![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6561 | ||||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
(voor context, zie originele post)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uiteindelijk kan je als je echt wil die discussie tot in het oneindige blijven doorvoeren. Zelfs al vindt morgen een wetenschapper het bewijs dat homoseksualiteit wel degelijk een voordeel biedt voor de soort, dan nog zal er een legertje mensen klaarstaan dat zal beweren dat dat voordeel er toevallig is gekomen als gevolg van de "fout" die homoseksualiteit is enz. Laat ons even de aard van homoseksualiteit laten voor wat het is. Wat uiteindelijk telt is wat je ermee doet. Mensen zoals jij die zogezegd "de homoseksualiteit minderwaardig vinden, maar niet de homo" (zoals ik eerder al aangaf is dit een wel heel scizofrene houding), willen in feite het volgende zeggen : Homo's mogen wel bepaalde rechten hebben, maar ze mogen vooral niet te veel 'te koop lopen' met hun geaardheid, en ze moeten er ook niet te veel 'reclame' rond maken. Bref, ze mogen in stilte met hun "handicap" leven, maar niet trouwen en zeker niet teveel met kinderen in contact komen. Daar draait het je uiteindelijk om. Besef je niet Paulus hoe fundamenteel onrechtvaardig die instelling is? Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#6562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6563 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6564 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6565 |
|
Banneling
|
normaal gezien...zal die jongen zélf leren hoe hij met zijn vriendinnetjes moet omspringen.
|
|
|
|
|
|
#6566 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6567 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus, u mag homos dan als "natuurlijk" bestempelen als u dat gerust kan stellen, dat maakt er nog altijd niets goed van... |
|
|
|
|
|
|
#6568 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6569 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laat ons de zaken eens omkeren: alle homos zijn gasten die om één of andere manier niet aan een vrouw geraken, omdat ze te mottig, te onnozel of te verlegen zijn, ofwel omdat ze op één of andere manier van vrouwen vies geworden zijn.Dan moeten we eens aan de kant van hun moeder gaan loeren, wat dat voor iets was...Zijn die jongens op één of andere manier getraumatiseerd geraakt?In dat geval is er dan wel iets dat scheef loopt met hun gezondheid, met hun mentale gezondheid.En alzo belanden we opnieuw bij de geesteszieken.Dewelke vandaag als "normaal" beschouwd willen worden.De legitimatie van de krankzinnigheid... |
|
|
|
|
|
|
#6570 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6571 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hitler, bijvoorbeeld (toch al langer dan twintig jaar geleden), gaf een davidsster aan Joden, een omgekeerde roze driehoek aan homo's (vanwege hun seksuele geaardheid) en een omgekeerde zwarte driehoek aan lesbiennes (omdat zij geen seksuele devianten waren, maar sociale devianten). Toen bestond het ook al, dus. En niet in geringe mate, anders zouden ze zich er niet mee bezighouden. Er bestaan optekeningen van Middeleeuwse homoseksualiteit (onder andere in grapjes over de homo-priesters en paters), en als we nog verder teruggaan, komen we bij de Grieken. Daar hoef ik geen tekeningetje bij te maken, zeker ? Kortom: Het is van alle tijden, en zeker geen "gril" van de laatste tien jaar. Ook de acceptatie is geen gril. |
|
|
|
|
|
|
#6572 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De opmerkingen van duveltje volgende moet ik toch concluderen dat hij ofwel nooit homo's/lesbiennes gekend heeft of dat hij er gewoon hélémaal niks van weet.
|
|
|
|
|
|
#6573 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laat me raden. Ben jij er zo een die tegen lesbische vrouwen zegt: "kom eens hier, ik zal je eens bekeren" ? Je zal nogal een figuur slaan Citaat:
In de jaren zeventig is homoseksualiteit al uit de lijst van geestesziekten geschrapt. Ga je nu vertellen dat jij het beter weet dan álle psychologen van de laatste dertig jaar ? |
||||
|
|
|
|
|
#6574 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Lepralijders = natuurlijk Lepralijders = ziek Homo's = natuurlijk DUS Homo's = ziek ?? |
|
|
|
|
|
|
#6575 |
|
Gouverneur
|
Ahzo, seksuele voorlichting is overroepen. Vroeger was het beter. Ze moesten zelf maar zien hoe het moest, en AIDS, SOA's, ongewenste zwangerschappen en elementaire kennis van het lichaam vergeten we eventjes.
|
|
|
|
|
|
#6576 |
|
Minister
|
Joseph Goebbels heeft zijn doel bij jou blijkbaar wel berijkt.
|
|
|
#6577 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#6578 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#6579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp dat zeer goed. Die zijn inderdaad niet tegennatuurlijk. Ik geloof niet dat ik hier ooit het tegendeel beweerd heb. Wat is nu je punt?
|
|
|
|
|
#6580 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of - en dat is nog de meest waarschijnlijke optie - een combinatie van beiden.
|
|
|