Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 februari 2007, 15:46   #201
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niemand heeft op dit forum meer bewezen dan jij, Feremans. Zelfs je eigen, paarse zielsgenoten reageren niet meer op je gebral uit pure schaamte. Niemand wordt nu eenmaal graag met waanwijze stumperds geconnoteerd.
.
Blijkbaar dringt dat (nog) niet door tot Feremans.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 15:54   #202
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
"Nooit meer oorlog", een wezenlijke oproep van de frontsoldaten. Blijkbaar voor u niet meer actueel...
Wat een hypocrisie, Vandenberghe. En ondertussen de communautaire oorlog maar aanwakkeren.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 16:02   #203
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wat een hypocrisie, Vandenberghe. En ondertussen de communautaire oorlog maar aanwakkeren.
Hoeveel doden zijn er in die communautaire strijd ondertussen al gevallen? Wees liever blij dat het Vlaams-nationalisme altijd via democratische en parlementaire weg geprobeerd heeft zijn doelen te bereiken.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 26 februari 2007 om 16:03.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 16:12   #204
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Hoeveel doden zijn er in die communautaire strijd ondertussen al gevallen? Wees liever blij dat het Vlaams-nationalisme altijd via democratische en parlementaire weg geprobeerd heeft zijn doelen te bereiken.
Dit zou als dreigement kunnen opgevat worden.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 16:52   #205
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Dit zou als dreigement kunnen opgevat worden.
Dit lijkt me toch geen antwoord op de geopperde vraag; er zullen toch wel ergens cijfers bestaan?

Bij ons in Nederland komen kogels, bommen en overig "politiek" geweld gewoonlijk van links. Hoe staat dat in België?
Oud 26 februari 2007, 17:16   #206
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Dit lijkt me toch geen antwoord op de geopperde vraag; er zullen toch wel ergens cijfers bestaan?

Bij ons in Nederland komen kogels, bommen en overig "politiek" geweld gewoonlijk van links. Hoe staat dat in België?
Toch niet met de moord op Theo Van Gogh dan voorzover ik het me herinner.

Laatst gewijzigd door system : 26 februari 2007 om 17:17.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 18:39   #207
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En je blijft EU inwijkelingen en Belgen met een vreemde voorouder met "allochtonen" verwarren of mengen...gewoon om je cijfers en % op te blazen. ("allochtonen" die dan uiteraard onder de noemer " bedreigende moslims" worden geklasseerd door de VuilB-lezer...) idem voor een opgeblazen aantal "illegalen"... ttz voor een deel mensen waardoor één of ander papiertje niet juist ingevuld of overhandigd werd en die dus idd administratief niet 100% in orde zijn.
Zoals jij rekent zijn alle Europarlement-, Nato-, ambassadepersoneel, en leden van multinationals, van buitenlandse industriële investeerders gevaarlijke sujetten...
Ben jij soms "creatief boekhouder" IRL?
O grote geleerde, die mensen worden door de Dienst Vreemdelingenzaken zélf als allochtoon geklasseerd. Wie ben ik om te twijfelen aan de cijfers van de federale overheid? En ik heb nergens over moslims gesproken. http://www.dofi.fgov.be/nl/statistie...orteplaats.pdf Lees goed: ALLOCHTONEN.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 18:40   #208
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Waar haal je die cijfers vandaan ?? 1500000 "allochtonen" ??? doe is normaal manneke !!!

Hier is je bewijs die je zoekt; http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654
Zie al mijn vorige posts.
Oud 26 februari 2007, 18:44   #209
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Daar zat ik op te wachten...
Als je beweert dat van de inwijkelingen, of vreemdelingen of allochtonen er weinig bruinen zijn. Vier procent dan zeggen de zwartzakjes: "kaak, kaak, nen tweezaaker: nen rasiste".
Het voelt inderdaad ongemakkelijk aan om degelijke rassen of kleurnen theorien zelf te gaan toepassen. Maar: het is om deze te ridiculiseren.
Dus mag het natuurlijk.
Maar de leugenachtigheid van de volledige xenofobe bende is nu voldoende aangetoond hier op het forum.
Men kan niet hard maken dat er allochtonen genoeg zijn om niet in de lacht te schieten.
En dan zouden ze nog moeten bewijzen dat die allemaal niet deugen.
Er is dus een totaaaale instortingt hier gebeurt van het VB verhaal.

