![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2081 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen beste Parcifal
![]() |
![]() |
#2082 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik zou het tegenovergestelde bestempelen als naief. ( "idioot" dat klinkt nogal ....ja....eermm...je weet wel....van mensen die niets meer weten te zeggen.... ![]() Toon me bewijs van die identificatie en leg uit waarom die toestellen *niet* aan de hand van de gevonden delen zijn geidentificeerd. Ik heb me rotgezocht en geen bevredigend antwoord kunnen vinden. En ik ga op dat punt ( en elk ander ) echt niet meer zeggen :"het zal wel goed zitten " Dat heb ik lang gedaan en ben erachter gekomen dat zo'n blindelings vertrouwen *niet* op zijn plaats is. Laatst gewijzigd door komodo : 7 maart 2007 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2083 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u echter enkel belang en geloof hecht aan officiële bronnen en paranoïde fantasten, dan bent u natuurlijk niet objectief en dat is het geval bij u blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2084 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is uw reden om aan te nemen dat ze het het niet op zulke schaal zouden doen? Citaat:
Citaat:
Ik zeg dat ze dat perfect konden weten. Wiens mening is nu het meeste waard? 't Is niet omdat JIJ je niet kan inbeelden hoe ze dit zouden kunnen organiseren, dat anderen het niet kunnen, he vriend.
![]() |
![]() |
#2085 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En je zet er dan een rol bij ook???? Sjonge parci. Vertel eens: geef mij nu eens één reden waarom ik het één ook zou moeten geloven als ik het ander geloof?? Bovendien is je vraagsteling suggestief en onduidelijk. Denken dat iets "kan", is iets anders dan "geloven" dat iets is gebeurd. Kan het zijn dat de holocoust door eigen mensen is georganiseerd? Dat "kan", ja. Acht ik dat bewezen? Neen. Ik ben daarbij wel zo eerlijk om toe te geven dat ik er zelf nooit enig onderzoek heb naar gedaan. Dus, ik spreek me daar niet over uit. Begrijp je? Indien iedereen deze houding eens zou aannemen, zouden we hier een stuk constructiever te werk kunnen gaan in de discussies. Wat ik niet zie is uw link naar de 9/11 story. Daar acht ik het zeer waarschijnlijk dat elementen in de Amerikaanse overheid, medeplichtig zijn aan de uitvoering van de aanslagen. Echter, enkel een onafhankelijke rechtzaak zou enig bewijs kunnen brengen voor deze these en het ziet er niet naar uit dat dat er direct zit aan te komen. Maar er zijn in mijn opinie meer dan genoeg feiten dit "wijzen" in die richting, en te weinig zinvollen argumenten van hen die het tegenovergestelde beweren.
![]() |
![]() |
#2086 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind het wel een beetje opvallend dat je geen probleem hebt om inside jobs te analyseren en te doorzien, behalve als dat over het derde rijk gaat. Wat ook een instelling was die over de mens wilde controleren, ongeacht of ze nu slechter voorgesteld word dan dat ze echt was in onze hedendaagse media. In het geval van history channel begrijp ik hier beter dat ze de reichstag exposen, omdat Hilter toch de bad guy is in iedereen zijn ogen. Met 9/11 gaat dat veel minder het geval zijn omdat ze dan het status quo challengen.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 maart 2007 om 21:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2087 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2088 |
Staatssecretaris
|
![]() de mensen die geloven dat de amerikaanse overheid achter de aanslagen van 9/11 zaten zijn net zo slim als de personen die geloven dat de holocaust tijdens WO 2 nooit heeft bestaan.
open toch u ogen voor de realiteit. Amerika is imperialistisch dat is een feit en de aardolie van het midden-oosten kunnen ze zeker goed gebruiken maar Amerika heeft geen wereldmachtspositie zoals de romeinen dit ooit hadden in de hun gekende wereld. Amerika is niet zo militair oppermachtig als we zouden denken. en hun economie is al lang niet meer wat ze geweest is. Niettemin is het amerikaanse leger sterk en is de economie nog groot maar ze zijn zeker niet onoverwinnelijk laat irak dit duidelijk maken. Het enige wat hun nog op voorsprong houd is hun hoog technologische militaire kracht maar ook aan dit zal een einde kunnen komen daar hun economie het steeds vaker moet afleggen ten opzichte van de chinese. hoogmoed komt voor de val en de personen die toch maar blijven geloven in de betrokkenheid van de amerikaanse overheid bij 9/11 kijken volgens mij toch te veel naar series zoals de X-files en andere. amerikanen zijn veel te trots op hun vlag en te arrogant om hun eigen volk te vermoorden tenzij bush van rusland afkomstig was dan zou ik dit allemaal nog kunnen geloven ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2089 |
|
![]() Dat is nog steeds IKKWILL, maar indien ambitie mag het geen probleem zijn voor jou.
![]() |
#2090 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2091 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2092 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2093 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2094 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
jaja, ik volg de massa maar hé dus ben ik dom haha misschien al ooit eens tot het besef gekomen dat soms ook de massa eens gelijk kan hebben en dat het woord realiteit eens tot uw besef kan komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2095 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en ze hebben allen 1 ding gemeen, het namelijk allemaal pure fictien uit de duim gezogen van fantasierijke mensen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2096 |
|
![]() De perfecte voedingsbodem voor onze nieuwe forumnar!
![]() |
#2097 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dom ben ik zeker niet, super slim ook niet want dan zou ik arrogant zijn in jouw ogen neem ik aan ![]() koppig ben ik evenmin, want wat mijn vrouw zegt zal gebeuren ![]() en angst heb ik integenstelling tot vele hier, helemaal niet, althans niet in dit topic. ik hou het liever bij realistisch maar ja, wat was dat nu ook alweer hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2098 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2099 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2100 |
|
![]() Kleine correctie beste Slegie, JIJ bent hier wel de BELIEVER hé, JIJ GELOOFT de officiële conspiracy