Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2007, 00:56   #1601
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik heb jou de vraag al eens gesteld maar je hebt er niet op geantwoord

Hoe denk jij dat JFK aan zijn einde is gekomen? Lee Harvey Oswald of ...
Fidel?
Oud 25 februari 2007, 00:57   #1602
Wase wolf
Burger

Wase wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi zo C2C, JIJ bent de Amerikaan in het verhaal, JIJ gelooft wat de main stream media JOU in JOUW strot duwt, zonder enige kritische analyse verorber JIJ wat er op JOUW bord komt. JIJ bent de Amerikaan in het verhaal!

Het is eerder de Amerikaanse gewoonte om te geloven in complottheorieën en te luisteren naar die ene persoon die zegt dat de regering er tussen zit.
Wase wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2007, 01:01   #1603
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wase wolf Bekijk bericht
Het is eerder de Amerikaanse gewoonte om te geloven in complottheorieën en te luisteren naar die ene persoon die zegt dat de regering er tussen zit.
Deze keer niet beste wolf.

Door 9/11 is de Amerikaanse burger in zijn eer geraakt, de trots van de oostkust (WTC twins) en het meest beveiligde gebouw ter wereld (Pentagon) zijn beschadigd of vernietigd geworden.

De media heeft alles gestuurd en de angstige Amerikaan heeft gegeten wat hem door zijn redder (G.W. Bush) is geserveerd. Pas na een aantal jaar is er slijt gekomen op het officiële verhaal omwille van terechte vragen die rezen bij het officiële complotverhaal.
Oud 25 februari 2007, 01:02   #1604
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Fidel?
Tja, wil je dat ik opnieuw over wortels begin of ga je de moeite doen ook eens op zoek te gaan naar het ware verhaal JFK?
Oud 25 februari 2007, 01:08   #1605
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Tja, wil je dat ik opnieuw over wortels begin of ga je de moeite doen ook eens op zoek te gaan naar het ware verhaal JFK?
Omg ge begint echt zeer religieus te klinken.

Maar nu efkes serieus, heb je ooit al eens geprobeerd om in plaats van die complottheorien te slikken ze eens in vraag te stellen?

Ik heb het al eens vermeld dat ik wel dol ben op complottheorien maar door deze topic geloof ik zelfs geen enkele complottheorie meer. Het plakt der te dik op dat er iemand voordeel probeert te halen uit het verspreiden van onzin. het is niet de eerste keer dat men een iets probeert te verdoezelen door een complottheorie in het leven te roepen. Roswell iemand?
Oud 25 februari 2007, 01:12   #1606
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Uiteraard Lee Harvey Oswald. En in dit geval kunt ge zelfs een complot uitsluiten, falsifiëren, wat zeer uitzonderlijk is: computersimulaties hebben namelijk zeer duidelijk aangetoond dat er maar één schutter kán geweest zijn.

Het feit dat deze complot-theorie kon worden gefalsifieerd is louter te danken aan het feit dat we spreken over één uiterst geconcentreerd punt: namelijk de loop van een geweer en het trajekt van de kogels die eruit kwamen.

De 9/11 conspiracy theorists hebben het geluk dat er een zeer groot aantal feiten verklaard moet worden. Dat laat hen toe suggesties te maken en rond honderden details fantasieën op te bouwen. Hierdoor worden hun hallucinaties onfalsifieerbaar.

Maar ik geef toe dat de film "JFK" zeer aangenaam is. Hij toont perfect aan hoe ge door suggestie een samenzwering kunt creëren.

Vóór het uitkomen van "JFK" geloofde 40% van de Amerikanen dat er een complot was. Ná "JFK" geloofde 70% dat.

Loose Change II is niet anders. Dat steekt ook heel goed in elkaar.

Maar het blijft wel cinéma hé.

Maakten de ratten rond Johnson handig gebruik van de dood van JFK om de kassen van hun militair-industrieel complex te spijzen en de oorlog in Viëtnam uit te breiden? Ja. Maar dat betekent niet dat ze hem hebben vermoord.

Laatst gewijzigd door C2C : 25 februari 2007 om 01:14.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2007, 01:23   #1607
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omg ge begint echt zeer religieus te klinken.

Maar nu efkes serieus, heb je ooit al eens geprobeerd om in plaats van die complottheorien te slikken ze eens in vraag te stellen?

Ik heb het al eens vermeld dat ik wel dol ben op complottheorien maar door deze topic geloof ik zelfs geen enkele complottheorie meer. Het plakt der te dik op dat er iemand voordeel probeert te halen uit het verspreiden van onzin. het is niet de eerste keer dat men een iets probeert te verdoezelen door een complottheorie in het leven te roepen. Roswell iemand?
Ik ben nooit dol geweest op complottheorieën, ik heb hier op dit forum al wel 10 keer gemeld dat ik bij 9/11 onderzoek betrokken werd door een aantal vrienden die me op café hun ontdekkingen omtrend de complottheorie hadden verkondigd. Ik ben op onderzoek uitgetrokken net om hen te bewijzen dat hun verhaal met het haar getrokken was. In het begin was ik aan de winnende hand tot ik de Nist rapporten begon door te nemen en daar de ene wetenschappelijke verkrachting na de andere tegen kwam, tot ik de onderliggende bedoeling van het ganse officiële complot begon te identificeren.

En tot scha en schande heb ik hen moeten toegeven dat ze het bij het rechte eind hadden. Spaar U een aantal 1000 uren onderzoek, geloof ons gewoon. Iedereen die ik ken (fysisch of netwise) die zich er grondig in gaan verdiepen is komt tot dezelfde conclusie en ik neem het niemand kwalijk dat hij/zij het niet gelooft, waar ik echter niet mee overweg kan is de hoogdraverigheid van een aantal believers die plegen de waarheid te kennen en de ene aanval na de andere lanceren zonder enige kennis van zaken
Oud 25 februari 2007, 01:26   #1608
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi zo C2C, JIJ bent de Amerikaan in het verhaal, JIJ gelooft wat de main stream media JOU in JOUW strot duwt, zonder enige kritische analyse verorber JIJ wat er op JOUW bord komt. JIJ bent de Amerikaan in het verhaal!
Nee, de Amerikaanse mainstream media toonden 9/11 live, as it happened. Ge kon de presentatoren "oh my god" horen schreeuwen, dat was rauw, spontaan, geen cuts en suggesties, waarop Loose Change II bijvoorbeeld is gebouwd. Ik geloof wat ik toen zag: dat er twee Boeings in twee torens vlogen en dat die instortten.

Bush maakte gebruik van de shock om de Amerikaanse mainstream media daarná naar zijn hand te zetten. Amerika klapte dicht, sprak met één stem, stelde geen enkele kritische vraag, en pompte de WMD-leugen elke minuut van de dag door de strotten van de Amerikanen.

Dat WMD-verhaal geloofde ik niet. Ik keek naar France 3 en naar de Villepin. Ik luisterde naar El Baradei.

Tot op vandaag hebben de mainstream media geen enkele kritische vraag rond 9/11 gesteld. Dat ze de conspiracy theorists aan het woord laten mag niet verbazen (Loose Change II werd uitgezonden door mainstream-of-all-mainstreams, door FOX dus, en komt ook uit in de bioscoop, verzorgd door een andere mainstream-gigant), want ook die hebben nog geen enkele kritische vraag gesteld.
Oud 25 februari 2007, 01:28   #1609
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het begin was ik aan de winnende hand tot ik de Nist rapporten begon door te nemen en daar de ene wetenschappelijke verkrachting na de andere tegen kwam, tot ik de onderliggende bedoeling van het ganse officiële complot begon te identificeren.
Mag ik vragen welke wetenschappelijke diploma's u zoal heeft?
Oud 25 februari 2007, 01:30   #1610
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Uiteraard Lee Harvey Oswald. En in dit geval kunt ge zelfs een complot uitsluiten, falsifiëren, wat zeer uitzonderlijk is: computersimulaties hebben namelijk zeer duidelijk aangetoond dat er maar één schutter kán geweest zijn.
Alleen al deze uitspraak toont aan dat U een complete nitwit bent in de materie.

