Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2007, 10:49   #301
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Ja maar, valsheidsfreedom is wel gecensureerd, hoor. Ik heb dat zelf goed gezien!
Gij hebt niks gezien, gij hebt van horen zeggen terwijl ik spreek van ondervinding en niet van horen zeggen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=54041

Citaat:
En daarbij, ze censureren daar echt op een lelijke manier, zenne. Als er pro-islamitische argumenten geen steek houden, dan laten ze die niet alleen zeker staan, maar dan vergroten ze die spectaculair uit. Als er pro-islamitische argumenten wel steek houden, dan gaan die de vuilbak in, want daar kunnen ze helemaal niet tegen, hoor.
Er zijn geen pro-islamitische argumenten die steek houden, er worden daar ook geen postings verwijderd.

Citaat:
Niemand heeft er toch iets tegen politics.be? Bewijs: we zitten hier allemaal toch?
Helemaal niet. Moslimsites zoals Kifkif hebben iets tegen politics.be

Citaat:
Tiens, ik ben dus nu gaan kijken. Want als gij dat niet goed vindt, dan zal dat waarschijnlijk goeie marchendiesz zijn.
Op maat gesneden voor een moslim.

Citaat:
Ik heb daar nu een gebruikerslogin gemaakt, en nu ga ik ook eens zien hoe dat daar verloopt, he.
Waarom doe je niet hetzelfde met dutch.faithfreedom forum ? Zelf ondervinden hoe het daar verloopt in plaats van uit je nek te lullen en de leugens van moslims te geloven, dat men daar censuur zou toepassen?

Citaat:
Ik zal U weten te bevestigen of het inderdaad, zoals ik verwacht, "vrij goed meevalt" daar of niet. Maar ja, ge waart niet "vitriolisch gekant" tegen kifkif, dus misschien is het daar dan ook niet "heel goed", maar eerder "te doen". We zullen zien.
Hoe kan jij als islampromotor dit nu uitmaken ? Enkel diegenen die serieuze kritiek op de islam uiten ondervinden dit en niet diegenen die de islam ophemelen en de sharia willen ingevoerd zien.

Laatst gewijzigd door smiley : 10 februari 2007 om 10:57.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 11:31   #302
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Er zijn geen pro-islamitische argumenten die steek houden
Natuurlijk niet, want die worden allemaal verwijderd.
Citaat:
er worden daar ook geen postings verwijderd.
Dat heb ik toch anders gezien, hoor.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 12:18   #303
smiley

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet, want die worden allemaal verwijderd.
Helemaal niet.

Citaat:
Dat heb ik toch anders gezien, hoor.
Hoezo zien ???? Meld je ginder aan en ga zelf vaststellen of er postings van jou worden verwijderd of niet. Maar dat doe je natuurlijk niet. Anders kan je niet meer uit je nek blijven lullen.

Laatst gewijzigd door smiley : 10 februari 2007 om 12:18.
Oud 10 februari 2007, 12:27   #304
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Meld je ginder aan en ga zelf vaststellen of er postings van jou worden verwijderd of niet. Maar dat doe je natuurlijk niet. Anders kan je niet meer uit je nek blijven lullen.
Inderdaad, want dan gaan ze dat gelul verwijderen.
Oud 10 februari 2007, 12:31   #305
smiley

Standaard

Citaat:
Inderdaad, want dan gaan ze dat gelul verwijderen.
Jij lult uit je nek. dat is ook al wat je kan. Lullen. Je staat er trouwens terecht in de humorsectie.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=7500

Laatst gewijzigd door smiley : 10 februari 2007 om 12:32.
Oud 10 februari 2007, 13:23   #306
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Jij lult uit je nek. dat is ook al wat je kan. Lullen. Je staat er trouwens terecht in de humorsectie.
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=7500
Tiens. Ik heb op dat forum toch niks geposteerd? Wat zitten ze daar dan zelfs valse posteringen te posteren?

Niet alleen verwijderen ze dus de echte posteringen, op de koop toe zitten ze daar valse bijdragen te astroturfen. Tja, wat had ge anders verwacht van valsheidsfreedom?

Weet ge wat? Laat ze maar doen, he. De onnozelaars.
Oud 10 februari 2007, 13:42   #307
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Ik heb eens daar een bijdrage gelezen dat ali sina aan hallucinaties lijdt !
Oud 10 februari 2007, 13:43   #308
Lincoln

Standaard

Wie weet wat hij allemaal uitspookt achter de gordijnen !!!
Oud 10 februari 2007, 13:48   #309
tomcpp
Banneling

Standaard

Wie weet ...

