![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat land, dat later overspoeld werd door mensen van het Aziatische type, wil dit maar al te graag vergeten. Daarom behandelen ze de goed bewaarde mummies, die in het discrict Urumchi gevonden zijn, niet met respect en zouden ze die liever zien wegrotten. Natuurlijk hebben de blanke en de Aziatische genen zich in China in de loop der eeuwen ook vermengd. http://video.google.nl/videoplay?doc...26746062884695 http://ymyt.com/nl/3/15_1.shtml Laatst gewijzigd door Boadicea : 13 maart 2007 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en dan van die mannen met klakskes hé, da begon toen ook op te komen, maar da waren maar mietjes, hun groter voordoen als da ze waren en ons tanden nog maar eens laten zien en ze deden al in hun broek. Nu moete weten, toen ik en mijne maat op café, gingen der was altijd wel iets om plezier mee te maken... Mijne maat heeft dus voor niks schaamte en van niks schrik, ... Die heeft meer dan ene keer eene te kakken gezet dak dacht, van ja , nu gaan we klop krijgen, maar op een of andere miraculeuze manier is da nooit gebeurd... (Ik denk dat ze dachten dat we van een soort moto bende waren of zo, ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vrijheid van meningsuiting is een absoluut recht en heeft niets met discriminatie te maken ! verschillen van mening is een absoluut recht ! dat is pure democratie !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 maart 2007 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
|
![]() Neo-nazi's moeten ook kunnen feesten, fiesten lak de biesten...
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus zo absoluut is het ook weer niet. Voila, dit is ook weeral uitgeklaard. geen dank |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() je begrijpt het weer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De commies hier zijn inderdaad wel een paar graden sterker dan de commies in den belziek, moet ook wel, Carabinierie die kloppen erop met de wapenstok en die slaan er nie neffest, Hier wat verder hadden ze ook een kraakpand, waar ze hune halfgod de mario lupo vereeren... Maar dat hebben ze op nen dag tijd uitgemest, k moet wel zeggen ze komen hier ineens toe met genoeg volk, rap wa straten afzetten en dan de sturmtroepers erin... Dan gedurende 2 dagen dag en nacht bewaken terwijl de cement droogt (deuren en ramen dichtgemetst) en 't probleem is opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast ken ik ook enkele linksen met kale schedel en rechtsen met lang haar. Alles is dus met andere woorden relatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
|
![]() Citaat:
In een ideale wereld zou iedereen af en toe zijn principes eens opzij moeten zetten. Misschien kan het volgende B&H concert dan eens in een zaak die normaal dienst doet als homobar gehouden worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
andere macho's doen graag stoer met pitbulls in hun avatar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Je bent immers een open boek.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij welke "daad" moet ik precies een "woord" voegen, beste? Meestal verloopt dat omgekeerd en voegt men de daad bij het woord. In beide gevallen heb ik geen ahnung waarover je het hebt...
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |