![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u die massale aanwezigheid van niet-Westerse vreemdelingen leuk ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
53 | 35,81% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
95 | 64,19% |
Aantal stemmers: 148. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aandelen in de gepaste stenen gekocht om de stenigingen te verzorgen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
dat lijkt er wel wat op te trekken , want je kan stellen dat Aziaten niet in die mate voorkomen in de criminaliteitsstatistieken. Neem nu Indiërs , een import van werkkrachten voor de knelberoepen zou helemaal niet bijdragen tot het verhogen van de criminaliteit. Neen, men moest zo broodnodig Afrikaanse en Noord-Afrikaanse (die dan wel een fanatiek geloof aanhangig zijn) massaal importeren met alle gevolgen vandien. En dan nog liefst problematische Afrikaanse gezinnen met hakmessen en kindsoldaten in nasleep, dat is vragen om problemen. Noord-Afrikanen (lees Marokkanen) halen we liefst uit het analfabete sterk gelovige Maghreb gebergte zodat het ons tonnen meer kost om ze enigzins te integreren dan de toegevoegde waarde die ze bieden als (eventuele) werkkracht. Zeggen dat 50% ervan in een of ander steuntrekkend regime zitten is tegenwoordig zowaar vragen om een racisme-aanklacht. Als notoir VB-er ben ik bereid integreerbare immigratie te aanvaarden om niet allleen de vergrijzing op te vangen maar ook om onze genenpool uit te breiden. Dat houdt wel concreet in dat ik me verzet tegen import van (Noord) Afrikaanse complicaties die onnoemelijk meer kosten dan ze opbrengen. Als dat voor sommigen op discriminatie lijkt dan is het maar zo, ik noem dat een gezonde logische selectie, mogen we onze vrienden (die we een beter bestaan aanbieden) nog zelf kiezen aub ?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toen ik bijna 30 jaar geleden werd in wat nu de migrantenbuurt is, was alles peis en vree. Dan waren die enkele vreemdelingen best leuk. Ondertussen zijn er een boel minder aangename bij gekomen en vind ik die enkele Belgen hier best aangenaam. Verder vrees ik dat ik de meerderheid van de migranten beu ben, nu ze hun mooie maskertje hebben laten vallen. Ik heb enkele glimpen achter de sluiers opgevangen en weet waar we aan toe zijn. Beschouw kritiek op migranten eerder als een pleidooi tegen naïviteit. Vroeger beschouwde ik hen ook als een verrijking en trok ik ook op met mensen van vreemd origine, tot ik er achter kwam wat sommigen hier van plan zijn. Jammer genoeg is bezorgheid om je eigen land en mensen tegenwoordig al racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zeker een klap van de molen gehad? ![]() De enige cultuur waar men ontzag voor kan hebben is de cultuur der Noord-West Europese volkeren; kort samengevat die der Germanen-en-Kelten. Niet-westerse vreemdelingen leveren in zijn geheel geen bijdrage in positieve zin aan onze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht ook nog steeds op tekst en toelichting over die bijdragen en verrijking. Behave pittabars en illegale telefoonshops zijn de grote fans nog steeds koortsachtig een voorbeeldje aan het zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, ik denk dat ik een verrijkend voorbeeld heb Online.
Je neemt een straat met huizen van zo'n jaar of 40. Je laat die staan (dus geen onderhoud, geen ramen schilderen, vervangingen, onderhoudswerken etc... kortom je doet er niks mee wat een standaard racistische vlaming ermee zou doen) wat krijg je dan? verloederde buurt wat gebeurt er dan? buurt wordt met de grond gelijkgemaakt en nieuwbouw wordt gezet. Et voil�* : de "verrijking" zorgt voor werkgelegenheid. (zo had je het nog niet bekeken hé) ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Weir zen moslims van de Veirkemert" Als contradiktie kan dat tellen hé. Vraag eens aan de eigenares van is het "het kruimeltje"? hoe haar vriendelijke Turkse buur van het groentenwinkeltje haar al laten verstaan heeft dat ze als autochtoon beter kan optrappen...De buur die daar alles opkoopt terwijl hij notabene op de ziekenbond staat.. ![]() Toch proficiat met uw Oilsjters !!!
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is dat dat volkje dat door de Romeinen onder de voet werd gelopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Vendelzwaaien en bierboeren is ook niet bepaald een hoogstaand cultureel event.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() het vlaggeschip van de vlaamse cultuur is ongetwijfeld fetisj voor hard wérken met als top of the bill wérken IN DE VAKANTIE.
fantastische uitvinding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Heb je dat al eens geprobeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Multicul is anderzijds big business. Niet meer dan een handelsmerk met diverse wetten die je verplichten om een slecht verkopend product in huis te halen. Ik pleit voor behoud van het eigene. Jij beschouwt bv vendelzwaaien als iets stoms, maar het is eigen aan onze cultuur. Ik snap niet wat er verkeerd aan is en als ik het bekijk, vind ik het best leuk. Anderzijds ga ik er niet van uit dat het gemakkelijk is. Ik heb als kind mijn majorettestok uiteindelijk ook aan de kapstok moeten hangen, omdat het zwaaien op opvangen niet zo vlot ging als dat ik wou. Vroeger was zowat elk meisje majorette, of wou ze het zijn. Nu zie je ze nog amper. Net als de fanfare's, de harmonieën, de folkloristische verenigingen, volksdansgroepen en ga zo verder. Alles wat streekgebonden is, lijkt te verdwijnen in de grote steden. Hier in Antwerpen Noord is nog amper een frietkot te vinden, maar pita bars op alle hoeken van de straat. Normaal zou het omgekeerd moeten zijn. Buikdansen is blijkbaar meer in dan kortgerokt met een stok zwaaien. Vreemde kost vervangt onze Vlaamse keuken. Eens iets anders proberen kan wel eens een aangename afwisseling zijn, maar er het eigene voor verloochenen ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar het ene verdwijnt niet door het andere. dat hebben we toch zelf in de hand zeker. als niemand nog majorette wil spelen, is het dan de schuld van de buikdanseressen dat de majorettes verdwijnen? nogal kort door de bocht, vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vraag die conservatieve seut uit de moslimexecutive dat ze eens een demonstratie buikdansen geeft. Ze mag desnoods haar zedigheidsvodje op haar hoofd houden. Ze zal met haar demonstratie zo veel meer bereiken dan met haar geloofsgeleuter in die executieve. |
|
![]() |
![]() |