![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allez we zijn het al over één punt eens! Citaat:
Citaat:
Niet mee eens! Citaat:
PC is niet pejoratief bedoeld, hoewel ik die denkstroming verwijt niet realistisch te zijn. Wie bent U om mijn instelling verkeerd te noemen? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() PS: Wie in het verhaaltje is nu POLITIEK CORRECT?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote="Nespen"] Citaat:
Ik heb nog geen enkel argument gezien tegen een vrije markt buiten het feit dat een kleine minderheid wel eens minder welvaart zou kunnen kennen desondanks het feit dat ze in zulke open markt met veel meer kansen kunnen starten. Ik wacht vol ongeduld op meer argumentatie.
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om het met de woorden van een ex-medewerker van de Europese commissie te zeggen: "A European Union without solidarity between the states is a European Onion, not a European Union". Anders gezegd, het werkt niet.
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ikke niet, 'k stem voor 't blok dus ik ben een mestkever, rassist en nazi! Dat weet toch iedereen? NB: Supper, ik kan véél verdragen, maar als gij het nog eenmaal aandurft om witloof "vort" te noemen, zal ik U wegens zwaar lasterlijke taal van het forum laten verwijderen!!!
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ben ik blij je weer eens te zien, Ydde!
![]() Fijn dat je 'Supper' nog eens een poepke komt laten ruiken! ![]()
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, hij weet de essentie te puren, uit wat er leeft bij de mensen. Jullie moeten eerst Das Kapitaal, lezen om te vermoeden van wat er eventueel bij de mensen door hun hoofd zou kunnen gaan, en dan slaan jullie de bal nog mis, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pseudo intellectuele arogantie druipt er weer met heel d'r emmers tegelijk af, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vrees echt dat wij op heel andere golflengtes vertoefden bij het lezen en reageren op je scenario. Ik interpreteerde je posting als een mopje, en veronderstelde niet dat je zoiets inhoudelijk ernstig kon nemen noch menen, en maakte mijn reply flink gechargeerd, om in dezelfde sfeer te blijven. Mijn emo-overdrijving merk je goed op, maar ik schiet blijkbaar te kort in mijn poging om ze niet ernstig te laten nemen, want je keurt ze inhoudelijk af. ![]() Uiteraard ben ik steeds bereid om zelfs moppen ernstig te nemen, en dus geef ik graag mijn 'serieuze' menig erover, voor wat ze waard is. Als je dit grapje ernstig neemt, dan kan je niet anders dan stellen dat het eigenlijk bol staat van vooroordelen, grove veralgemeningen, gratuite veronderstellingen. Meer zelfs, je kan er meerdere gelaagdheden van vooroordelen in ontwaren. 1/De vooroordelen van Boer Sjarel 2/De vooroordelen van de zoon 3/De metavooroordelen van de auteur 4/De meta vooroordelen van de poster (tenzij hijzelf de auteur is) De vooroordelen van de boer worden door de zoon weggewuifd. Niet echt met argumenten, eerder met slogans, die ook niet steeds opgaan, veralgemenend zijn. De auteur laat de zoon daarna actie ondernemen om te laten uitschijnen dat de zoon, hoewel hij de boer ongelijk geeft, als het erop aankomt volkomen anders handelt dan hij laat uitschijnen. De bedoeling is de zoon als politiek correcte hypocriet te exposeren, die een ander weldegelijk aanmaant om verdraagzaam te zijn, maar zelf de kar keert als zijn positie in het gedrang komt. Het is uiteraard gratuit om met deze afsluiter de suggestie te willen meegeven, dat iedereen die standpunt zus ofzo verdedigt, in realiteit tegenovergesteld zou ageren. Jij als poster geeft duidelijk je standpunt te kennen door je vraagstelling na het verhaal. Je onderschrijft de stelling van de auteur, dat alle politiek correcten dit slechts zijn om andeen te beleren, tot hun eigenbelang in het gedrang komt. Wat betreft de inhoudelijke kant van de aangehaalde problematiek, hoef ik niet te herhalen wat TomB erover schreef. Hij vertolkt grosso modo mijn standpunt, en deed dat ruimschoots afdoende.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoonlijk spreekt men mij aan met 'U'. Dat mag u ook doen. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals de belgen de negers gingen beschaven in de kongo in de goede oude tijd, hebben sommige linkiewinkies deze taak op zich genomen in het Vlaanderen van nu bij de bruinstemmende medemens. De negers waren makkelijker me lijkt. En toffer. En SS, proficiat voor uw uitgesponnen reacties. Ik kan daar echt zoveel tijd en moeite niet insteken. Zoals we hier zeggen : 't es 't ziene weerd. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() DE VRAAG waar ik al de hele tijd mee worstel : wat heeft dien boer nu eigenlijk geplant ????
Of hem 'k er over gelezen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raapjes, voor Sinter-Stevaert. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() eindelijk. 'khad ergens iets van witloof gelezen maar 'k vond da niet in den tekst.
Merci nu gaan 'k goe kunnenslapen vannacht
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |