![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lao Tzu : 9 maart 2007 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag toch ook ongestraft, Stalin, Pol de potter , Napoleon Bonaparte en Leopold II ongestraft vereren, zelf met T-hemdjes van tsjee gevara rondlopen mag, ... palestijnensjals mag ook, dus waarom zou men niet met een swastika op zijn t-shirt mogen rondlopen ? (Swastika is bovendien nog een godsdienstig teken ook... ) De swastika verbieden, is dus tegenstrijdig met de godsdienstvrijheid, het klinkt gek, maar het is zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Pfff... Flauwerik! Dictator!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als deze groep verzamelt kan je het meestal aan de winkels, uitstalramen en auto's in de buurt zien...Dat ligt bij de B&H ventjes een ietsje anders, meestal is dat in een zaaltje en merk je er buiten niets van.
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar jij had het over het verbieden van een vreedzame en vrij discrete samenkomst van gelijkgezinden die de onmetelijke zelfopoffering van de waffen-SS in de tweede wereldoorlog herdenken en verheerlijken (als ik het goed heb want ik ken die charels van B&H niet). Als bewijs van hate-speech publiceer jij hier een tekst van een song die door een uitgenodigd groepje wordt gezongen. Aan de hand van de tekst van dat liedje wil jij die samenkomst laten verbieden... Ik veronderstel dat je nu zwaar beledigd ben als ik eens luidop in mijn lach schiet...
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik trek een lijn. Jij wilt dat niet doen omdat je ergens akkoord gaat met hun doelstellingen. Het doel heiligt de middelen echter niet. Verder is nazisme een a-morele ideologie die haaks staat op alles wat er goed is in het Westen. Kijk eens wat nazisme Europa heeft opgebracht : dood, vernieling en een enorme morele schuld die de vijanden van onze beschaving tot op vandaag gretig uitbuiten. Reken niet op nazi's om het Westen te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We praten hier niet over ideologen maar over een cultbeweging.
Kletsebollen kunnen nog geen woorden uitspreken van meer dan drie lettergrepen laat staan dat ze in staat zijn om een revolutie te ontketenen. Laat die jongens en meisjes toch gewoon hun pleziertje door wat met bezwete, ontblote bovenlichamen tegen elkaar aan te springen terwijl ze wat met de rechterarm liggen te zwaaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Niet als zij geweld preken. Als je daar geen lijn in trekt dan ben je even erg als al die knuffelaars die allerlie excuses uitdenken om het geweld van de allochtonen goed te praten. Dit is een rechtstaat en er mogen geen twee maten en gewichten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vrijheid van menigsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ga je deze ook verbieden? daar stonden we anders wel me 80.000 naar te luisteren een paar jaar geleden...
Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schalchten Der Metzgermeister Huete treff ich einen Herrn Der hat mich zum Fressen gern Weiche Teile und auch harte stehen auf der Speisekarte Denn du bist was du isst und ihr wisst was es ist Es ist mein teil - nein Mein Teil - nein Denn das ist mein teil - nein Mein Teil - nein Die stumpfe Klinge - gut und recht Ich blute stark und mir ist schlecht Muss ich auch mit der Ohnmacht kämpfen ich esse weiter unter Krämpfen Ist doch so gut gewürzt und so schön flambiert und so liebevoll aug Porellan serviert Dazu ein guter Wein und zarter kerzenschein Ja da lass ich mir Zeit Etwas Kultur muss sein Denn du bist was du isst und ihr wisst was es ist Es ist mein teil - nein Mein Teil - nein Denn das ist mein teil - nein Yes it's mein teil - nein Ein Schrei wird zum himmel fahren schneidet sich durch engelscharen Vom Wolkendach fällt Federfleisch auf meine kindheit mit gekreish http://www.youtube.com/watch?search=...&v=14EPjqrCxzs
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 9 maart 2007 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ook voor oproepen tot geweld? Jij geeft één van de meest essentiele waarden van het Westen prijs. Als men mag oproepen tot geweld dan wordt vrijheid van meningsuiting gereserveerd aan de sterkste (= die het hardst kan roepen en zijn woorden in daden kan omzetten).
@lantjes ik lees geen Duits en kan er dus moeilijk iets over zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ich will
Ich will dass ihr mir vertraut Ich will dass ihr mir glaubt Ich will eure Blicke spüren Ich will jeden Herzschlag kontrollieren Ich will eure Stimmen hören Ich will die Ruhe stören Ich will dass ihr mich gut seht Ich will dass ihr mich versteht Ich will eure Phantasie Ich will eure Energie Ich will eure Hände sehen Ich will in Beifall untergehen Seht ihr mich? Versteht ihr mich? Fühlt ihr mich? Hört ihr mich? Könnt ihr mich hören? Wir hören dich Könnt ihr mich sehen? Wir sehen dich Könnt ihr mich fühlen? Wir fühlen dich Ich versteh euch nicht Ich will Wir wollen dass ihr uns vertraut Wir wollen dass ihr uns alles glaubt Wir wollen eure Hände sehen Wir wollen in Beifall untergehen - ja Könnt ihr mich hören? Wir hören dich Könnt ihr mich sehen? Wir sehen dich Könnt ihr mich fühlen? Wir fühlen dich Ich versteh euch nicht Könnt ihr uns hören? Wir hören euch Könnt ihr uns sehen? Wir sehen euch Könnt ihr uns fühlen? Wir fühlen euch Wir verstehen euch nicht Ich will |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar de video, waarin kannibalisme wordt verheerlijkt....
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Korrekt...maar toch behoren hun heldendaden tot voorbeeld voor de grootste zelfopofferingen aller tijden en dit onder het bevel van gewetenloos krapuul...ik denk bijvoorbeeld aan de Kriegsmarine met hun U-bootwaffe...Die Graue Wölfe...zovelen een uiterst heroïsche dood ingestuurd door de gewetenloze massamoordenaar Dönitz die wist dat zijn jongens kansloos waren...maar dat doet niets af van het heroïsme waarmee ze een wisse dood zijn ingegaan...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 maart 2007 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mein Teil is een parodie, de teksten van die B&H bands zijn bloedserieus.
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |