![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6441 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6442 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6443 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6444 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is zeer geslaagd met de gay parade moeten we vaststellen volgens mij. Of dit gebruik heden ten dage nog gesmaakt wordt? Ja en nee, de holebi's die ik ken zijn er tegen gekant. |
|
|
|
|
|
|
#6445 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6446 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze streven naar acceptatie, misschien niet op de manier die u prefereert, maar dat is elke manier gezien u het niet accepteert. U moet uzelf afvragen; Wil ik door dit soort nutteloosheden mijn leven laten bepalen, je gaat toch zeker niet lopen tobben over de naleving van ''normen en waarden''? Wat ze je willen laten zien is dat het je niks uit moet maken, en het maakt ook niks uit. U wordt er niet beter van en niet slechter van. Het deprimeert u omdat u loopt te piekeren over de naleving van normen en waarden. Niet doen, daar helpt u niemand mee. Niet de homo's, en zeker niet uzelf. Het is onnodige kwelling, zeg ik u.
|
|
|
|
|
|
#6447 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is wel juist dat iemand zich ten allen tijde beledigd kan voelen, maar dat is wat anders. Zo iemand maakt een normaal gesprek onmogelijk. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6448 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6449 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6450 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6451 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Paulus vergeet blijkbaar de bisexuelen.
Deze zijn duidelijk perfecter dan de hetero's en de homo's: ze vertonen alle goede eigenschappen van beiden. We mogen hier, in de Paulistische denktrant, uit afleiden dat de natuur op goede weg is: er zijn eindelijk al een paar bi's, en dat de voorlopige afwijkingen (hetero's en homo's) die duidelijk inferieure wezens zijn, binnenkort wel zullen verdwijnen. Ofwel: de natuur werkt niet: er zijn te veel homo's en hetero's. Een ramp! |
|
|
|
|
|
#6452 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien is er wel sprake van een disfunctie. Geen lichamelijke, maar een relationele. Homoseksualiteit sluit procreatie uit. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wat ook erg is, is dat het blijkbaar een universeel kenmerk is voor emancipatorische bewegingen om lange tenen te hebben. Daar mag op gewezen worden. Het is volstrekt belachelijk om iemand die zich vragen stelt bij bepaalde maatschappelijke evoluties omtrent homoseksualiteit, automatisch het cachet "homofoob" op te kleven, zeker indien dit met de intellectuele oneerlijkheid gebeurt dat men doof en blind speelt voor de nuances die de man zelf in zijn discours verweeft. Alles wat geen kritiek verdraagt, is ernstig te wantrouwen. Paulus. |
||||||||||
|
|
|
|
|
#6453 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6454 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan vind ik niet dat die Nederlander iets te verwijten valt. Dat bedoel ik. De redens waarom iemand zich beledigd voelt, moeten binnen het kader van het werkelijke beledigen getoetst worden. De intentie speelt daarbij een grote rol, van doorslaggevende betekenis als je het mij vraagt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6455 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Absoluut! Bisexuelen zijn superieur op gebied van sexualiteit. En mijn mening is dat elke mens bisexueel is, enkel wordt dit niet geuit of tot uiting gebracht omdat het niet de gangbare regel is in onze maatschappij in dit huidig tijdperk en nog steeds voor velen als iets schrikbarends ervaren wordt. Toch is dit er puur gekomen door de manier van leven al eeuwen lang onder de doctrine van de wereldgodsdiensten. De godsdiensten hebben de mensen met een bekrompen geest opgezadeld en het gaat nog x aantal tijd duren alvorens sexualiteit in welke vorm dan ook volledig geaccepteerd zal worden. Dit maakt bisexuele atheistische mensen superieur tov de mensen die hun geest nog beneveld wordt door godsdiensten etc. |
|
|
|
|
|
|
#6456 |
|
Minister
|
Homo's hebben op gebied van partner een andere smaak n. Ik hoor bv graag B. de groot en iemand anders iemand anders graag nirvana. Ik zie het probleem echt niet van in om homo te zijn. Gewoon om dat je een andere interesse hebt voor een partner
|
|
|
|
|
|
#6457 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Anyway, homoseksuelen mogen dan misschien niet op de 'natuurlijke' manier zich kunnen voortplanten. Ik ben toch blij dat sommige anderen en de meningen van hen ook aan het uitsterven zijn. Net zoals de laatste mensen die in een hemel met rijstpap en gouden lepeltjes ook aan het uitsterven zijn Laatst gewijzigd door Dogbert : 14 februari 2007 om 02:30. |
|
|
|
|
|
|
#6458 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|