![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Circe, Dat meisje is nooit getrouwd, dus zij heeft ook geen echtgenoot. En zij is verder gewoon bij haar ouders blijven wonen en heeft HAAR leven als 13jarige gewoon verder gezet. Zij heeft enkel een paar maal voor een half uur de plaats van haar 23jarige zuster ingenomen, om haar zuster te laten trouwen zonder dat deze hiervan op de hoogte was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet niet dat er meisjes van 13/14 jaar zijn die er kwa lichaamsbouw rijper uitzien dan sommige 30 jarige vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De media is weereens aan het voorlopen op het onderzoek. Het gebeurd immers regelmatig dat meisjes van 13/14/15 jaar zich in disco's uitgeven voor 20 jarige en een man verleiden en zelfs mee naar hun thuis nemen, om er sex mee te hebben zonder dat de man kan nagaan of ze wel echt 20 jaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Jantje Jantje zag eens pruimen hangen
o, als eieren zoo groot ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het schijnt mij een spel van leugens te zijn, om een illegaal toe te laten om mee in de vetpotten te graaien. Maar als ge het mij vraagt : -gaan onze "multiculturele" broeders ver in het bedriegen -en gaat dit bedriegen blijkbaar nogal gemakkelijk (doet men in Schaarbeek wel onderzoeken naar schijnhuwelijken ?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() En superflik Demol, waar was die?
Te druk bezig met het VuilB? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 februari 2007 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, moest verboden worden, die gesluierde bruiden. Als man wil je immers zien dat je geen kat in een zak koopt!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar elke vrouw kan je verzekeren dat ze met een schmikdoos haar leeftijd fantastisch goed kan wegwerken en zich er kan laten uitzien voor de leeftijd dat zij wil. Er bestaan zelfs hulpmiddelen om de lichaamsbouw er anders te laten uitzien. Verder heb je wel gelijk en is de vraag nu enkel nog in hoeverre en wie doet er allemaal mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet het, dit is gewoon dagelijke realiteit. En als er geld mee te verdienen valt, doen sommige ouders nog mee ook. Laatst gewijzigd door Jantje : 16 februari 2007 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allé hoor het aan uwe uitleg, het is de schuld van dit fout opgevoed 13jarig kind... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gegeven dat die 31 motorrijder, die na racistisch uitgedaagd te hebben, door een zwarte in het ziekenhuis geslagen is, vergezeld was door een minderjarig meisje, heb ik nergens in een officiële bron teruggevonden. Enkel filosoof komt hier mee aandraven. Maar stel geen vragen bij gebruiken uit andere culturen, zoals kinderhuwelijken, die hier niet legaal zijn, want dan ontketen je de hel. Mensen zoals hij en driewerf gaan nogal graag agressief stalken en doen alles om je persoon door het slijk te halen en nergens proberen ze ergens hun gelijk te halen. Een ander zien afgaan is hun enige doel. Jammer genoeg zitten er van deze sugetten op het forum en daar zullen we mee moeten leren leven. Probeer hen gewoon te negeren. Ze reageren trouwens zonder je postings goed te lezen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 16 februari 2007 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Klopt als een bus. Ik heb zulke gevallen gekend. Maar ik voeg er ook eerlijk aan toe dat het telkens op Belgische meisjes ging en dat het bedrog ook uitkwam voor ze voor het altaar stonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet jij toch niet van wakker liggen? Als jij het gezicht van je bruid wil zien voor je je boterbriefje tekent, dan is dat jouw volste recht, maar leer toch eens om voor anderen ook de zon in het water te zien schijnen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En normaal komt dit bedrog idd uit. Maar hier waren reeds van in het begin de controle middelen omzeild. Eens een id-kaart met foto in handen, word het zeer moeilijk om achter zulk bedrog te komen. Als die zuster haar oproepingsbrief niet grondig had gelezen, was men er nu zelfs nog niet achter gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen natuurlijk wel nagaan of de informatie klopt, bij de andere inwoners op dat adres bijvoorbeeld of andere documenten zoals rijbewijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, er zijn een hele hoop extremistische Amerikaanse Christenen die onaanvaardbare dingen denken en doen maar ik begrijp nog altijd niet waarom die steeds terugkomen in een discussie omtrent zich in België voorgedane feiten. Verder ga ik over die eeuwige vergelijking met die zich op duizenden kilometers bevindende Amerikanen niet meer uitwijden. Op één of andere manier hebben vele posters op dit forum zich in het hoofd