![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar dringt dat (nog) niet door tot Feremans.
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel doden zijn er in die communautaire strijd ondertussen al gevallen? Wees liever blij dat het Vlaams-nationalisme altijd via democratische en parlementaire weg geprobeerd heeft zijn doelen te bereiken.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 26 februari 2007 om 16:03. |
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dit lijkt me toch geen antwoord op de geopperde vraag; er zullen toch wel ergens cijfers bestaan?
Bij ons in Nederland komen kogels, bommen en overig "politiek" geweld gewoonlijk van links. Hoe staat dat in België?
|
|
|
#206 |
|
Banneling
|
Toch niet met de moord op Theo Van Gogh dan voorzover ik het me herinner.
Laatst gewijzigd door system : 26 februari 2007 om 17:17. |
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En ik wacht nog altijd op uw excuses voor de leugens die u hier verteld heeft (4% vreemdelingen ipv 8%). |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
|
Citaat:
Hiertegenover staan echter de moord- en brandaanslagen, ook bommen en brandbommen, plus stalking/intimidatie, van Mw Janmaat via RaRa, Lekker/WakkerDier, Ziedende Bintjes, tot Pim Fortuyn. Kogels en ander gevariëerd geweld komen dus in Nederland gewoonlijk van links. Ben je in staat om na deze kundig verkregen vertraging alsnog te antwoorden op mijn vraag hoe dat in België "geregeld" is?
|
|
|
|
#211 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet dat tal van vrouwen ferm kunnen zagen maar die ferekemans hier slaat echter alles,ik denk dat dienen mens echt niet kan slapen. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Banneling
|
Zovele jaren geleden zag mijn broer dit in de les en toen waren er 9% allochtonen in belgie maar niet vergeten dat de vele illegalen er nog niet waren bijgerekend + de belgen die hier geboren zijn maar van vreemde afkomst enz.....Ik denk als je deze allemaal bij elkaar telt dat je idd niet ver van die 15% zal zitten.
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
Zeg maar die Feremans, ik ken die nog niet, is dat de "Eric Feremans" van Spirit, die op zijn website een filmpje heeft staan waarin hij Lambert lastigvalt?
|
|
|
#216 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Beter zwijgen dan denken de intellectueel te zijn maar dan steeds opnieuw een afgang tegemoet gaan. |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() Dat is diezelfde! Er circuleren thans onbevestigde geruchten als zou hij zijn afscheid hebben aangekondigd. Voor zover ik begreep viel hij Lambert ook lastig tijdens diens vragenweekje op dit forum, en werd hij hiervoor op de vingers getikt door de moderatie, wat hem een beetje ontstemde. Nu Eric zegt wel eens meer zaken in een moment van onbevlogenheid. Ik hoop in ieder geval dat het niet waar is. Hij is gauw in zijn wiek geschoten, en het is een heel erg opvliegend standje, maar hij is zo grappig. Ieder forum heeft zijn zot nodig, of zoals Lambert het met veel kennis van zaken stelde: zijn ambetante zot...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
|
Citaat:
Onlangs vroeg ik in een ander topic wie dan wel op spirit stemde, toen pelgrim hiermee reageerde toen ik hem vroeg of hij voor spirit was : Als zelfs de leden tegenwerken Maar eh, was dat niet ook Erik die in de sessie met Lambert zaken begon te schrijven over meneer Lambert die tijdens een stemronde "op het toilet zat met een kolossale boodschap"? Er zijn ook al TWEE topics OVER die forumsessie met Lambert en het gedrag van Feremans : http://forum.politics.be/showthread....84#post2448384 http://forum.politics.be/showthread.php?t=80808 Wat een vreemd figuur?!
|
|
|
|
#220 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar goed, hij houdt niet écht van Geert. Geert won de voorzitterschapverkiezingen van hem, en het was niet echt close. En als je maar 5 stemgerechtigde Spiritisten hebt, en dan verlies je nog met een groot verschil, tja... Dan kun je wel begrijpen dat Eric niet langer van Geert houdt. En aangezien scheldproza voor Eric evenzeer tot de zaken des alledaags behoren als adem halen, durft hij wel eens uit de bocht te gaan. Zijn favoriete categorie betreft krachttermen waarin op de één of andere manier feces zijn verwerkt. Dat kan van het simpele "kak" tot je geciteerde, edoch al ietwat gesofisticeerder "kolossale boodschap" gaan. Hij heeft bovendien een haat-liefdeverhouding met het VB. Hij beweert absoluut tegen te zijn, maar houdt zich ganser dagen onledig met het vullen van eindeloze monologen, soms eens een heuse discussie over en met het VB, waarbij er ook weer gul met kak en pis wordt gesmeten. Ik denk dat hij er aan verslaafd is en eigenlijk helemaal niet wil dat de mensen stoppen met voor het Belang te stemmen. Het is zijn leven, snap je?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|