Misschien steekt hij andere mensen in de rug met valse beschuldigingen op plaatsen waar ze niet zijn, in een taal die ze niet verstaan. Misschien doe jij dat ook ...

Nu heb je nog steeds niet beantwoord op de vragen. Waarom vereren moslims een pedofiele racistische massamoordenaar ?

Waarom verkrachten moslims nog steeds 4 jarigen in navolging van die pedofielprofeet ?

Onthoofd alle moslims en hak hun vingers af ! - koran 8:12

Laatst gewijzigd door tomcpp : 10 februari 2007 om 13:50.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 13:49   #310
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik heb eens daar een bijdrage gelezen dat ali sina aan hallucinaties lijdt !

Deze stelling is ooit eens gepubliceerd door een wetenschapper en er zelfs een boek van uitgekomen.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 13:51   #311
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Wie weet ...

Misschien steekt hij andere mensen in de rug met valse beschuldigingen achter hun rug. Misschien doe jij dat ook ...

Nu heb je nog steeds niet beantwoord op de vragen. Waarom vereren moslims een pedofiele racistische massamoordenaar ?

Waarom verkrachten moslims nog steeds 4 jarigen in navolging van die pedofielprofeet ?

Onthoofd alle moslims en hak hun vingers af ! - koran 8:12
Drie op een rij ?? Dat kan zelfs de smeerlap van het land niet voor elkaar krijgen !
Oud 10 februari 2007, 13:51   #312
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens. Ik heb op dat forum toch niks geposteerd? Wat zitten ze daar dan zelfs valse posteringen te posteren?

Niet alleen verwijderen ze dus de echte posteringen, op de koop toe zitten ze daar valse bijdragen te astroturfen. Tja, wat had ge anders verwacht van valsheidsfreedom?

Weet ge wat? Laat ze maar doen, he. De onnozelaars.
niks "vals".

Ik vond je bijdragen zo hilarisch dat ik ze ginder in de humorsectie heb gecopy/peest, mét bronvermelding natuurlijk.
Toch niks op tegen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 13:57   #313
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Deze stelling is ooit eens gepubliceerd door een wetenschapper en er zelfs een boek van uitgekomen.
Nou, dat heb ik gemist !
Oud 10 februari 2007, 13:58   #314
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wil ik ook wel eens weten. Over welke wetenschapper heeft U het?
Toch niet Ali Iekh khannie Lehse?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 februari 2007 om 13:58.
Oud 10 februari 2007, 14:54   #315
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wil ik ook wel eens weten. Over welke wetenschapper heeft U het?
Toch niet Ali Iekh khannie Lehse?

Een andere Mohammed
Herman H. Somers
Dr. Psychologie

Laatst gewijzigd door Vorenus : 10 februari 2007 om 14:55.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 15:12   #316
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
niks "vals".

Ik vond je bijdragen zo hilarisch dat ik ze ginder in de humorsectie heb gecopy/peest, mét bronvermelding natuurlijk.
Toch niks op tegen?
Enfin. Kopieer maar wat ge wilt kopieren. Wat kan mij dat allemaal schelen? Geen barst, en waarschijnlijk nog veel minder. En dan nog minder. En dan nog minder. Enzovoort.

Ge moogt de bron natuurlijk altijd vermelden. Dat mag. Want wat kan er mij nu schelen? Niks. En nog minder dan dat. Enzovoort. Enzovoort.

Wat is er dan "vals"? Alles wat "verkeerd" is, natuurlijk.

Tussen haakjes, wat is er nu "hilarisch" aan mijn bijdragen? Ik snap dat niet, hoor. Ik schrijf helemaal niks hilarisch. Ik schrijf alleen maar wat flauwe kul in antwoord op Uw flauwe kul.

Gij moogt zeker copy/peest doen. Ik doe dat vaak ook.

Zeg, dat valsheidsfreedom forum, waar ge nu zo al heel de tijd over zit te melken, wanneer gaat dat eens iets nuttigs vertellen? Ik ben daar verschillende keren naartoe geweest om ne keer iets te lezen, en vast te stellen dat daar eigenlijk niks te lezen valt. Dat is toch wel frustrerend voor iemand gelijk ik, die best wel geinteresseerd is in "interessante" dingen. Ik ga daar niet meer naartoe, hoor! Ik heb al teveel tijd verspild aan dat verhaal. Ik ga liever wat op kifkif een beetje ambras maken, in de hoop dat ze mijn posteringen niet gaan verwijderen, want men is daar anti-homofoob, en de religieuze geschriften die ik gelezen heb, zijn allemaal een beetje anti-anti-homofoob, en voila, dat is dan weeral gezegd, nietwaar? Heel dat verhaal van de anti-homofobie is gebaseerd op verkeerde premissen (uitgangspunten, in het niet-leenwoord-nederlands). Maar hoe kunt ge aan de anti-homofoben gaan duidelijk maken dat er niks mis is met de homofobie, als de homofobie simpelweg volledig verboden is?

