![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6981 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Alexandra zal trots zijn op u! En Papa Ratzi ook!
|
|
|
|
|
#6982 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vind dit een leuke draad....
Alleen op tijd oppassen voor rondzwaaiende sjakosjen.... en zien waar je je voeten zet, want sommigen hebben hele lange l*llen ... euh tenen bedoel ik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#6983 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bwa ik ben ook wel redelijk trots op mijn eigen hoor.... Ik heb mijn functies dan ook ten volle benut tot hiertoe.... LOL
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#6984 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms is het hier geen toffe draad hoor,het zijn niet enkel homo's die hier langst komen, Weet je wel !!!!!!
|
|
|
|
|
|
#6985 |
|
Banneling
|
Homofilie is des duivels en wordt in bijna de gehele wereld ook als zodanig beschouwd. Nu België nog.
|
|
|
|
|
|
#6986 |
|
Minister
|
...zei Dutroux tegen zijn celmaat.
|
|
|
#6987 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6988 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Homoseksuelen zijn nu eenmaal mensen die hun eigen waarheden geloven, en naast de waarheid leven. Niet moeilijk dat niemand met hem wil praten....
|
|
|
|
|
|
#6989 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laat ons op de ingeslagen weg verder gaan maar er is wel nog héél veel werk aan de winkel want het kan nog altijd beter!
|
|
|
|
#6990 |
|
Minister-President
|
Hmmmm kan je dat misschien eens verduidelijken aub? Ik heb nu toevallig wel een pak mensen die met mij wel willen praten, en die me nemen zoals ik ben, d'n Bart.
|
|
|
#6991 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En zelfs het duveltje382 wou den Bart ff geloven,omdat het zeker bij den Bart niet allemaal onzin is,integenstelling tot .....
|
|
|
|
|
|
#6992 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6993 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom hebben sommigen hier zo een hekel aan homo's?
|
|
|
|
#6994 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik weet niet of daar iets van aan is, en ik denk niet dat het bewezen is. Wel duikt homoseksualiteit geregeld op in extreemrechtse organisaties. Wat er ook van zij, gezien de verbetenheid van sommige homohaters hier op het forum, een verbetenheid waarvoor ik net als jij geen voordehandliggende reden zie, zou ik deze theorie toch niet al te snel van tafel willen vegen. |
|
|
|
|
|
|
#6995 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6996 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Sterker nog, haat komt altijd voort uit angst. Haat is geen normale gemoedsgesteldheid, want haten vraagt veel energie en brengt in feite niets op. Het is een verdedigingsmechanisme dat bedoeld is om adrenaline vrij te maken voor een fysieke confrontatie, dat is althans de biologische uitleg.
|
|
|
|
|
|
#6997 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dan ben ik tenminste zeker dat ik van hem geen concurrentie zal ondervinden als er een prachtvrouw in de omgeving is waar ik best wel een diepgaander gesprek mee zou willen voeren Mooie lesbiennes daarentegen... dáár kan je maar beter bang van hebben als heteroman. Ofwel loop je een blauwtje, ofwel ziet ze jouw vriendin wel zitten... Grappig wel dat het hier overwegend mannen zijn die iets tegen homoseksuele mannen hebben. Ik heb niet de hele draad gelezen, maar over lesbiennes wordt er precies niet gerept... Dat past misschien wél in hun fantasiewereld... |
|
|
|
|
|
|
#6998 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6999 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#7000 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat *ik* persoonlijk grappig vind, is dat mensen als Carlusgustaaf openlijk roepen "ik ben homofoob". Ze geven toe dat ze aan een irrationele en panische angst lijden voor homoseksualiteit. Maar kom |
|
|
|
|