gehaald dat wij Vlamingen ons (moeten) identificeren met Amerikanen. Waar halen jullie dat toch ? Het is toch niet alsof alle politiek correcten sowieso met, ik zeg maar wat, de Iraniërs dienen gelijkgesteld te worden en zij zich dienen te verantwoorden voor alle wantoestanden dewelke zich in Iran voordoen. De naïeve politieke correctheid druipt zo ongelooflijk sterk van de geciteerde post af. Deze poster heeft immers naar eigen zeggen eens een boekje gelezen over een andere cultuur en meteen stelt hij dat hij nu de trotse bezitter is van meerdere culturen. Schitterend. Hoe moet ik zo'n genot van verscheidene culturen binnen uw dagelijks leven dan concreet zien ? Gelieve mij te verlichten en enkele voorbeelden te geven van enkele van uw principes, overtuigingen, gedragspatronen, tradities enz dewelke duidelijk aantonen dat u niet vervat ligt binnen het zo door u gehate monoculturalisme ? Laat me raden: in de week eet u typisch Belgisch, op vrijdag duikt u de pitabar in en in het weekend kan er wel eens een Chinees restaurant bij ? Zal in bepaalde kringen wel goed klinken om te zeggen dat men weer is gaan multicultureel dineren. Tijdens de even maanden bent u voor het homohuwelijk en abortus, tijdens de oneven maanden bent u radicaal tegen ? Uw eerste dochter wordt besneden, de tweede dan weer niet ? Als u zo de algemene wereldtoestand aanschouwt, hoeveel mensen of culturen ziet u dan dewelke overduidelijk uw ideaalbeeld van multiculturalisme volgen ? Of bent u één van de weinige mensen die zich zo verheven voelt dat hij alle verschillen tussen de volkeren overstijgt ? De realiteit toont aan dat het in onze gefragmenteerde en gepolariseerde wereld vrijwel onmogelijk is om meerdere culturen gelijkmatig aan te hangen. Als er al sprake is van een vorm van multiculturalisme, is er doorgaans een overheersende cultuur dewelke bepaalde beperkte invloeden heeft ondervonden van een andere cultuur. Deze andere cultuur kan in sommige gevallen zo overheersend worden dat de eerste cultuur naar de achtergrond wordt verwezen (ik denk zo maar aan het Japan van Tokugawa) doch van twee absoluut gelijkwaardige culturen kan nooit sprake zijn. Recent voorbeeld zijn onze eigen allochtone jongeren. Zij bevinden zich met hun beide benen in onze Europese cultuur doch met hun hoofd zitten zij nog bij de eeuwenoude tradities van hun grootouders. Uiteindelijk zal deze tweestrijd tussen deze verschillende culturen in vele gevallen leiden tot een besef van 'nergens meer bijhoren' met alle gevolgen vandien. Indien iemand zich inderdaad nergens meer bij betrokken voelt, zal hij vaak overgaan tot extreme ideeën en handelingen om zo extra te bewijzen dat hij juist wel bij een bepaalde groep wenst te behoren. Ik zou dus zeggen dat mensen die zogezegd over meer dan één gelijkwaardige cultuur beschikken, juist geen cultuur hebben daar ze nergens bijhoren en aldus geen eigen identiteit hebben. Uw aangehaalde voorbeeld omtrent geen sex mogen hebben met de minderjarige bruid, getuigt van zulk een kinderlijke naïviteit dat ik mij afvraag of u nu echt serieus was of hier gewoon post om met enkelen hun voeten te spelen. Het is toegelaten en normaal in sommige landen dat oude mannen trouwen met jonge kinderen zolang er geen sex aan te pas komt. Gelooft u nu werkelijk in alle oprechtheid dat nog maar een minderheid van deze mannen zich aan die regel houdt ? Denkt u nu echt dat het in culturen waar het wel toegelaten is om een kind te huwen, hetwelk toch doorgaans tot doel heeft als fundament van een gezin te dienen, als een schande wordt beschouwd dat er dan ook sex aan te pas komt om dit vervolgens te bestraffen ? Indien met een huwelijk met minderjarigen goed probeert te praten, zoals deze poster duidelijk doet, praat men ook pedofilie goed, wie anders beweert is ofwel naïef ofwel laagbegaafd ofwel beide. Het bestempelen van iedereen die het hier niet mee eens is als zijnde een domme monoculturele pummel, maakt deze post des te meer aberrant. Als ik het zo lees, lijkt het wel alsof deze poster binnenkort gaat pleiten om tevens in ons land het huwelijk met kinderen toe te staan om onze onder druk staande sociale zekerheid te vrijwaren. Ik ben eens benieuwd hoe men dan gedurende meerdere jaren elke nacht gaat controleren of de man absoluut geen sex heeft met zijn kinderbruid (terwijl het huwelijk trouwens impliciet een soort van verplichting tot lichamelijke genegenheid in zich houdt). In plaats van uw boekjes te lezen in uw luie stoel en uzelf aldaar te overtuigen dat u compleet multicultureel bent omdat u tijdens uw laatste reis naar Turkije de zogezegd plaatselijke cultuur hebt opgesnoven in één van de vele commercieel uitgebate toeristische centra, raad ik u eens aan ook buiten te komen in de waarachtige maatschappij en aan de lijve mee te maken of u inderdaad wel zo multicultureel bent zoals u zich wenst voor te doen. |
|
![]() |
![]() |