![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om maar eens toepasselijk met een spreekwoord te eindigen: Je hebt een plank voor je kop. |
|
|
|
|
|
|
#6382 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben overigens bloedserieus. |
|
|
|
|
|
|
#6383 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen. Er zijn wel meer dingen zonder functie die niet zijn weggeëvolueerd. U gaf zelf als voorbeeld aan; de blindedarm. Ik hoop dat je dat niet ontkent. Trouwens, en dat moet u toegeven, rekenen de twee wetenschappers op dezelfde manier aan de genetica van homoseksualiteit, als er aan erfelijke ziektes wordt gerekend. Als u beweert dat fouten en ziektes ook een functie hebben, komen we inderdaad misschien wat dichter bij elkaar. Maar om fouten en ziektes een voordeel te gaan noemen? Mij lijkt het verschil in betekenis tussen voordeel en functie nogal duidelijk hoor. U bent het die het door elkaar moet halen om iets te bewijzen dat eigenlijk niet gezegd wordt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je het irrelavant vindt, wat doe je hier dan eigenlijk? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6385 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6386 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 13 februari 2007 om 13:08. |
|
|
|
|
|
|
#6387 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Homofilie verdedigen met "jamaar de dieren doen dat ook" is wel de stomste zet die ik ooit gezien heb. Je zet op dat moment niet allen homo's gelijk met dieren, maar ook dierlijk gedrag met dat van homo's. Zelfs ik wil die vergelijking niet maken, maar als jij dat uigangspunt wil nemen..... mij niet gelaten. Maar kom niet bleiten dat je het onderspit moet delven. Paulus heeft hier al meer zin voo rationaliteit laten blijken dan al "dierentheorie lovers" samen. |
|
|
|
|
|
|
#6388 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Heb jij ooit wel eens het boek "de weg van de moslim" gelezen? In de Schaarbeekse winkel Ibn Abbas staan “De weg van de moslim” en “Islamitische richtlijnen” prominent in de rekken, zo schrijft de undercoverjournaliste. “De weg van de moslim” werd door de Nederlandse overheid uit de handel gehaald omdat moslims erin worden aangespoord om joden en ongelovigen te doden en homoseksuelen “met het hoofd naar beneden” van torengebouwen te werpen… Maar in ons land is het nog altijd vrij te koop. |
|
|
|
|
|
|
#6389 |
|
Minister-President
|
Daar gaan we weer en nu gaan we ook al moordenaars beginnen vergelijken met homo's... alles is hier blijkbaar goed om homo's de dieperik in te duwen, alles maar dan ook alles.
|
|
|
#6390 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6391 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet mee eens,ik aanzie homo zijn als een ziekte(gehandicapte zijn).Ik heb daar erg veel respect voor,het is mijn levenswerk om deze bevolkingsgroep te helpen waar ik kan (het is trouwens mijn beroep geworden 7 jaar geleden)
|
|
|
#6392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 13 februari 2007 om 18:46. |
|
|
|
|
|
|
#6393 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#6394 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zou beter het probleem eens leren begrijpen hé
|
|
|
#6395 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6397 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Persoonlijk zou ik homo's nooit met dieren vergelijken. Homofilie is gewoon een afwijking meer niet. Net zoals er mensen zijn met het down syndroom. Niets om u over te schamen dus. |
|
|
|
|
|
|
#6398 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#6399 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik moet wel toegeven dat Paulus ondertussen de openingspost heeft gesnapt (wat hem echter niet verhindert om verder homofobe praat te verkopen, maar soit). Zo ver ben jij duidelijk nog niet. Laatst gewijzigd door Edina : 13 februari 2007 om 18:55. |
||
|
|
|
|
|
#6400 |
|
Minister-President
|
|
|