Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2007, 18:24   #2081
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Juist, wel op dezelfde manier heeft de amerikaanse regering wellicht geprofiteerd van de kansen die geboden werden door 911 om een aantal zaken te forceren.
Was het maar zo beste Parcifal, ik zou het liever ook zo gezien hebben.

Citaat:
Al de rest is onbewezen, fantasiepraat van paranoide weirdo's.
Neen beste Parcifal, ik zou het liever ook zo gezien hebben.

Citaat:
En dat is een feit.
Neen beste Parcifal
Oud 7 maart 2007, 18:30   #2082
komodo
Burger

Standaard

Citaat:
Het is overduidelijk dat geen enkele vorm van bewijs u van deze idiote overtuiging kan afbrengen, nietwaar?
Wat is er idioot aan het *niet* geloven van sprookjes en het *niet* klakkeloos aannemen van beweringen zoals jij doet ?

Ik zou het tegenovergestelde bestempelen als naief.
( "idioot" dat klinkt nogal ....ja....eermm...je weet wel....van mensen die niets meer weten te zeggen.... )

Toon me bewijs van die identificatie en leg uit waarom die toestellen *niet* aan de hand van de gevonden delen zijn geidentificeerd. Ik heb me rotgezocht en geen bevredigend antwoord kunnen vinden.

En ik ga op dat punt ( en elk ander ) echt niet meer zeggen :"het zal wel goed zitten "
Dat heb ik lang gedaan en ben erachter gekomen dat zo'n blindelings vertrouwen *niet* op zijn plaats is.

Laatst gewijzigd door komodo : 7 maart 2007 om 18:45.
komodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 19:10   #2083
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De realtiteit van wat zich op 9/11 afspeelde is minstens even onbetwistbaar als de gang van zaken tijdens de holocaust.
Inderdaad. In beide gevallen is er een reeks dissidente academici die de officiële thesis betwisten, die hiervoor op allerhande wijzen geboycot of verzwegen worden en die zelden of nooit inhoudelijk worden behandeld door hun tegenstanders.

Citaat:
Als u echter enkel belang en geloof hecht aan negationistische bronnen en paranoïde fantasten, dan bent u natuurlijk niet objectief en dat is het geval blijkbaar.
Als u echter enkel belang en geloof hecht aan officiële bronnen en paranoïde fantasten, dan bent u natuurlijk niet objectief en dat is het geval bij u blijkbaar.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 19:10   #2084
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is denkbaar dat terrorisme op eigen volk wordt gepleegd maar NIET op een schaal zoals 911.
Dat is UW mening, hé parci. Niet meer dan dat.
Wat is uw reden om aan te nemen dat ze het het niet op zulke schaal zouden doen?
Citaat:
De kans is immers reëel dat je dan effectief familieleden, vrienden of kennissen gaat ombrengen.
Neen hoor, niet als je 't goed plant.

Citaat:
Niemand kon immers op voorhand perfect voorzien hoe die kapingen uiteindelijk gingen aflopen.
En waarom niet?
Ik zeg dat ze dat perfect konden weten.
Wiens mening is nu het meeste waard?
't Is niet omdat JIJ je niet kan inbeelden hoe ze dit zouden kunnen organiseren, dat anderen het niet kunnen, he vriend.
Oud 7 maart 2007, 19:31   #2085
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als je denkt dat 911 door de eigen mensen kan georganiseerd zijn, dan kan de holocaust toch ook door de eigen mensen georganiseerd zijn?

Of niet?

En je zet er dan een rol bij ook????
Sjonge parci.
Vertel eens:
geef mij nu eens één reden waarom ik het één ook zou moeten geloven als ik het ander geloof??
Bovendien is je vraagsteling suggestief en onduidelijk.
Denken dat iets "kan", is iets anders dan "geloven" dat iets is gebeurd.
Kan het zijn dat de holocoust door eigen mensen is georganiseerd?
Dat "kan", ja.
Acht ik dat bewezen? Neen.
Ik ben daarbij wel zo eerlijk om toe te geven dat ik er zelf nooit enig onderzoek heb naar gedaan. Dus, ik spreek me daar niet over uit. Begrijp je?
Indien iedereen deze houding eens zou aannemen, zouden we hier een stuk constructiever te werk kunnen gaan in de discussies.
Wat ik niet zie is uw link naar de 9/11 story.
Daar acht ik het zeer waarschijnlijk dat elementen in de Amerikaanse overheid, medeplichtig zijn aan de uitvoering van de aanslagen.
Echter, enkel een onafhankelijke rechtzaak zou enig bewijs kunnen brengen voor deze these en het ziet er niet naar uit dat dat er direct zit aan te komen.
Maar er zijn in mijn opinie meer dan genoeg feiten dit "wijzen" in die richting, en te weinig zinvollen argumenten van hen die het tegenovergestelde beweren.
Oud 7 maart 2007, 21:13   #2086
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht

