![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het iets met vrijheid te maken heeft, dan is het wel dat het er een door de staat betaalde tegenstander van is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is een gerespecteerd ondernemer waartegen het CGKR een vernietigingspoging ondernomen heeft. Gelukkig zonder resultaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een rechtsstaat doet het openbaar ministerie dat, geen schimmig burocratietje dat rechtstreeks onder de eerste minister ressorteert en aan geen enkele democratische controle onderworpen is.
Laatst gewijzigd door baarle : 5 maart 2007 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor 1918 was de mening dat elke burger een gelijke stem moet hebben, ook strijdig met de wet. Of hoe Pietje hier de boel belazert... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat noemen jullie dus "vrijheid". Moest het niet zijn dat de gemiddelde Vlaming deze enormiteit nu al jaaaaren door de strot wordt geramd is zou ik hier van mijn stoel vallen. A propos: ik ben niet voor het afschaffen van het CGKR: heb ik hier trouwens al eens uitgelegd. Veel efficienter is het om hetzelfde te doen als het paarse clubje en datzelfde CGKR bij machtsdeelname nu eens vol te stoppen met hún politieke sympathisanten, medewerkers en cabinettards.
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Is hetzelfde met hen (pc) die zeggen dat ze de vrije mening voor staan dat iedereen vrij is van denken, dat iedereen gelijk is. Maar kijk dan maar naar de werkelijkheid. 1.000.000 kiezers hun stem ontzeggen (waar ze dan nog wel toe verplicht waren, getuigt van weinig respect tegenover mensen die hun zondag moeten opofferen. Dus stem met verstand, stem niet! En gebruik uw eigen vrijheid om niet mee te draaien in die ziekelijke politieke molen). Vrijheid van mening, spreken ze over maar vegen ze de voeten aan. Bepaalde onderwerpen bespreken is taboe waarom, hier stelt niemand zich vragen bij en mogen ook niet worden gesteld? Indien zulk centrum zijn nut wil bewijzen zou dit moeten openstaan voor iedereen en niet alleen voor minderheden want tenslotte is het in grote mate de "meerderheid" die zulk centrum bekostigd. Dus zouden zij op de bres moeten springen voor wat men noemt elke onrechtvaardigheid en niet alleen voor wat "zij" als onrechtvaardig beschouwen. Nu is het een politiek geleid centrum dat tegenstrevers zoals al meermaals werd vermeld een hak zet. Is niet omdat iets een minderheid dient, dat dit nut heeft voor de meerderheid. Iets wat met gemeenschapsgelden wordt betaald moet ook voor deze gemeenschap werken/zorgen en niet voor een gedeelte ervan.
Laatst gewijzigd door ERLICH : 5 maart 2007 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een centrum ter bestijding van onrecht is op zich geen slecht idee. Maar het CGKR is een centrum voor de allochtonen ter bestrijding van de modale Vlaming, en dat kan niet. Laatst gewijzigd door Antoon : 5 maart 2007 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dit neemt niet weg dat iedereen er een eigen mening mag op nahouden. En wie zegt dat een mening verschillend aan de wetten een misdrijf is, droomt van een totalitair regime.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag nog maar zelden de kern van de zaak zo kort en bondig samengevat. Ik ga dit dan ook inkaderen!
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Het spijtige aan het bestrijden van het VB is dat men steeds de verkeerde keuze maakt.
Men heeft een cordon rond die partij ingesteld om te vermijden dat deze zou groeien. Resultaat: een ongelooflijke en ongestoorde groei van het VB. Nu werd het CGKR opgericht als politiek bureau ter bestrijding van deze partij. Resultaat: het VB verliest af en toe wat op juridisch vlak maar krijgt meer morele en ideologische steun dan ooit. Vlamingen zijn immers underdogs in de wereld en zullen steeds de in de hoek gedromde underdog steunen. Het CGKR heeft mijns inziens een aandeel in de huidige verdere verzuring van de maatschappij. Niets verzuurt mensen immers meer dan hen strikt te verbieden om uit te spreken wat op hun lever ligt. Daarnaast heeft het CGKR (onbewust) er mede toe bijgedragen dat de term 'racisme' meer en meer wordt uitgehold wat een spijtige zaak is daar vandaag de dag de gevallen van echt racisme dewelke krachtdadig dienen bestreden te worden, nog amper kunnen onderscheiden worden uit de ganse mengeling van feiten dewelke allemaal om het minste en geringste als racisme worden bestempeld. Ik ben in een restaurant al racist genoemd omdat ik aan de allochtone serveerster meldde dat ik geen pint maar wel water had besteld toen ze met een Jupiler afkwam. Mijn vrouw is al racist genoemd omdat ze als lerares soms ook allochtone kinderen op de vingers moet tikken. Mijn dochter is al racist genoemd omdat ze geen relatie wou met een bepaalde allochtone jongen. Mijn zoon is al racist genoemd omdat hij durfde zeggen dat de personen die hem ooit overvallen hebben 'van allochtone origine' waren. 'Racist' wordt vandaag de dag al snel naar iemands hoofd geworpen zodat de term op inhoudelijk vlak nog amper iets betekent. In het slechtste geval gaan mensen zich hier ook naar gedragen. Het CGKR bevestigt en stimuleert deze praktijk enkel door elke beschuldiging van racisme, hoe belachelijk soms ook, in vele gevallen als bloedserieus en van openbare orde te beschouwen. Ik zeg niet dat zo'n centrum niet nuttig kan zijn doch in de huidige vorm is het inderdaad iets te éénzijdig gericht op hun persoonlijk gerichte haat jegens het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang er dus geen wederkerigheid bestaat, moet het Centrum worden afgeschaft. Niet met burka in het zwembad? hops naar het CGKR! Niet met schoenen in de moskee? dan OOK maar hops naar het CGKR!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het cordon sanitaire heeft er enkel voor gezorgd dat er geen gezond evenwicht meer mogelijk is in dit land. Als het CS er nooit geweest was had het VB nooit zo kunnen groeien. Dan was het evenmin nodig geweest die partij zodanig te demoniseren dat iedereen die daaraan medewerking verleende nu doodsbang is om in zijn zelf ontworpen hoek te worden gezet. Dan waren er geen dictatoriale muilkorfwetten, betaalde gedachtenpolitie en onaantastbare inquisiteurs geweest om die partij toch maar klein proberen te krijgen. Dan zouden al die, door politiek correct Belgique ingevoerde, beschermingsmaatregelen ter behoud van de eigen macht, en die een democratie onwaardig zijn, ook nooit kunnen misbruikt worden. Ook niet als het VB zo groot mocht worden dat we eraan overgeleverd worden zoals we dat vandaag ZIJN aan de uitvinders van al die trukken die de democratie verkrachten. Aan zij dus die de huidige wetten maakten tot wat ze zijn, en die op een 'eigentijdse' wijze gestalte gaven aan het beeld en de gelijkenis van het steeds weerkerende fascisme. Het VB hoeft dus helemaal niet meer te doen wat het voortdurend verweten wordt dat het zou doen indien het aan de macht mocht komen. Dat IS al allemaal gebeurd.
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Is "de tegenstander" voor racisme? Het aanpakken van de "tegenstander" met fluwelen handschoenen, in een centrum dat de wetten op heel deskundige en verstandige manier toepast is iets anders dan het vermoorden van tegenstanders, het in concentratiekampen steken van tegenstanders zoals de bloedbroeders van "de tegenstander" in allerlei rechtse regimes evident vinden ... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 maart 2007 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee, enkel hun racistisch gedachtengoed
Laatst gewijzigd door Pietje : 5 maart 2007 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Het CGKR mag van mij blijven bestaan, telkens ik die gastjes op TV hoor kwaken weet ik telkens weer op wie ik bij de volgende verkiezingen moet stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cordon sanitaire heeft er enkel voor gezorgd dat er geen gezond evenwicht meer mogelijk is in dit land.
Het CGKR helpt enkel dit onevenwicht mee in stand houden. Maar doe dus gerust verder, jongens. Kom echter niet klagen de dag dat het VB voor HAAR doeleinden gebruikt hetgeen politiek correct Belgique heeft klaargestoomd om enkel de HARE te dienen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 maart 2007 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bah, in George Orwells "1984" noemde de officiële leugenfabriek zich ook "Ministerie van Waarheid".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het CGKR werd onder hoogste bescherming van het belgische establishment o.l.v. Verhofstadt opgericht om het Vlaams Blok te bestrijden en te pakken waar het kon "met alle mogelijke middelen"... Pater Leman is het afgestapt omdat het niet meer mooi was om aan te zien ! Zelfs na de veroordeling van het Vlaams Blok vond Pater Leman het niet meer om aan te zien... Plat racisme kan inderdaad niet. Maar schijnt enkel in één richting te bestaan ! Een "allochtoon" vindt geen werk bij een "Belgische" werkgever... hoeveel "Belgen" werken in winkels van "allochtonen"... (bijna) GEEN ENKELE ! Hoe komt dat dan ? Heeft dat ook te maken met "eigen volk eerst" ? Misschien moet het CGKR of iemand anders daar eens een onderzoek over laten uitvoeren hoeveel "autochtonen" er werken voor een "alloctoon" ? Wie gaat die uitdaging eens aan. ![]() Je kan eens zelf een kijkje gaan nemen in de winkelstraat aan het Brusselse Noordstation in de Brabantstraat... ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Je vergelijking is nogal mank. Big brother is eerder te vinden in andere kringen. En die gaan daar daarenboven prat op, mijn gedacht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verwondert me niet van een arme, verdwaalde ziel als jij, Feremans... Het noorden ligt nochtans nog steeds in het noorden, hoe hard je het ook in het zuiden zoekt.
Laatst gewijzigd door baarle : 5 maart 2007 om 14:27. |
![]() |
![]() |