![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6182 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Paulus zegt dat hij zich er niet over uitlaat of hij wel of niet de evolutietheorie accepteert. Op die manier brengt hij zichzelf in een parket waarbij hij nooit toegevingen hoeft te doen. Dat is geen manier van discussie voeren. Ik zou nu wel eens van hem willen weten waar hij wél in gelooft.
|
|
|
|
|
|
#6183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het huwelijk bestaat al veel te lang om de totstantkoming ervan te doorgronden. We kunnen alleen de hedendaagse invulling ervan als argument gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#6185 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#6186 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#6187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die twee wetenschappers hadden het niet over functies, u liegt. Ze hadden het over voordelen en die voordelen heb ik nooit ontkent. Maar er is een wezenlijk verschil tussen voordelen en functies, laten we wel wezen. De waarheid heeft ook zijn rechten. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat erom dat u zaken beweert over de evolutietheorie die niet waar zijn en dat als argument gebruikt. Dat hoef ik niet te aanvaarden. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6189 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ik zeg over de evolutietheorie is juist. Het gaat erom dat jij op elk gewenst moment jezelf kan terugtrekken door te zeggen dat je de evolutietheorie niet erkent. Het doet dus weldegelijk ter zake.
|
|
|
|
|
|
#6193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weet u dan de oorspronkelijke reden voor het huwelijk? Nee, want het huwelijk bestaat al sinds duizenden jaren geleden, waar geen informatie over beschikbaar is. Stellen dat een huwelijk er is om kindjes te maken slaat dus nergens op, dat was enkel zo in de Middeleeuwen.
|
|
|
|
|
|
#6195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen dat is niet juist. Indien wel geef me dan een bron, ik vraag er al twee maanden naar. Ik kan je jammer genoeg geen bron geven over wat de evolutieleer niet leer, dat gaat nu eenmaal niet, anders had ik het zeker gedaan.
Wat ik geloof doet niet terzake. Als jij kunt aantonen dat de evolutieleer zou leren wat jij beweert, dan aanvaard ik dat als argument. Ongeacht wat ik geloof. Paulus. |
|
|
|
|
|
#6198 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zegt niks over de stelling. Er bestaat een wereld van verschil tussen gewone voordelen en evolutionaire voordelen. Hier is namelijk sprake van een oorzaak-gevolg situatie. Evolutionaire voordelen z�*jn namelijk een doel binnen het geheel, de definitie van functie. Evolutionaire voordelen ontstaan omdat ze bijdragen aan het evolutionair evenwicht, dat is hun functie, oftewel een functie opzich.
|
|
|
|
|
|
#6199 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De oorspronkelijk reden van het huwelijk heeft daar weldegelijk mee te maken. Anders moet je mij eens vertellen waarom het een instelling is (was) voor mensen van verschillend geslacht. Paulus. |
|
|
|
|