Ik ga ne keer op dat forum blijven zitten, en proberen van te zien of ze dan wel akkoord gaan met de anti-anti-homofobie, in tegenstelling met de homofobie, die volgens mij ook verkeerd is, want te weinig gesofistikeerd. De oplossing bestaat er in van de anti-anti-homofobie voldoende te distantieren van de homofobie, zodanig dat ze daar dan weeral niks op kunnen zeggen. Eerst moeten ze immers een "Decreet ter Bestrijding van de Anti-Anti-homofobie" stemmen. En op dat moment, vinden we natuurlijk weeral iets anders uit, he. Zo zijn we wel.

Enfin. Zo blijven we natuurlijk bezig, he.
Oud 10 februari 2007, 16:28   #317
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een andere Mohammed
Herman H. Somers
Dr. Psychologie
Die had het over de hallucinaties en de hersentumor van Mohammed.

Ik dacht dat het over Ali Sina ging!

Het boek van Somers ken ik hoor, zeer interessant trouwens.

Je kan het online HIER vinden

Laatst gewijzigd door circe : 10 februari 2007 om 16:30.
Oud 10 februari 2007, 16:57   #318
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het boek van Somers ken ik hoor, zeer interessant trouwens. Je kan het online HIER vinden
Vervelend is alleen het feit dat Mohammed zo radicaal ontkent dat Jezus Gods zoon is en zo, gezien vanuit het christendom, zich opstelt als de aartsketter...

Daar gaan we weer. Vanuit een Middenoosters standpunt, Joods of Islamitisch, is de idee dat iemand God of Gods zoon zou zijn ook aartsketters. Ge kunt dat dan wel terug beginnen verkopen aan de Koreanen of Japanners, want die vinden dat soort ideeen dan weeral wel goed. Die doen zelf immers niet liever dan bepaalde mensen te vergoddelijken.

Jezus als Gods zoon is alleen verdedigbaar als men duidelijk uitlegt dat dit een terugpesterij was naar de Joden toe, die de afkomst van Jezus altijd maar met lelijke bewoordingen zaten te beschrijven.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 10 februari 2007 om 17:02.
Oud 10 februari 2007, 17:10   #319
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
In de Grieks-Romeinse godsdienst was elke god welkom, hij kreeg zijn plaats in het Pantheon. De bijbel integendeel sluit alle andere goden uit. Er is maar één God, en dat is de ware; al de rest zijn afgoden.

Elke god moest wel welkom zijn, want elke nieuwe keizer was een nieuwe god. Vandaar het extreem subversieve van het jodendom en het kristendom in het Romeinse rijk: de keizer was maar een afgod.

De joden konden nog tenminste zeggen dat dit nu eenmaal historisch hun godsdienst was.

Voor de kristenen? Neen! Die hebben een godsdienst geadopteerd met de uitdrukkelijke bedoeling van de keizer te pesten en zijn legitimiteit in vraag te stellen. Want het belachelijke verhaal van de keizer, "Ik ben ook een god", werd door de kristenen dan op zijn beurt ook belachelijk gemaakt.

De kristenen zijn eigenlijk "per ongeluk" monotheist geworden, omdat het monotheisme in de kraam paste van de subversievelingen. Er is maar een god, en die is niet de keizer. Fantastisch. Natuurlijk dat dit kristendom zich over het ganse keizerrijk is beginnen verspreiden. Kent gij een betere manier om de keizer, meneer de "god", op nog meer venijnige wijze een hak te zetten?

Staatsbesturen die zich bezig houden met de godsdienst te reglementeren, gaan vroeg of laat allemaal bijgevezen worden. Dat is onvermijdelijk, en de Belgische Staat is daar uiteraard geen uitzondering op. Die gaat natuurlijk goed bijgevezen worden.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 10 februari 2007 om 17:12.
Oud 10 februari 2007, 17:15   #320
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Daarbij groeide ook de overtuiging, dat het vertrouwen waarvan de kerkelijke en andere godsdienstige overheden genoten absoluut niet gerechtvaardigd was, integendeel.

Ha ha ha ha. En dus moet men de Staat "vertrouwen" en aan de atheisten de spirituele leiding toevertrouwen, want dan kunnen zij daar ongestoord een hoerenkot van maken!

Ik heb nu al genoeg van die promiscuiteitsatheist. We hebben dat verhaal al genoeg gehoord. Laat maar zo. Ik lees geen regel verder.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 10 februari 2007 om 17:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be