![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 6 maart 2007 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben ooit begonnen met de etiketten af te weken en bij te houden, maar dat hou je niet vol. Nu koop ik ze gewoon uit het hoofd, en probeer af en toe eens iets nieuws. Laatst gewijzigd door baarle : 6 maart 2007 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eergisteren heb ik een Saint-Emilion Lussac genuttigd van 2005, Merlotdruiven uit Bordeaux. Wel nog een wat jonge wijn, maar heerlijk van smaak, lang, zacht zonder al te veel tannine met een lange afdronk. Spijtig dat ik niet meer weet waar ik hem gehaald heb, maar duur was ie niet.
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Tijdens de zomermaanden, bij een BBQ of onder een zomerse parasol of in de lommer van het groene kruinendek van een grote plataan, lust ik wel een koud wit Zuid-Afrikaans wijntje uit de Kaapprovincie, in zakken te koop bij o.a. OKE (partner van Colruyt) of een frisse rosé uit de Aldi (of was het Lidl). Niet duur en best goede wijn.
Evenzeer kan een Chileens rood wijntje uit voornoemde winkels me best bekoren... De smaak van een wijn zit hem niet alleen in het glas, maar ook in de omgeving, de omstandigheden en het gezelschap.... Een goedkope landwijn gedronken bij de plaatselijke franse boer onder het genot van een plaatselijke kaassschotel smaakt me beter dan een dure franse wijn in stijf ongezellig gezelschap... ![]()
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tenminste als hij lekker is...
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Azijn is inderdaad ook niet aan mij besteed.
![]()
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het witte mag zijn, de Australische "Hanepoot" uit den Delhaize is best te pruimen. En in een vinotheek mag ik u graag een Boutari van Santorini aanprijzen.
lekker.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik lust alleen verse zachte rode wijn in Frankrijk, uit een kan. Wijn die in een fles of een zak gezeten heeft is te scherp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Ben niet echt een wijnkenner noch drink ik regelmatig, doch voor die paar keer dat ik wijn koop ga ik naar "El Valenciano" in de Zirkstraat. Lekkere wijn voor weinig geld.
|
![]() |
![]() |