Er moeten geen simulaties gemaakt worden, bekijk gewoon objectief (OBJECTIEF) de voorhanden zijnde video-footage op Utube of Google.
Citaat:
Het feit dat deze complot-theorie kon worden gefalsifieerd is louter te danken aan het feit dat we spreken over één uiterst geconcentreerd punt: namelijk de loop van een geweer en het trajekt van de kogels die eruit kwamen.
Alleen al deze uitspraak toont aan dat U een complete nitwit bent in de materie of had ik dat reeds gezegd?

Citaat:
De 9/11 conspiracy theorists hebben het geluk dat er een zeer groot aantal feiten verklaard moet worden. Dat laat hen toe suggesties te maken en rond honderden details fantasieën op te bouwen. Hierdoor worden hun hallucinaties onfalsifieerbaar.
Onzin, en ik verdenk er u zelfs van dat U het zelf weet.
Citaat:
Maar ik geef toe dat de film "JFK" zeer aangenaam is. Hij toont perfect aan hoe ge door suggestie een samenzwering kunt creëren.
De film "JFK"? U baseert zich op een Hollywooddrama?
Citaat:
Vóór het uitkomen van "JFK" geloofde 40% van de Amerikanen dat er een complot was. Ná "JFK" geloofde 70% dat.
Citaat:
Loose Change II is niet anders. Dat steekt ook heel goed in elkaar.
Citaat:
Maakten de ratten rond Johnson handig gebruik van de dood van JFK om de kassen van hun militair-industrieel complex te spijzen en de oorlog in Viëtnam uit te breiden? Ja. Maar dat betekent niet dat ze hem hebben vermoord.
Er moeten geen simulaties gemaakt worden, bekijk gewoon objectief (OBJECTIEF) de voorhanden zijnde video-footage op Utube of Google.

Laatst gewijzigd door Gun : 25 februari 2007 om 01:36.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2007, 01:32   #1611
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik vragen welke wetenschappelijke diploma's u zoal heeft?
u mag: Ingenieur scheikunde optie proces technieken en misschien is "mensa" vermeldenswaardig
Oud 25 februari 2007, 01:34   #1612
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:

Spaar U een aantal 1000 uren onderzoek, geloof ons gewoon.
Tuurlijk want die 1000 uren onderzoek zou ik kunnen stoten op alle bewijzen die uw theorieen ontkrachten

Ik ken nog zo'n bende die hetzelfde gedachtengoed aanhangen. Ze hebben er goed aan verdiend alhoewel hun macht nu minder uitgesproken is als vroeger. Maar het vaticaan is toch nog altijd zeer machtig met de "geloof ons maar" tactiek.

Sorry man, ge zijt niet de juiste woordvoerder voor dit debat, je maakt het enkel maar ongeloofwaardiger.
Oud 25 februari 2007, 01:35   #1613
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, de Amerikaanse mainstream media toonden 9/11 live, as it happened. Ge kon de presentatoren "oh my god" horen schreeuwen, dat was rauw, spontaan, geen cuts en suggesties, waarop Loose Change II bijvoorbeeld is gebouwd.
De presentatoren wel ja

Citaat:
Ik geloof wat ik toen zag: dat er twee Boeings in twee torens vlogen en dat die instortten.
En dacht U dat ik dat niet geloofde?

Citaat:
Bush maakte gebruik van de shock om de Amerikaanse mainstream media daarná naar zijn hand te zetten. Amerika klapte dicht, sprak met één stem, stelde geen enkele kritische vraag, en pompte de WMD-leugen elke minuut van de dag door de strotten van de Amerikanen.
Juist, enkel ... hij maakte geen gebruik ... hij voerde de plannen uit

