![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waarom zou iemand verkiezen om de Mohammed zijn woord als waar te aanvaarden als er jaarlijks wel duizenden charlatans rondlopen die beweren een profeet van god te zijn? Mijn vraag is dus, wat maakt Mohammed geloofwaardiger dan al die anderen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier is uw antwoord... |
|
|
|
|
|
|
#503 | ||
|
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#504 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#505 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk amon-re: als ik dzyziah taks moet gaan betalen omdat ik geen moslim ben, dan bekeer ik me ook hoor.
Als ik merk dat mijn hoofd losjes op mijn schouders komt te zitten als ik niet geloof dat mo de profeet is, dan geloof ik dat op slag en als zijn roversbende (pardon, volgelingen) karavanen overvielen en een deel van de buit kregen, dan werd die groep hoe langer hoe groter
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#506 | ||
|
|
Citaat:
Ik had op een iets menselijkere motivatie gehoopt
|
||
|
|
|
|
|
#507 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat moet je eens aan al die overvallen volkeren vragen denk ik. De blitzkrieg was er niks tegen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#508 |
|
Banneling
|
Hey moslims, ik heb nog een vraag:
Heeft het zin om met moslims te praten over zaken die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met islam en de koran? Ik bedoel: wanneer een moslim een standpunt aanhoudt dat op de koran is gebaseerd en waarin hij dus gelooft, is het dan mogelijk om argumenten naar voren te schuiven die een moslim tot andere inzichten kunnen brengen? |
|
|
|
|
|
#509 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar is Yahya ( allez Fikr) naartoe?
|
|
|
|
#510 |
|
|
God is een klootzak. Eest heeft hij ons gemaakt, precies zoals hij wilde. Toen voldeden we toch niet aan de droom, dus heeft hij ons uit het paradijs gekickt en gehoopt dat we onder dreiging van eeuwig branden in de hel wel bereid zouden zijn om naar zijn regels te leven. En alsof dat nog niet genoeg is, gooit hij er nog lekker een paar plagen, rampen en godsdienstoorlogen overheen. En nog smeken mensen om vergeving in plaats van hun rug recht te houden en te zeggen dat wij mensen het zelf ook wel redden. Van mij hoeft hij geen smeekbeden te verwachten, wel een kruisverhoor. Ga ik daarom naar de hel? Dat moet dan maar. Ik ben een levend wezen, geen speeltje, ik heb het recht me tegen misbruik te verzetten.
|
|
|
|
#511 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#512 |
|
Banneling
|
Ja dat vraag ik mij ook af? Heeft hij het licht gezien? Is hij gestorven? 't Was eerst zo'n koddig klein jongetje en nu is het oppeens een verbitterde oude grijze zak geworden. Vreemd toch? Vrede met je Yahya, wherever you may be.
|
|
|
|
|
|
#513 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#514 |
|
|
Mensen hebben veel anders te doen, het leven buiten is meer interessant dan de hele dag tussen de vier muren in een donkere hoekje te zitten !!!
|
|
|
#515 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
God schiep niets “naar de schikking van de mens”. De natuur was er lang voor de mens en zal blijven bestaan als de mens al lang weer verdwenen is. Hij heeft er de mens helemaal niet bij nodig, laat staan de moslims. |
|
|
|
|
|
|
#516 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#517 |
|
|
Zoveel behoefte die jij hebt aan een peeceetje heb ik zeker niet !
|
|
|
#518 |
|
|
Dat heb je weeral helemaal verkeerd begrepen.
|
|
|
#519 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#520 |
|
Banneling
|
Dat noemt men vooroordelen Lincoln. Iets waar de meeste moslims goed in zijn.
Laatst gewijzigd door Dycore : 13 maart 2007 om 19:26. |
|
|
|