Heren polticie, dames journalisten en omgekeerd die die forum bezoeken:
men schrijve het voort!
Waarom antwoordt u niet meer op mijn posts, Erik? Een herinnering:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
En ik wacht nog altijd op uw excuses voor de leugens die u hier verteld heeft (4% vreemdelingen ipv 8%).
Oud 26 februari 2007, 19:26   #210
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Toch niet met de moord op Theo Van Gogh dan voorzover ik het me herinner.
Knap gevonden; dat is inderdaad de uitzondering die de regel bevestigt want kwam van (door links geknuffeld) allochtoons extreem-rechts.

Hiertegenover staan echter de moord- en brandaanslagen, ook bommen en brandbommen, plus stalking/intimidatie, van Mw Janmaat via RaRa, Lekker/WakkerDier, Ziedende Bintjes, tot Pim Fortuyn.

Kogels en ander gevariëerd geweld komen dus in Nederland gewoonlijk van links.

Ben je in staat om na deze kundig verkregen vertraging alsnog te antwoorden op mijn vraag hoe dat in België "geregeld" is?
Oud 26 februari 2007, 19:28   #211
GaRnaaLBeeR
Parlementsvoorzitter

GaRnaaLBeeR's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
De dag dat de Belgen berijd zijn om de wapens op te nemen voor een onafhankelijk Vlaanderen....
GaRnaaLBeeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 23:33   #212
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla.. .,bla,bla,bla...
bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla.. .,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...b la,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla... ,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bl a,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla..., bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla ,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,b la,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla, bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bl a,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,b la,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla ,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bl a,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla, bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla ,bla,bla...,bla,bla,bla... dat is wat ik lees
Tis erg,wat een zaag jongens.
Ik weet dat tal van vrouwen ferm kunnen zagen maar die ferekemans hier slaat echter alles,ik denk dat dienen mens echt niet kan slapen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 23:40   #213
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Zie al mijn vorige posts.
Zovele jaren geleden zag mijn broer dit in de les en toen waren er 9% allochtonen in belgie maar niet vergeten dat de vele illegalen er nog niet waren bijgerekend + de belgen die hier geboren zijn maar van vreemde afkomst enz.....Ik denk als je deze allemaal bij elkaar telt dat je idd niet ver van die 15% zal zitten.
Oud 26 februari 2007, 23:45   #214
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
he...
Wie maakt er hier nu het onderscheid, tussen de hierboven genoemde klassen (die jij per definitie al uitsluit van de "gevaarlijke sujetten") en de rest? Trouwens, "filosoof", als je die mensen uitsluit van de high-risk groep wil dat alleen maar zeggen dat de waarschijnlijkheid bij de anderen er alleen maar bij omhoog schiet. snap je?

Zit er tussen die twee oren van jouw een klein racistje misschien? Zou dat kunnen? 't Zal toch niet waar zijn zeker.
Die twee smileys erbij zag je uiteraard niet?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 23:46   #215
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Tis erg,wat een zaag jongens.
Ik weet dat tal van vrouwen ferm kunnen zagen maar die ferekemans hier slaat echter alles,ik denk dat dienen mens echt niet kan slapen.
Zeg maar die Feremans, ik ken die nog niet, is dat de "Eric Feremans" van Spirit, die op zijn website een filmpje heeft staan waarin hij Lambert lastigvalt?
Oud 26 februari 2007, 23:56   #216
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla.. .,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...b la,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla... ,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bl a,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla..., bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla ,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,b la,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla, bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bl a,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,b la,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla ,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bl a,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla, bla,bla...bla,bla,bla,bla...,bla,bla,bla...bla,bla ,bla,bla...,bla,bla,bla... dat is wat ik lees
Je bent écht overtuigend, gefeliciteerd: dergelijk intellectueel hoogstaande argumentatie had ik niet van jou verwacht! Nu moet je nog enkel ergens een eredoctoraat zien los te peuteren...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 23:59   #217
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je bent écht overtuigend, gefeliciteerd: dergelijk intellectueel hoogstaande argumentatie had ik niet van jou verwacht! Nu moet je nog enkel ergens een eredoctoraat zien los te peuteren...
Als je niets anders dan dag in dag uit zever zit te verkopen is het beter dat je zwijgt.
Beter zwijgen dan denken de intellectueel te zijn maar dan steeds opnieuw een afgang tegemoet gaan.
Oud 27 februari 2007, 00:54   #218
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Zeg maar die Feremans, ik ken die nog niet, is dat de "Eric Feremans" van Spirit, die op zijn website een filmpje heeft staan waarin hij Lambert lastigvalt?
Ja! Ja!
Dat is diezelfde!
Er circuleren thans onbevestigde geruchten als zou hij zijn afscheid hebben aangekondigd. Voor zover ik begreep viel hij Lambert ook lastig tijdens diens vragenweekje op dit forum, en werd hij hiervoor op de vingers getikt door de moderatie, wat hem een beetje ontstemde. Nu Eric zegt wel eens meer zaken in een moment van onbevlogenheid.

