![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ik stem... | |||
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 17,33% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
31 | 41,33% |
Op een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
31 | 41,33% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom het onderwerp over DD ontwijken door er 'dat aparte ras van Brusselse Vlamingen', het Belang en Le Pen bij te sleuren?
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
VB wil een echt tweetalig Brussel. Daaruit volgt: Frans voor de Franstaligen. Wil NVA terug naar een ééntalig Nederlands Brussel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Wel mijn vraag is aan de NVA-ers, wat denkt u hiervan? Deze heer van CD&V verstopt zich achter een niet bewezen meerderheid in Vlaanderen voor België. Terwijl hij misschien zelf zal genieten van stemmen van separatisten.
Als er nog een forumsessie met iemand van NVA komt zal ik zeker vragen stellen hierover. ![]()
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Je moet toch een beetje opletten met een referendum. Neem nu de monarchie. Voor overtuigde separatisten geen enkel probleem. Afschaffen die handel. Maar vergeet niet dat minstens 75 % van de bevolking zich gewoon niet bewust is van het feit dat het Hof een ondemocratische en achterhaalde instelling is. Je kent ze wel, de koekjesdozen-aanhangers van de fossiele familie. Dus ik zou zeggen, laat het referendum maar komen, maar laat daar een grondige en objectieve voorlichtingscampagne aan vooraf gaan. En aangezien de machtshebbers nu juist de grootste fans van de monarchie zijn, is die kans onbestaande. Het koningshuis is in deze perfect inwisselbaar met la Belgique. Het Hof is bezig zichzelf buitenspel te zetten door wegens een totaal gebrek aan valabele opvolging en België is failliet. Het ziet er, alles objectief beschouwd, niet zo rampzalig uit voor ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://democratie.nu/veel_gestelde_v.../page,1/#FAQ10 Laatst gewijzigd door baarle : 25 februari 2007 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Het valt me op dat die wel op dit forum niet te bespeuren zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Matthias Storme verwoordde het een jaartje geleden ongeveer zo: Na het eerste referendum (over het behoudt van Belgique bijvoorbeeld) zouden de voorstanders van Belgique het wellicht halen. Na het tweede misschien ook nog, maar daarna nooit meer, wat onvermijdelijk tot het uiteenvallen van Belgique zou leiden. Dit wegens het steeds groter worden verschil in visie tussen beide landsdelen.
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Dat deed ik niet. Ik heb hier niet een Brusselse CD&V'er bijgesleurd. Als anderen dat doen is het niet onterecht dat ik erop wijs dat alle partijen last hebben van die gespletenheid tussen hun Brusselse en Vlaamse vertegenwoordigers...
Laatst gewijzigd door zorroaster : 25 februari 2007 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging wel over de invoering van het BROV, he Zorroaster, en d�*�*r geef je geen enkele commentaar op.
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Daar is al zo dikwijls zinloos over geredetwist. Je gaat het VB toch niet ervan beschuldigen Brussel volledig te willen verfransen. Of gaat de waanzin zo ver? Als NVA zichzelf wil bewijzen, dan liever op een positieve manier, zonder telkens het VB als schietschijf te wiullen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Dus moet alle inspanning in eerste plaats gaan naar Vlaamse onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geldt dat ook voor je kartelpartner in Limburg? Turks/Nederlands inplaats van eentalig Turks?
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Kartel is, voor zover ik weet, echter de enige politieke formatie die er eerlijk voor uitkomt dat ze niet van de invoering van het BROV wil weten, ja zelfs niet van het hondenbrokreferendum.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 februari 2007 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Partijlid
|
![]() Ik stem lijstdedecker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() U vindt dan allicht dat er nog niet genoeg vreemdelingen zijn in borgerhout?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |