![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6322 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6323 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, je hebt gelijk. Ik wou aantonen dat homoseksuelen in dit geval niet buiten de norm vallen.
|
|
|
|
|
|
#6324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beiden, aangezien ze allebei in de natuur voorkomen.
|
|
|
#6325 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#6326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6327 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#6328 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6329 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#6330 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#6331 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Inzake sexualiteit zijn er geen normen! Kom als je sexueel volwassen bent nog eens terug zou ik zo zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#6332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het harde in het leven is het voortbestaan van de mensheid,nu je moet iedereen maar homo lesbis te maken,zien wat er van in huis gaat komen van de voortplanting(dus ja de norm!!!!)
|
|
|
#6333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De norm is dat niet iedereen heteroseksueel is. Daar is een evolutionaire reden voor.
|
|
|
|
|
|
#6334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pedofilie behoort tot de norm, maar is niet wenselijk, omdat het kinderen kan schaden, gezien zij niet in staat zijn daarover keuzes te maken.
|
|
|
|
|
|
#6335 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Zal ik je eens eerlijk zeggen wat er van aan is Paulus? Er lopen zonder twijfel homo's rond die paranoid zijn en zowat elke grap of elk voorval aangrijpen om een rechtszaak aan te spannen. Maar het merendeel van de homo's is gewoon bezorgd om het feit dat er tegenwoordig hier en daar personages opduiken die zich voordoen als mensen die "geen blad voor de mond nemen" en "de dingen zeggen zoals ze zijn", maar in feite schaamteloos en op een zeer subtiele manier fundamentele rechten in vraag beginnen te stellen. Persoonlijk heb ik 100x liever een wat naieve kwezel die zwaaiend met de Bijbel komt orakelen dat homo's "des duivels" zijn, dan een beleefd meneertje dat met pseudo-wetenschappelijke argumenten aan komt zetten. Er is een dunne maar belangrijke lijn tussen het hebben en verdedigen van een eigen mening, zelfs als die moreel onverdedigbaar is, en het moedwillig zaaien van twijfel en verwarring over wetenschappelijke feiten om de rechten van een groep te ondermijnen. Mensen die dat laatste betrachten kunnen in een bepaalde maatschappelijke context uitgroeien tot een reëel gevaar voor minderheden, en moeten ontmaskerd worden. Eerst was ik er van overtuigd dat je gewoon je eigen mening aan het verkondigen was, maar als ik je bijdragen op dit forum erop nalees dan spijt het me, maar ik kan niet anders dan denken dat je oneerlijk bezig bent. Alleen al het feit dat je duidelijke argumenten die je eigen stelling ontkrachten systematisch negeert is een veeg teken. Je zal me pas van het tegendeel kunnen overtuigen als je je effectief vatbaar toont voor redelijke argumenten en als je je standpunten duidelijk begint uit te schrijven in plaats van ze in te pakken in allerlei schijnargumenten. Laatst gewijzigd door Doki : 12 februari 2007 om 22:43. |
|
|
|
|
|
|
#6336 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een papegaai die kan lezen (vb blaadjes). Een syndicalist die tegen het syndicaat is. Een "gewone jongen" die blijkbaar in hoge vb kringen rondloopt. Allemaal toeval! |
|
|
|
|
|
|
#6337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|