![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() vlaamse onafhankelijkheid zal ook het speerpunt worden van de VB campagne. Maar laat ons wel wezen. Een islamitisch vlaanderen lijkt me ook niet alles... Maar het is juist door de onafhankelijkheid dat we ook een strenger migratiebeleid kunnen voeren.
En zoals ik eerder al zei de bron van het Vb is het radicale vlaams-nationalisme dat nioet kiest voor geven en toegeven maar rechtlijnig werkt aan een vlaamse staat. Gisteren zijn er weer 3 barsten bijgekomen in het cordon. Laatst gewijzigd door ilfalco : 3 maart 2007 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]()
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij zoeken ze nu zieltjes van de katholieken af te snoepen en gaan ze "waarden" verdedigen.
Het zullen wel allemaal vetconservatieve waarden zijn, maar dat hadden we wel verwacht. Net als de cd+v zitten ze met een probleem: ze tellen onder hun misleide stemmers zowel arbeiders, bedienden als fanatieke middenstanders en aartsconservatieve industrielen. Dus moeten ze vooral het niet hebben waar het in de politiek over gaat: belastingen, pensioenen, transport, onderwijs, cultuur. Want dan moeten ze een standpunt aannemen over serieuze zaken en ligeen ze op een wip en een gauw over de grond te rollen. De katholieken hebben hetzelfde probleem: die zitten ook in één partij met tegengestelde economische én politieke belangengroepen. Met ondernemers, middenstanders én werknemers in één bed. Het is gek: ze gaan nu op mekaar lijken, met het NVA erbij. En al zijn er verschillen: de échte problemen gaan ZIJ uit de weg. Ze kunnen er immers in eigen kring nooit tot een gemeend gemeenschappelijk standpunt komen. Het VB gaat zich dus moeten bezig houden met een paar onozelheden: - de vreemdelingen ( die te verwaarlozen zijn: vier procent van de bevolking) - de veiligheid (hoogste van Europa) - De centen aan de Walen (ook zo'n vier procent dus veel minder dan wat we in Limburg, wapens, weggegooide steun aan de kernenergie en ongebruikte metro's, wafelijzepolitiek en mislukte staatshervormingen hebben gegeven...) En dat, mijn waarde mensen, is volksverlakkerij in stereo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat u niet meer reageert in deze thread (http://forum.politics.be/showthread....38#post2467938) is te begrijpen, aangezien u uzelf daar compleet belachelijk hebt gemaakt, maar kan u mijn alstublieft de moeite besparen om uw leugens hier wéér te moeten ontkrachten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er moeten geen mensen weg die zich gedragen,de andere daarentegen mogen van mij hun valies pakken. Als vrede u zo nauw aan het hart ligt zou u dat moeten begrijpen. Als "ALLE" voormalige buitenlanders en alle vreemdelingen zich zouden gedragen denkt u dan dat er zoveel onbegrip zou zijn? ik weet evengoed als u dat veralgemenen niet juist is,maar mogen van u de slechten niet gaan vanwaar ze gekomen zijn. Ik ken geen verschil tussen wit of zwart,maar ik ken wel het verschil tussen goed en kwaad,en als daar niks mag tegen gedaan worden omdat er een kleurtje aanhangt dan staan ons nog slechte dagen te wachten. Ik hou niet zo van "ja maar" en "mss wel mss niet". Wij hadden die problemen 25 jaar geleden niet,en mss dat VB er te veel de nadruk oplegt en teveel wit/zwart ziet,maar dat de "democratische partijen tevreden zijn dat ze het kunnen afschuiven op het VB,want zelf hebben ze er zelf niets aan gedaan en het gemor van de kiezer zou dan op hun nek terecht gekomen zijn,nu kunnen ze er een draai aangeven dat het allemaal de schuld van het Belang is! Is het de schuld van allochtonen dat er Belgen zijn die misdaden begaan? Nee? Waarom zou het dan de schuld zijn van Belgen dat er misdaden gebeuren door allochtonen? En waarom zouden we daarover moeten zwijgen? En waarom zouden we dat moeten goedkeuren? Waarom hoor ik het laatste jaar niks anders dan dat Vlamingen racisten zijn,en waarom hoor ik vanuit jullie hoek nooit eens dat het langs de andere kant net hetzelfde is!