Citaat:
Dat WMD-verhaal geloofde ik niet. Ik keek naar France 3 en naar de Villepin. Ik luisterde naar El Baradei.
WMD is van hetzelfde laken een broek, spijtig maar helaas
Oud 25 februari 2007, 01:38   #1614
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk want die 1000 uren onderzoek zou ik kunnen stoten op alle bewijzen die uw theorieen ontkrachten
Als dat een uitdaging is, ga verdomd van start en als het kan zo snel mogelijk, hou me op de hoogte van uw onderzoek wat al menig kritische post heeft me aangezet om bepaalde facetten te gaan onderzoeken die ik tot daarvoor nog niet had aangeraakt
Oud 25 februari 2007, 01:39   #1615
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry man, ge zijt niet de juiste woordvoerder voor dit debat, je maakt het enkel maar ongeloofwaardiger.
Uw volste recht, maar jammer genoeg een zwak betoog
Oud 25 februari 2007, 01:42   #1616
Bazilfunk
Minister

Standaard

Sjoe dat heb ik al maanden geleden gedaan. hey ik heb het ook effe geloofd hoor maar de complottheorien zijn allemaal debunkt. Sommige complottheorien die jullie meenemen in het NWO verhaal hebben inderdaad een visgeurtje maar bij 9/11 zijn het de complottheorien die zwaar stinken.
Oud 25 februari 2007, 01:43   #1617
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Uw volste recht, maar jammer genoeg een zwak betoog
Moest uwen uitleg nu eens een sterk betoog zijn he
Oud 25 februari 2007, 01:46   #1618
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals u dat doet. Loose Change II, binnenkort in uw bioscoop.

Citaat:
Nee want zónder de hulp van de enhanced imaging van een computer, is die footage onduidelijk. En onduidelijkheid is precies waar conspiracy theorists hun gaatje vinden.

Er is één tape verschenen van de moord op JFK (recent een tweede, maar daar zie je de schoten niet.) Eén tape dus. Bij 9/11 waren er een triljard tapes en duizend miljard triljard fotos. Da's dus een verschil.

Een super-computer die na de enhanced imaging op dat vage éne tapetje een simulatie maakte heeft aangetoond dat er maar één schutter kon zijn, die vanuit de Book Depository heeft geschoten.

Of die schutter nu Lee Harvey Oswald was, is minder belangrijk. Feit is dat er maar één schutter was. Dat sluit het meest klassieke complot - hetwelk zegt dat er meer schutters waren - uit.

Mocht er een complottheorie rond JFK bestaan die stelt dat Lee Harvey Oswald (of de bewuste één-zame schutter, de enkeling), in opdracht handelde van de protestantse kliek rond Johnson, dan wil ik daar nog eventueel in meegaan.

Maar de materiële feiten rond de schutter staan vast: er kon er maar één zijn.

Laatst gewijzigd door C2C : 25 februari 2007 om 01:49.
Oud 25 februari 2007, 01:49   #1619
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sjoe dat heb ik al maanden geleden gedaan. hey ik heb het ook effe geloofd hoor maar de complottheorien zijn allemaal debunkt. Sommige complottheorien die jullie meenemen in het NWO verhaal hebben inderdaad een visgeurtje maar bij 9/11 zijn het de complottheorien die zwaar stinken.
Wij hebben geen theorie, laat staan een complottheorie. Het officiële verhaal is een complottheorie, het officiële verhaal beschrijft een theorie, een verhaal en daar is geen visgeurtje aan, het stinkt als de pest.

Indien jij het officiële complotverhaal gelooft is dat jou keuze en ik neem dit jou niet kwalijk, kom hier echter niet hoog van de toren kraaien dat jij de waarheid in pacht hebt en dat wij een sectarisch groepje gekken zijn die niet weten waarover ze het hebben.
Oud 25 februari 2007, 01:54   #1620
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Wij hebben geen theorie, laat staan een complottheorie. Het officiële verhaal is een complottheorie, het officiële verhaal beschrijft een theorie, een verhaal en daar is geen visgeurtje aan, het stinkt als de pest.

Indien jij het officiële complotverhaal gelooft is dat jou keuze en ik neem dit jou niet kwalijk, kom hier echter niet hoog van de toren kraaien dat jij de waarheid in pacht hebt en dat wij een sectarisch groepje gekken zijn die niet weten waarover ze het hebben.
Maar jij mag dat blijkbaar wel want wie niet tot uw sectarisch groepeke gekken behoort is dom, koppig en wat was het nog?

U heeft toch de waarheid in pacht of waar zit je hier nu al maanden een boom over op te zetten?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be