laatst gewijzigd door jurgen79 : 10 februari 2007 om 09:58. |
|
|
|
|
|
|
#6147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6148 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 10 februari 2007 om 10:33. |
||||
|
|
|
|
|
#6149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb heel veel boeken gelezen hieromtrent
ff dit nog, als twee mensen van elkaar houden vind ik dat prachtig, zijn dat nu toevallig twee mensen van het zelfde geslacht dan maakt dit niets uit volgens mij, ik vind dan ook dat deze mensen zeker het recht hebben om te huwen, en zelf kinderen groot te brengen Deze redenering geld ook voor andere gehandicapte mensen, tot zover hun handicap dit toe laat hé
|
|
|
#6150 | |
|
|
Citaat:
Homosexualiteit is inderdaad ooit opgenomen in de lijst van de psychische stoornissen. Deze schande is ondertussen recht gezet. Men heeft al voorgesteld om die dag te vieren als nationale feestdag. Domheid kan je ook als een ziekte zien: maar het is een gebrek en homosexualiteit is een eigenschap. Het verschil tussen domheid en homosexualiteit is dat domheid geneesbaar is, wat je van homosexuele voorkeur niet kan zeggen. Alhoewel er hopeloze gevallen blijken te zijn. |
|
|
|
|
|
|
#6151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fijn. Noem er eens een paar.
|
|
|
|
|
#6152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Namen van de boeken kan ik mij niet meer herinneren(het is al meer dan 20 jaar geleden)
In mijn jongere jaren heb ik zelf heel lang in de knoop gezeten met deze vragen,vandaar dat ik een aantal boeken ben beginnen te lezen rond deze problematiek
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 februari 2007 om 10:52. |
|
|
|
|
|
#6153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() En jij wil op dit forum ernstig genomen worden? Komaan zeg...
|
|
|
|
|
|
#6154 | ||
|
|
Citaat:
Sexualiteit is bedoeld om aan diversificatie te doen. In tegenstelling met wat racisten, xenofoben en etnocentristen denken is het de bedoeling van sexuele voortplanting dat kinderen verschillen van hun ouders. Het is merkwaardig dat kinderen vaak fysiek gelijken op één van hun ouders. Dat is een trucje van de natuur om onze eigenwaan te koesteren. Maar in feite zijn kinderen een genetische mengelmoes van beide genetische ouders. Citaat:
Het is dus zo dat de natuur zich verzet tegen eenzijdigheid, en dat deze zogenaamde "genetische multiculturaliteit", het vermengen van mensen van verschillende genetische structuur essentieel is en blijft voor de mensensoort. De natuur is anti-racistisch! Mochten de snullen van het VB de wereld beheerst hebben dan waren we uitgestorven. Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 februari 2007 om 10:59. |
||
|
|
|
|
|
#6155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij wilt een bron en ik ga er naar op zoek Nochmaals zeg ik U dat bij mij twee mensen die van elkaar houden zelfs als zij het zelfde geslacht hebben alle rechten hebben op een normaal leven Enkel zeg ik dat homo zijn niet als een normaal gedrag mag aanzien worden,het is een handicap
|
|
|
|
#6157 | |||
|
|
Citaat:
Ik zal hem helpen met een definitie: Citaat:
Citaat:
Ik vrees er ten sterkste voor... |
|||
|
|
|
|
|
#6158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6159 | |
|
|
Citaat:
Iets waarvan je nochtans beweerde dat je het had terug genomen. Wat je ook had gedaan natuurlijk... om 2 pagina's verder hetzelfde in andere woorden te zeggen. Laatst gewijzigd door Edina : 10 februari 2007 om 11:09. |
|
|
|
|
|
|
#6160 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie niet in waarom in nog verder zou moeten reageren als je opzettelijk alles misinterpreteert,verdraait of zelfs dingen in mijn mond leg die ik niet zei... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||||
|
|
|