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Je probeerde op alle manieren de waarheid die de statistieken duidelijk maken: 4 procent van onze bevolking zijn de zo door het VB gehate "bruinen". Je probeert steeds om bij die cijfers de Nederlanders, Fransen, Duitsers, Polen enz... te tellen om je grote "islamitische bedreiging" hard te maken. Het gaat om 4 procent. Quatre. Four. Quatro. Het gaat dus om paranoïa. En sleep er nu maar de vijf tot vijftien wijken bij waar het anders is: dan noem ik dan andere vijftienduizend wijken waar er geen bruine te zien is. Zotheid als basis van de politiek? Leugens (onveiligheid) als basis van de "grote boodschap" en zever in plaats van standpunten over concrete problemen met vervoer, financien, vergrijzing, economie, pensioenen enz... Waarom is er geen sprake van enig serieus programma? Omdat deze partij niets te vertellen heeft. En het Vlaams nationalisme wordt door deze partij zo besmet dat zelf de colaboratie geen grote hypotheek is voor de Vlaamse beweging maar het zogenaamde Vlaams Belang.... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 maart 2007 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nogmaals: http://www.dofi.fgov.be/nl/statistie...tot%202004.pdf 8,27% vreemdelingen. V-R-E-E-M-D-E-L-I-N-G-E-N. En uw gebral dat hier Nederlanders, Polen, e.d. bij zouden zitten houdt geen steek. Ik heb nooit beweerd dat die 8% allemaal moslims moeten zijn. Het Vlaams Belang klaagt ook de (dreigende) poolse/oost-europese arbeidsmigratie aan, dus beweren dat het VB enkel tegen islamitische immigratie ageert is waanzin. Ik wil hier niet weer honderden posts aan wijden. Het enige dat ik er nog mee kan bereiken is uw reputatie van 0 naar -10 te herleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Die bedreiging van de "europese" cultuur is dus een bedreiging die uit zou gaan van een percentage (vier procent!) dat kleiner is dan het aantal doven, blinden of krankzinnigen in ons land? Die gaan ons overheersen: die mensen die voor de helft onder de armoedegrens zitten? Die volgens jullie analfabeten zijn? Wat voor soort dreiging is dat? De ingebeelde dreiging van een partijtop die zelf zegt dat ze leiden aan een geestesziekte: islamofobie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Neen: de grote vijand is de bruine vreemdeling. Die vier procent van onze bevolking zou bedreigen! Hoe sterk toch de dreiging! Ik vrees dat ze zelf Spirit te gevaarlijk vinden! Want die kunnen hun gezever beantwoorden. Of is dat ook al een grote bedreiging? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Had vanhecke deman niet terug gefloten? Vanhecke wou toch geen tickets kopen? Hij liet ook nog iets vallen als "ik ben de voorzitter ..." maar dat heeft niemand meer opgevangen geloof ik want de achterban is al over vanhecke gemarcheerd.
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Stel dat één procent van de allochtonen levensbedreigend waren. Dan kan je gaan becijferen dat dan de hele groep minder gevaarlijk is dan de doodrijders in ons land, De Jean-Marie snelrijders en de zatte chauffeurs. Zo bedreigend zijn de allochtonen niet. Moest het VB nog de doodrijders aanpakken, en daar een psychose rond creeëren, bon, ik zou nog kunnen volgen. Maar wat ze nu doen wordt stillekesaan iets uit een moppenboek. Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 maart 2007 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel u eens voor dat de populatie 20% moest zijn en meer verspreidt in meerdere steden en gemeenten met een evenredigheid aan misdrijven,zou men daar dan de ogen voor kunnen sluiten? En ik bedoel vastgestelde feiten die men niet kan loochenen. Dat is wat de Vlaming tegensteekt,dat het wantrouwen zich keert tegen hen en niet tegen de feiten,en dat is wat ik onze beleidsmensen kwalijk neem. Ik spreek dan mss over een klein percentage van die mensen,en kan de overigen wel begrijpen dat ze mee over het paard getild worden terwijl ze niks misdoen,maar ik vind dat men er wel evenveel aandacht mag aan schenken,net zoveel als men aandacht schenkt aan het demoniseren van vele Vlaamse mensen die in wezen niet racistisch zijn,maar juist omdat ze slechte ervaringen gehad hebben op hun hoede zijn en hun vertrouwen in de multicultuur verloren hebben.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 4 maart 2007 om 02:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() De allochtone mensen in ons land bedraagt trouwens ondertussen al meer dan 9% en dan rekenen we er de belgen van allochtone afkomst nog niet bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Overigens: 5 miljoen inwijkelingen telt ons land sinds 1830: zijn we nu allemaal vreemdelingen ![]() Tweede en derde generatie vreemdelingen zijn 99 procent Vlaming? of tachtig, of zeventig? Ik vind het leugenachtig van steeds het aantal te verdubbelen. Je geeft dit maar niet op. Bang om uitgelachen te worden? Vergeet niet dat onze grenzen al meer dan twintig jaar dicht zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 4 maart 2007 om 03:47. |
|
![]() |
![]() |