![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() krijg ik ook een kamp, neste lincoln?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen van beide... kies maar, zolang er maar bier is.
Laatst gewijzigd door Djiezes : 13 februari 2007 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Heu, de rechtsen beginnen een meerderheid te vormen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Lang leve de buitenparlementaire actiegroepen
![]()
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() goe dat jij wel weet aan welke kant ik mij bevind !
rechts en links is maar een mager beestje zonder verschil in ethisch en maatschappelijk-economisch hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() ge hebt nen Duvel en nen Trapist vast
welke heb je in je rechterhand en welke in je linker ? ... als ge dien trapist links aanhoudt en dien Duvel rechts, dan zijde gewoon ne rechtse rakker, geen ontkomen aan ... dien test pakt altijd ! die linkie winkies zouden dien duvel nog liever op de grond laten vallen dan 'm in hun rechter poot te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik zou nog wel enkele anderen ter linkerzijde toevoegen, zoals Starkan, GarnaalBeer, de Minister van Agitatie, Guerin, Pinbag, Solidarnosc, Proletariër, Driewerf, GC, Vavli, Linkse Vogel, Ingenious, ... (Ik ben er nog enkele vergeten denk ik)
![]() |
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() Oh ja, nog enkele namen voor de "linkse fractie": Praetorian, Pluche, King Hagar, Groen!?, Abou Anis, Limburgse Leeuw, Breda, Travis, Jaani Dushman, Pluche, TommyMax2, Samsa.
Niet dat allen hierboven het onderling over alles eens zijn natuurlijk ![]() En om Heftruck een plezier te doen, waarom geen libertarische fractie, met Heftruck dus, en La Chunga, Percalion, Lombas, Desiderius, Casca ?
![]() |
#153 |
|
![]() Daar knelt ook bij mij het schoentje!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]()
![]() |
#155 |
|
![]() Ik zou mij onmiddellijk achter Anna List scharen...zij heeft zo'n beetje mijn gedacht, hoog intelligent, standvastig, niet preuts, empathisch en kan het goed uitleggen...zo'n beetje de politieke intelligentie van een Tatcher maar dan met een groot hart...
Way to go Anna...way to go!
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() Is het iemand opgevallen dat deryz net op het moment dat deze 'forumverkiezing' wordt gehouden ineens een - laat ons maar zeggen - aantrekkelijkere avatar heeft gekozen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() De multiculturele bus.
1)El turco. 2)Mustafa. 3)Yahya. 4)Erikpoupart. 5)Ciccio. Redawasp. Ke-nan. Edina. Uh-huh. Casca. Nubian. Kallikeles. Linda. Laya. De zware linkse bende. Raf. Filosoof. The piano. Pelgrim. StevenNr1. Pietje. Jantje. De gematigde christelijke kring. ELFlamencoloco. Dave brocatus. De neutrale linkse knapen. Bairhav. Flippende rund. Ihandclapping. De anti-NWO leden. Exodus. IlluSionS667 Pind'ar. 2004gun. Pinbag. De Liberale anti-rechtse leger. Cor. Baarle. Eno2. Bruut geweld. NederlanseTurk. Ericferemans. Dr.Strangelove. Starkan. GarnaalBeer. De minister van agitatie. Geurin. La Chunga. Percallion. Lombas. Netslet. Ingenious. Djiezes. Solidarnosc. Proletarier. Driewerf. GC. Valvi. Linkse vogel. Ingenious. Praetorian. Pluche. King Hagar. Abou Anis. Limburgse Leeuw. Breda. Travis. Jaani Dushman. TommyMax2. Samsa. En heel de rechtse kliek zou ik graag in de oppositie zetten anders is het parlement een saaie bus ! De christelijke kerk van rechts. Jan van den Berghe. Judokus. Paulus. Ggolsteyn. Jozef Ostijn. De rechtse ridders. Anna list. Fiesler. Puud. Desiderius. Boadicae. Garfield. BigF. Jazeker. Knuppel. Kim. Heftruck. MaXiMuS. Stropkeuh. PAJOT. Deryz. Turkje. Bobke. De patriots. Sinistra. Antoon. Baseballpolitiek. De rechtse Christelijke ridders. Volkstormer. Metternich. ELRICH. Max4westland. Maddox. De rechtse anti-islamisten. Circe. Online. Jurgen79. Illwill. Smiley. Cynicus. Colargo. Tomcpp. Hermanvk. Morghodius. De classering een de groeperingen zijn nog niet helemaal af !
![]() |
#159 |
|
![]() @lincoln Wat is uw definitie voor patriots?
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Amerikaaanse patriots, zoals loyalisten !