Ik hoop in ieder geval dat het niet waar is.

Hij is gauw in zijn wiek geschoten, en het is een heel erg opvliegend standje, maar hij is zo grappig. Ieder forum heeft zijn zot nodig, of zoals Lambert het met veel kennis van zaken stelde: zijn ambetante zot...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 01:10   #219
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ja! Ja!
Dat is diezelfde!
Er circuleren thans onbevestigde geruchten als zou hij zijn afscheid hebben aangekondigd. Voor zover ik begreep viel hij Lambert ook lastig tijdens diens vragenweekje op dit forum, en werd hij hiervoor op de vingers getikt door de moderatie, wat hem een beetje ontstemde. Nu Eric zegt wel eens meer zaken in een moment van onbevlogenheid.

Ik hoop in ieder geval dat het niet waar is.

Hij is gauw in zijn wiek geschoten, en het is een heel erg opvliegend standje, maar hij is zo grappig. Ieder forum heeft zijn zot nodig, of zoals Lambert het met veel kennis van zaken stelde: zijn ambetante zot...
http://www.ericferemans.be/debat2.htm dit filmpje dus

Onlangs vroeg ik in een ander topic wie dan wel op spirit stemde, toen pelgrim hiermee reageerde toen ik hem vroeg of hij voor spirit was :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Als zelfs de leden tegenwerken , wie stemt er dan wel nog op spirit?

Maar eh, was dat niet ook Erik die in de sessie met Lambert zaken begon te schrijven over meneer Lambert die tijdens een stemronde "op het toilet zat met een kolossale boodschap"?

Er zijn ook al TWEE topics OVER die forumsessie met Lambert en het gedrag van Feremans :
http://forum.politics.be/showthread....84#post2448384
http://forum.politics.be/showthread.php?t=80808

Wat een vreemd figuur?!
Oud 27 februari 2007, 01:38   #220
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
http://www.ericferemans.be/debat2.htm dit filmpje dus

Onlangs vroeg ik in een ander topic wie dan wel op spirit stemde, toen pelgrim hiermee reageerde toen ik hem vroeg of hij voor spirit was :

Als zelfs de leden tegenwerken , wie stemt er dan wel nog op spirit?

Maar eh, was dat niet ook Erik die in de sessie met Lambert zaken begon te schrijven over meneer Lambert die tijdens een stemronde "op het toilet zat met een kolossale boodschap"?

Er zijn ook al TWEE topics OVER die forumsessie met Lambert en het gedrag van Feremans :
http://forum.politics.be/showthread....84#post2448384
http://forum.politics.be/showthread.php?t=80808

Wat een vreemd figuur?!
Ik begrijp niet dat je hem nog nooit tegen gekomen bent. Ik kom hem vrijwel iedere dag tegen. En het is iedere dag leuk!
Maar goed, hij houdt niet écht van Geert. Geert won de voorzitterschapverkiezingen van hem, en het was niet echt close. En als je maar 5 stemgerechtigde Spiritisten hebt, en dan verlies je nog met een groot verschil, tja... Dan kun je wel begrijpen dat Eric niet langer van Geert houdt.
En aangezien scheldproza voor Eric evenzeer tot de zaken des alledaags behoren als adem halen, durft hij wel eens uit de bocht te gaan. Zijn favoriete categorie betreft krachttermen waarin op de één of andere manier feces zijn verwerkt. Dat kan van het simpele "kak" tot je geciteerde, edoch al ietwat gesofisticeerder "kolossale boodschap" gaan.
Hij heeft bovendien een haat-liefdeverhouding met het VB. Hij beweert absoluut tegen te zijn, maar houdt zich ganser dagen onledig met het vullen van eindeloze monologen, soms eens een heuse discussie over en met het VB, waarbij er ook weer gul met kak en pis wordt gesmeten. Ik denk dat hij er aan verslaafd is en eigenlijk helemaal niet wil dat de mensen stoppen met voor het Belang te stemmen. Het is zijn leven, snap je?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be