![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ik stem... | |||
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 17,33% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
31 | 41,33% |
Op een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
31 | 41,33% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verloochen mijn idealen nooit, Knuppel. Hoeveel van uw vrienden in de Vlaamse Beweging kunnen dat ondertussen nog zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Neen hoor, ..ik stem op VLAAMS BELANG
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan echter niet ontkennen dat dit al de tweede keer is dat je naar de blauwen van liegebeest Verhofstadt overloopt. Waarmee heeft jouw Hoogedele Voorzitter jou deze keer onder de driekleurige broek gegeven? Bleef de grote doorbraak iets telang uit? Of heb je je een beetje (veel) miskeken in Roze Ruben?
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mijn vrienden betreft, zij die hun Vlaamse idealen verraden zijn mijn vrienden niet.
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() No way!
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is misschien een teken dat de achterban vindt dat ze het goed doen, en is er dus geen reden om een andere top te kiezen.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor het compliment, ten gepaste tijde spreken we elkaar nog wel.
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit klopt dus niet?
Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
In Wallonië hopen ze volop dat dat bestofte tsjeventrio de nieuwe generatie is van CD&V, wat niet bepaald pleit voor hun kennis van de politieke verhoudingen in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou 't niet weten. Ik ken namelijk Jo Vandeurzen niet, noch iemand die er bij was in dat Hotel Leopold. Wat dat betreft ken ik wel mijn eigen beperkingen. Ik had het alleen over het nogal zelfvoldane toontje van een complete mister Nobody als Patriot die Ostyn "een simpele kabinetsmedewerker" noemde en daarna zijn eigen contacten bij de hoogste CD&V-echelons even toonde. Gezien Patriots nogal pathologische leugenachtigheid (iedere forumbezoeker kan uit zijn BUB-verleden wel een opsomminkje daarvan geven) een eerder vermakelijke houding...
Laatst gewijzigd door zorroaster : 22 februari 2007 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik stem N-VA, voor mij de enige optie want het VB mag niet, SP.A en Open VLD willen niet en Spirit kan niet. Dan blijft er enkel nog het Kartel over, de enige formatie waarbinnen het Vlaamse nog wat kan doen.
Het is wel de laatste kans van de N-VA, ze moeten het maar bewijzen na de verkiezingen. Laat de N-VA het afweten, dan zal het volgende keer ongeldig worden, tot er ooit een nieuw geloofwaardig Vlaams project opstaat. (Behalve bij de gemeenteraadsverkiezingen natuurlijk, de lokale Voerense N-VA'ers en andere Vlamingen laat ik zo maar niet in de kou staan.)
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 22 februari 2007 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik overweeg wel serieus een stem op CD&V N-VA. Ik vind het ongelooflijk hoe zwaar men bashed op N-VA. Het is een beetje vergelijkbaar met Hamas en Fatah die vooral mekaar aftuigen op dit moment.
![]() ![]()
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Ik? Ik vind dat het cordon niet kost wat kost in stand gehouden moet worden en dat het VB op sommige vlakken wel gelijk heeft.
![]()
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry, maar van die uitspraak schiet hier het behang van mijn muren. Wat wil je dat voorstanders van Vlaamse onafhankelijkheid wèl doen als ze niet aan verkiezingen mogen deelnemen om hun doel te bereiken? Guerrilla tactieken? Terrorisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van het VB had ik anders minstens een persbericht verwacht waarmee ze de komende verkiezingen als ongrondwettelijk bestempelt.
Ze had van de gelegenheid kunnen gebruik maken om de opkomstdwang aan te klagen en de afschaffing ervan te bepleiten zodat er tenminste niemand gedwongen wordt de wet te overtreden. Eén signaal was voldoende geweest om het VB vrijwillig mijn stem te geven, maar er kwam net zoveel weerstand of verzet uit die hoek als van alle andere partijen: geen.
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 22 februari 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Is dat tegenwoordig de voorwaarde om een poll te organiseren? Met zo'n vraag verwacht je ja of nee maar niet een keuze tussen CD&V, VB en anders.