Hij kan eveneens een patsy zijn geweest die door de communisten of een andere anti-fascistische groepering werd gebruikt. Hij kon wel eens alleen gewerkt hebben. etc.
Het kan, maar de reichstag brand lijkt mij het klassieke patroon van problem reaction solution te volgen net zoals 9/11. Hilter heeft er wel geod van geprofiteerd, dat is natuurlijk geen reden dat het een inside job is, maar ik vind dat er voldoende elementen zijn die dat aanwijzen.

Citaat:
Het is toch wel opvallend dat je de mainstream media als "bewijs" aanhaalt wanneer het je past en totaal negeert wanneer het je niet past. Hoe dan ook hebben noch Parcifal's verwijzingen naar Popular Science (en aanverwanten) noch jouw verwijzingen naar het History Channel enige bewijskracht.
Ik kijk naar de feiten, ik haal de mainstream media niet als bewijs aan. Er zijn ook vele feiten uit de mainstream media die op inside jobs wijzen, alhoewel ze niet noodzakelijk die conclusie er bij zetten. In het geval van history channel wel.

Ik vind het wel een beetje opvallend dat je geen probleem hebt om inside jobs te analyseren en te doorzien, behalve als dat over het derde rijk gaat. Wat ook een instelling was die over de mens wilde controleren, ongeacht of ze nu slechter voorgesteld word dan dat ze echt was in onze hedendaagse media.

In het geval van history channel begrijp ik hier beter dat ze de reichstag exposen, omdat Hilter toch de bad guy is in iedereen zijn ogen. Met 9/11 gaat dat veel minder het geval zijn omdat ze dan het status quo challengen.

Laatst gewijzigd door exodus : 7 maart 2007 om 21:13.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 23:50   #2087
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ben jij de nieuwe forum-nar in wording?
Informeer U eens wat meer over mondiale politiek en over het recentelijke verleden beste ...

u bent zeker de huidige nar veronderstel ik dan maar
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 00:02   #2088
slegie
Staatssecretaris

Standaard

de mensen die geloven dat de amerikaanse overheid achter de aanslagen van 9/11 zaten zijn net zo slim als de personen die geloven dat de holocaust tijdens WO 2 nooit heeft bestaan.

open toch u ogen voor de realiteit.

Amerika is imperialistisch dat is een feit en de aardolie van het midden-oosten kunnen ze zeker goed gebruiken maar Amerika heeft geen wereldmachtspositie zoals de romeinen dit ooit hadden in de hun gekende wereld.

Amerika is niet zo militair oppermachtig als we zouden denken. en hun economie is al lang niet meer wat ze geweest is.

Niettemin is het amerikaanse leger sterk en is de economie nog groot maar ze zijn zeker niet onoverwinnelijk laat irak dit duidelijk maken.

Het enige wat hun nog op voorsprong houd is hun hoog technologische militaire kracht maar ook aan dit zal een einde kunnen komen daar hun economie het steeds vaker moet afleggen ten opzichte van de chinese.

hoogmoed komt voor de val

en de personen die toch maar blijven geloven in de betrokkenheid van de amerikaanse overheid bij 9/11 kijken volgens mij toch te veel naar series zoals de X-files en andere.

amerikanen zijn veel te trots op hun vlag en te arrogant om hun eigen volk te vermoorden tenzij bush van rusland afkomstig was dan zou ik dit allemaal nog kunnen geloven
Oud 8 maart 2007, 00:04   #2089
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
u bent zeker de huidige nar veronderstel ik dan maar
Dat is nog steeds IKKWILL, maar indien ambitie mag het geen probleem zijn voor jou.
Oud 8 maart 2007, 00:05   #2090
Heftruck

Standaard

Citaat:
de mensen die geloven dat de amerikaanse overheid achter de aanslagen van 9/11 zaten zijn net zo slim als de personen die geloven dat de holocaust tijdens WO 2 nooit heeft bestaan.

Amerika is imperialistisch dat is een feit en de aardolie van het midden-oosten kunnen ze zeker goed gebruiken maar Amerika heeft geen wereldmachtspositie zoals de romeinen dit ooit hadden in de hun gekende wereld.

Amerika is niet zo militair oppermachtig als we zouden denken. en hun economie is al lang niet meer wat ze geweest is.

Niettemin is het amerikaanse leger sterk en is de economie nog groot maar ze zijn zeker niet onoverwinnelijk laat irak dit duidelijk maken.

Het enige wat hun nog op voorsprong houd is hun hoog technologische militaire kracht maar ook aan dit zal een einde kunnen komen daar hun economie het steeds vaker moet afleggen ten opzichte van de chinese.

en de personen die toch maar blijven geloven in de betrokkenheid van de amerikaanse overheid bij 9/11 kijken volgens mij toch te veel naar series zoals de X-files en andere.

amerikanen zijn veel te trots op hun vlag en te arrogant om hun eigen volk te vermoorden tenzij bush van rusland afkomstig was dan zou ik dit allemaal nog kunnen geloven
Me dunkt dat jij geen flauw idee hebt waar je over praat, slegie. Komt zeker arrogant over van me, maar sorry, zo is het.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 00:06   #2091
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En jij bent dom, koppig of gedreven door angst ... aan jou de keuze
Oud 8 maart 2007, 00:07   #2092
Heftruck

Standaard

Citaat:
Dom, dom.. Hou het op onwetend. Dat kan tenminste verholpen worden, dommigheid niet.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 00:21   #2093
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Toch opmerkelijk hoe de argumenten van mensen die opmerkingen maken over de x-files meestal hun bronnen hebben in Hollywood.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 00:31   #2094
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Me dunkt dat jij geen flauw idee hebt waar je over praat, slegie. Komt zeker arrogant over van me, maar sorry, zo is het.

jaja, ik volg de massa maar hé dus ben ik dom haha misschien al ooit eens tot het besef gekomen dat soms ook de massa eens gelijk kan hebben en dat het woord realiteit eens tot uw besef kan komen
Oud 8 maart 2007, 00:33   #2095
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Toch opmerkelijk hoe de argumenten van mensen die opmerkingen maken over de x-files meestal hun bronnen hebben in Hollywood.
wat je hier allemaal hoort kan zo ook gebruikt worden in een low budget movie of serie in hollywood geen wonder dat gelijkenissen in zie met vroegere sf series,

en ze hebben allen 1 ding gemeen, het namelijk allemaal pure fictien uit de duim gezogen van fantasierijke mensen
Oud 8 maart 2007, 00:35   #2096
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en ze hebben allen 1 ding gemeen, het namelijk allemaal pure fictien uit de duim gezogen van fantasierijke mensen
De perfecte voedingsbodem voor onze nieuwe forumnar!
Oud 8 maart 2007, 00:36   #2097
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

dom ben ik zeker niet, super slim ook niet want dan zou ik arrogant zijn in jouw ogen neem ik aan

koppig ben ik evenmin, want wat mijn vrouw zegt zal gebeuren

en angst heb ik integenstelling tot vele hier, helemaal niet, althans niet in dit topic.

ik hou het liever bij realistisch maar ja, wat was dat nu ook alweer hé?
Oud 8 maart 2007, 00:37   #2098
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De perfecte voedingsbodem voor onze nieuwe forumnar!
jaja, ik zal hier al die domme believerkes wel entertainen als het dat is wat je wilt horen
Oud 8 maart 2007, 00:38   #2099
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Dom, dom.. Hou het op onwetend. Dat kan tenminste verholpen worden, dommigheid niet.
vergeef me mijn zonde dat ik niet alle fantasierijke filmpjes van 9/11 heb kunnen bekijken. had er misschien een ufo op kunnen zien
Oud 8 maart 2007, 00:48   #2100
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jaja, ik zal hier al die domme believerkes wel entertainen als het dat is wat je wilt horen
Kleine correctie beste Slegie, JIJ bent hier wel de BELIEVER hé, JIJ GELOOFT de officiële conspiracy

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be