![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat ben ik, een waardig clublokaal....awel @ my place en bier van de maand dat laat aan jou over ![]() Er zijn 2 "places of interest" "lokoj de intereso" nl "Het pakhuis" op de Vlaamse kaai in Antwerpen (huisbrouwerij) en het café van Brouwerij "De Koninck" met uitsluitend bieren van de eigen brouwerij. Ik denk dat we deze plaatsen met hun ter plaatse gebrouwen bieren een bezoek zouden moeten brengen (om eventueel over te gaan ze uit te roepen tot geaccrediteerd clublokaal). In het verleden zijn er via forumgebeurtenissen reeds bezocht : De herberg van de trapisten "La Trappe" bij Tilburg "Het Waagstuk" - Stadswaag- Antwerpen (nog een paar plaatsen die ik zal overslaan) "Het Hemelrijk" in Hasselt (ik dronk daar een "duivel" aanbevelenswaard, maar een beetje te zoet naar mijn smaak) ... Recent probeer ik een aantal interessante mensen te bewegen naar een Geheel-nederlandse forumbijeenkomst (die was oorspronkelijk gepland op 10 maart - nu deed ik een poging 28 april, het resultaat is zeer mager). ... Een tooghangerfraktie (bufedopendulofraktio) zou toch minstens, om een voorzitster voor het leven te verdienen, 2maandelijks een bijeenkomst moeten hebben & een zeer surrealistisch onduidelijk ideologisch profiel. Laat ons om te beginnen diegenen die dit niet vinden van onze lijst schrappen (en schrap mij maar dadelijk, subito van de lijst van "neutrale kleurlingen" : 1° Niemand is "neutraal", 2° Iedereen heeft een kleur - al is het van schaamte-)
![]() |
![]() |
#762 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ff een up-date
![]() ![]() ![]() Nubian ![]() Djiezes ![]() Fonske ![]() Ingenious ![]() Pietje ![]() Groentje -18 ![]() 1Handclapping ![]() Monocle ![]() Diplomatius ![]() Pelgrim ![]() Anna List ![]() Jazeker ![]() Firestone ![]() partij-affiches Bijlage 17991 Bijlage 17992 Bijlage 18035 Bijlage 18036[/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Europees Commissaris
|
![]() Vazn zodra de vrouw kan lezen en schrijven zou ze moeten leren tooghangen ... zo heb ik mijn dochters ten minste opgevoed.
![]() |
#764 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en uiteraard ook fruitsap ! mag er een goei scheut wodka in ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nl "Het pakhuis" op de Vlaamse kaai in Antwerpen (huisbrouwerij) en het café van Brouwerij "De Koninck" met uitsluitend bieren van de eigen brouwerij. Ik denk dat we deze plaatsen met hun ter plaatse gebrouwen bieren een bezoek zouden moeten brengen (om eventueel over te gaan ze uit te roepen tot geaccrediteerd clublokaal). In het verleden zijn er via forumgebeurtenissen reeds bezocht : De herberg van de trapisten "La Trappe" bij Tilburg "Het Waagstuk" - Stadswaag- Antwerpen (nog een paar plaatsen die ik zal overslaan) "Het Hemelrijk" in Hasselt (ik dronk daar een "duivel" aanbevelenswaard, maar een beetje te zoet naar mijn smaak) ... Recent probeer ik een aantal interessante mensen te bewegen naar een Geheel-nederlandse forumbijeenkomst (die was oorspronkelijk gepland op 10 maart - nu deed ik een poging 28 april, het resultaat is zeer mager). ... Een tooghangerfraktie (bufedopendulofraktio) zou toch minstens, om een voorzitster voor het leven te verdienen, 2maandelijks een bijeenkomst moeten hebben & een zeer surrealistisch onduidelijk ideologisch profiel. Laat ons om te beginnen diegenen die dit niet vinden van onze lijst schrappen (en schrap mij maar dadelijk, subito van de lijst van "neutrale kleurlingen" : 1° Niemand is "neutraal", 2° Iedereen heeft een kleur - al is het van schaamte-)[/quote] al eens een brouwerijbezoek (bvb Palm (met stoeterij geloof ik) of Moortgat overwogen ?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
|
![]()
![]() |
#768 |
|
![]() 1 A-Politiek
![]() 2 Tooghangers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3 De rooien 3.1 De rode wachters van het westen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3.2 Het Vlaamsche gekleurde leger ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 4 De natuur wachters ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5 Vlaamse gezinden 5.1 De Christelijke kerk van de Vlaemsche ridders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5.2 De Vlaemsche ridders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5.3 De Vlaemsche Christelijke ridders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 6 De Vlaamse patriots ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 7 De Europese wachters ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 8 De gematigde christelijke ridders ![]() ![]() 9 Middenberm(neutraal gedeelte) 9.1 De Liberalisten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 9.2 De neutrale gekleurde knapen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 9.3 De anti-NWO leden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 10 De multiculturele wachters van het westen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#769 |
Europees Commissaris
|
![]() mja
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da begint precies al een serieuze lijst te worden
![]()
![]() |
![]() |
#771 |
|
![]() Even een kleine mededeling. Als iemand iets wil veranderen, verander het maar quote het niet want dan is de opmaak eraan. Quote tekens gewoon weghalen dus...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Parlementslid
|
![]() Die lijst klopt echt van geen kanten, vooral bij de neutralen zit een hoop verkeerd... Ja, vanaf nu is Heftruck neutraal!!! ok!
![]() |
#773 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil tooghanger zijn !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Europees Commissaris
|
![]() 1 A-Politiek
![]() 2 Tooghangers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3 De rooien 3.1 De rode wachters van het westen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3.2 Het Vlaamsche gekleurde leger ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 4 De natuur wachters ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5 Vlaamse gezinden 5.1 De Christelijke kerk van de Vlaemsche ridders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5.2 De Vlaemsche ridders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5.3 De Vlaemsche Christelijke ridders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 6 De Vlaamse patriots ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 7 De Europese wachters ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 8 De gematigde christelijke ridders ![]() ![]() 9 Middenberm(neutraal gedeelte) 9.1 De Liberalisten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 9.2 De neutrale gekleurde knapen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 9.3 De anti-NWO leden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 10 De multiculturele wachters van het westen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
|
![]() En de opmars gaat verder. Dit is een grote test voor politics, om te bewijzen of ze het waardig zijn om een serieus politiek forum te blijven zijn. Deze oprukkende partij kan het imago van politics snel veranderen tot een vergaarplaats van alocoholisten...
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 10 maart 2007 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
|
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 10 maart 2007 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou mij precies ook wel kunnen vinden in de tooghangers-partij
niet dat ik iets tegen Vlaemsche Ridders heb ofzo, ma toch...