![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat buitenlanders dat wel mogen. Een beetje vreemd bloed kan geen kwaad, alsof dat we dat al niet hadden. Kwestie van inteelt te vermijden. Gelooft gij in het Arische ras? Laatst gewijzigd door Bhairav : 12 maart 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Daarom is die diversiteit ook een rijkdom die alle achting en bescherming verdiend dat heeft niks met suprematie of racisme te maken. Ik meen enkel dat ik evengoed als een bosjesman , een maori of een amazone-indiaan het recht heb op een stuk voorvaderlijk land waar ik met mijn volksgenoten kan wonen zonder inmenging of agressie van andere volkeren Dat "vreemd bloed" dat we al hadden...Ik herinner u er aan dat dat vreemd bloed hier kwam door eeuwenlange agressie van allochtonen(romeinen, vikings,fransen, moffen, noem maar op ).. Dat soort agressie is nu net hetgene waar elk volk het recht heeft zich tegen te beschermen.. of niet soms... een grijze comsumentenmassa zonder volkse en regionale kenmerken vind ik betreurenswaardig ja...
![]() |
![]() |
#263 |
|
![]() Ik vind één soort "ras" in een bepaald gebied grijs. Belgen zien al grijs genoeg, dat zeggen buitenlanders.
Verschillende mensen doorheen is niet grijs. Daarom is vreemd bloed intressant. Wat gij zegt klopt langs geen kanten. Laatst gewijzigd door Bhairav : 12 maart 2007 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
arabieren zijn gevoeliger aan suikerziekte dan wij door de andere voeding hier, negers halen niet genoeg vitaminen uit de schaarse zon hier en dienen vitaminenpreparaten te gebruiken om gezond te blijven... twee mooie voorbeelden dat sommige mensen door de natuur niet geschikt zijn bevonden om deze streken te bevolken... maar hey ![]() belgen zien al grijs genoeg? Als de autochtonen wat meer hun eigen cultuur waardeerden en trots waren op zichzelf, het zou beter zijn... maar neen... klagen dat we grijs zijn... De scholen zouden beter de autochtone cultuurkennis wat opfrissen ipv muntthee te serveren opb culturele avonden... De mentaliteit die u tentoonspreid mijnheer, is juist wat er mis is met dit land... een zwaar gebrek aan zelfrespect en eerbied voor de eigen (h)aard !
![]() |
![]() |
#265 |
|
![]() Als die mensen zich mengen met locale mensen, dan krijgen we mulatjes die onze genen en vreemde genen hebben, dus geen probleem. Gemende mensen zijn trouwens intelligenter dan "zuivere" mensen.
Overigens zijn blanken niet zo zuiver blank als ge wel zou willen denken, door de geschiedenis heen zijn we zo gemend dat het uiteindelijk bijdroeg aan het feit dat Europeanen onderling er zo verschillend uitzien. Zelfs noord afrikaanse en mongoolse trekjes komen bijna overal in Europa voor. En er bestaan helemaal geen rassen. Laatst gewijzigd door Bhairav : 12 maart 2007 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
De tweede zin is gewoon onnozel, heb je dan geen biologie gehad in school? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() Ja en die leraar zei dat er geen rassen bestaan. Genetisch gezien dan toch.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf wa ge onder 'ras' verstaat, maar die verschillen in uiterlijk hebben vooral met erfelijkheid te maken. En er zijn véél volkeren die gemengd zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: blaas rustig verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() Inderdaad.
Kaalkoppen is echt iets voor moffen en keeskoppen. En scandinaviers. Hier blijkt dat niet zo aan te slaan, en als het dan eens gebeurd is het uit grote frustratie omdat ze niet tot het "superras" behoren, dan scheren ze hun haar af om hun donkere haarkleur uit het zicht te verwijderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
|
![]() Heu, er waren leden van B&H van over heel de wereld aanwezig. 500 man in totaal. Er waren rellen na het optreden. De leden van B&H gingen eten zoeken, botsten op een groepje allochtonen en 2 jonge NEDERLANDSE vrouwen raakten licht gewond.
Excuseer, maar hoe onderscheidt men Nederlandse vrouwen van Belgische en wat maakt hun minder Arisch dan Vlaamse? Raar maar waar wordt het plots niet meer opgeblazen in de media. Er staat ook niet vermeld wie de incidenten begonnen was. Kan het niet zijn dat de twee jonge vrouwen uit Nederland bij B&H hoorde en aangevallen werden door enkele jongeren die onze cultuur komen verrijken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() Is dat soms omdat die subcultuur hetzelfde vindt van de uwe? Als we alles gaan verbieden waar iemand aanstoot aan kan nemen, wat moeten we dan niet verbieden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() Nederlandse zijn, over het algemeen, blonder en groter.
Het kan natuurlijk zijn dat het toevallig van die twee geblokte grijsbleke mormels waren met een hakenneus en geblondeerd haar met een uitgroei. Wie weet... Maar dat is het punt niet, ze kleedden zich als nazi en werden als nazi behandelt. Wat ze leuk vinden overigens, dan kunnen ze het typische slachtoffer spelen met die even typische "wacht maer"-attitude. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Maar gezien dat wijf met die noorderse elfensmoel in uw avatar kan ik al raden wat uw mening hierover is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
Die film in Ter Zake heeft me genoeg duidelijk gemaakt: de rechtste jongeren trekken zich van de politie niets aan. Ze zullen het zelf wel oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Nee, ik ben geen nazi, maar ik begrijp die mensen toevallig iets beter dan die linkiewinkies. Maar tja, lafbekken nemen het voor elkaar op. Vluchtelingen zijn in mijn ogen lafbekken. Als die hongerstakers, zelfontbranders, kraanzitters en andere chanteurs die energie eens zouden steken in het bestrijden van de regimes in hun land, waren we al een stuk verder. Sorry, maar ik kijk neer op een lafbek, die van zijn eigen bazen gaat lopen, maar op een ander de grote komt spelen. De wereld zou mooier zijn, als een volk zijn zelfbeschikkingsrecht zou gebruiken en zich niet de les zou laten lezen door een bende dagdromers, die enkel problemen negeren en laten verergeren, dan ooit iets te doen. Dus: nu weet je wat ik van alles denk. En nee: ik ben tegen geweld, maar wie kaatst kan de bal verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Iets laten rusten, is soms ook een manier om iets op te lossen. Als ik lastig gevallen wordt, haal ik er ook niet meteen de politie bij, want tegen dat die ter plaatse zijn ...
Daarbij heeft niet iedereen altijd zin in een lang en aanslepend proces, voor wat kneuzingen en schrammetjes. Zo een proces kost meer dan het opbrengt. In mijn ogen leg je beter klacht neer, als het nodig is en nuttig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() Citaat:
De wereld zou mooier zijn zonder nationalisme, ik kan ook fantaseren. Ieder in zijn land, das ook zo simplistisch. Wat met halve negers en chinezen? Moeten die mensen zich slecht gaan voelen door een regime die zoals u redeneert aan de macht is, maar "uiteraard gelijk behandeld en evenveel kansen geeft"? ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 12 maart 2007 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |