![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6782 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We gaan het lekker eens worden, vrolijk dier! Kijk: vermits homo's zich niet kunnen voorplanten zijn ze al lang uitgeroeid! En dus hebben we allebei gelijk: homofobie bestaat niet: er zijn geen homo's meer! Degenen die homo's haten zijn fantasten! Paulus: merci! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6783 | |
|
![]() Citaat:
In die zin zijn homo's toch superieur? Daarenboven: uit allerlei rapporten (Hite rapport) blijkt dat zowel mannelijke als vrouwelijke hetero's steen en been klagen omdat hun tegenpolen, waar ze sex mee moeten hebben, geen moer begrijpen van hun lijf en psyche: daar hebben de homo's toch geen last van? Heb je eigenlijk homo's in je omgeving? Al eens gezien wat voor tof liefdeleven die gasten hebben in vergelijking met jou en mij? Hoeveel mannen zijn er die vrouwen begrijpen? Heb je het al eens aan je vrouw gevraagd? Ik zou dit aspect niet zomaar wegsmijten hé schat! Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 februari 2007 om 01:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het besef dat dat 'gepruts' zou zijn komt er pas nadat men door ervaring of wetenschappelijk feitenmateriaal mensen op zulke risico's wijst/wees en het niet 'putsen' houdt dus bij deze in dat men tegen de stroom van de bestaande socio-natuurlijke aanvaarde driften zou moeten invaren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Homosekuelen kunnen zich wel voortplanten. 3 Mag ik je andermaal (de achtste keer nu al alleen in deze thread) beleefd vragen me niet voortdurend te beledigen. Dat is nergens voor nodig en het draagt niks wezenlijk of inhoudelijks bij tot de discussie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6787 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Had je misschien ook nog argumenten? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2007 om 08:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2007 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6789 |
Partijlid
|
![]() Homoseksuelen hoeven zich niet voort te planten, dat doen de hetero's wel. Ten slotte zijn het bijna altijd hetero's die homoseksuelen 'creëren.'
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6790 |
|
![]() ik zie geen uitstervend leven rond mij en geen uitstervende mensheid; dus is jou argumentatie hypothetisch.
![]() |
#6791 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Een positief geluid van mijn lekker dier! (schat mag niet meer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6792 | |||||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik lees alleen dat jij het om allerlei omstandige redenen liever anders verwoordt, maar de inhoud blijft hetzelfde. Zo ik mij weer eens schromelijk mocht vergissen, dan hoor ik graag van je wat het inhoudelijke verschil is tussen mijn 2 stellingen en jouw standpunt. Citaat:
Citaat:
Dit is naar mijn mening jouw grootste denkfout. Je minimaliseert de rol van de persoonlijke psyche en van de uiterst complexe culturele, historische en sociale identiteit van de mens in zijn gedrag, en reduceert alles tot het aspect van de voortplanting. Om het met een modieuze uitdrukking te zeggen, dat is wel héél kort door de bocht. Citaat:
Citaat:
Even serieus Paulus, zie je nu echt niet in dat het totaal niet opgaat om homoseksualiteit te beoordelen op basis van "aantal functies"? Mensen zijn geen volautomatische blikopeners of DVD spelers waar de prijs bepaald wordt door het aantal opties. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6793 | |||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je gaf me een link en je weet best wel waarom je die link gaf. Ik ga jou link niet uitpluizen. Jij moet dat doen. De bewijslast voor jouw bewering is voor jou. Je kunt net zo goed zeggen: "Kijk eens op het internet". Ik beweer dat daar niet staat wat jij zegt. En ik ga niet zoeken naar iets dat er niet staat. Als jij denkt dat het er wel staat, toon het me dan. Tot dan heb je geen bron voor je bewering (letterlijk overgenomen): dat gedrag dan op het eerste zicht niet productief is voor de soort maar toch behouden blijft in de evolutie een bepaalde functie moet hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar om te funderen waarom ik homoseksualiteit een minderwaardige vorm van seksualiteit vindt, moet ik het hebben over de verschillen, niet over de dingen waar ze gelijklopen. Dat snap je toch mag ik hopen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet je wat het is? Jij kan het argument dat de waarde van iets afhankelijk is van de functies niet aanvaarden, omdat je dan inderdaad moet toegeven dat homoseksualiteit minderwaardig is. Ik mag vergelijkingen maken met wat ik ook maar wil. Met dingen, met mensen met wat dan ook. Je zult het blijven ontkennen. En daarin ben je onredelijk. En daarom blokkeert de discussie hier. Maar je zegt nu zelf dat de waarde van de MENS (mede) afhangt van zijn functies. Weet je wel hoe erg dat is? Is dat soms niet waar misschien? Waarom vindt iedereen het billijk dat een minister meer verdient dan een werkloze? Waarom verdient een directeur meer dan een arbeider? Hoofdje uit de wolken en voetjes op de grond. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2007 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6795 |
|
![]() mooi zo, afgehandeld.
![]() |
#6796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet jouw lekker dier. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2007 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6797 | |
|
![]() Citaat:
En dat terwijl ik je feliciteerde omdat je het positieve in de homoseksualiteit eindelijk inzag! Moest ik een homo zijn, ik zou niet eens vriendelijk met je mogen omgaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werd vroeger ook niet graag aangesproken met 'lekker dier'. De meeste mensen niet, denk ik. Dat homosekuelen uitblinken in homosekualiteit is heus geen nieuwtje hoor. Het is juist daarom dat men ze homosekuelen noemt. Ik zie echt niet in waarom iemand daarvoor gefeliciteerd zou moeten worden. Denk maar niet dat je het warm water hebt uitgevonden. Verder heb ik liever dat je inhoudelijk reageert op mijn postings of helemaal niet. Het is maar dat je het weet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2007 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6799 |
Minister-President
|
![]() Hoor wie het zegt
Ah we zijn toch al zover dat je dat nu toch al toegeeft, het is een begin Het zou je misschien sieren Paulus dat jij er eerst mee ophoudt met te beledigen maar tja volgens jou zullen jouw beledigingen naar homo's toe wel bijdragen tot de discussie zeker. Ik vind deze opmerking van jouw dan ook enorm misplaatst en toont eens te meer je laagdunkendheid aan tov homo's. Jij mag ze afbreken tot en met ja, maar oh wee als er iemand jou begint te "beledigen".
![]() |
#6800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 20 februari 2007 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |