![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*n is 't natuurlijk zoals Hans VanthemSSche "een daad van een geïsoleerde en gestoorde enkeling" ![]() Dat opvoeding,familiaal milieu en sfeerschepping door extreemrechts, het vergiftigen van de maatschappij met racistische en vreemdelinghatende argumenten zouden kunnen meespelen en zelfs doorslaggevend zijn, d�*t ziet extreemrechts uiteraard niet als een mogelijkheid! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2007 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Discussiëren met jou sorteert evenveel effect als tegen een muur aanlullen. Jij hebt geen enkele aanwijzing om te concluderen dat er in Polen minder homoseksuelen zijn dan elders in de wereld. Er werd je al een mogelijkheid aangereikt waarom Poolse homoseksuelen minder in de openheid zullen treden dan Vlaamse, maar het is niet omdat jij ze niet ziet dat ze er niet zijn, snap je?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Het is trouwens omwille van uitbuiting door mensen met propere stoepen dat deze mensen hun borstels niet kunnen kopen. Volksnationalisten zijn eveneens tegen uitbuiting van vreemde volkeren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote=Raf;2520021]Ah ja... Een homoseksuele man gedraagt zich natuurlijk per definitie "verwijfd"... ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Als Poolse homosexuelen gewoon minder in de openbaarheid kwamen, zouden mijn Poolse vrienden toch wel minstens één homosexueel kennen. Tenslotte zijn zij zelf stuk voor stuk ruimdenkende moderne mensen. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En je kan dan nog tegen de uitbuiting van andere volkeren zijn, die is lang geleden gebeurd. En nu hebben we onze verantwoordelijkheid. Dat bedoel ik. Je moet verder kijken dan je eigen grenzen, want anders heeft het in het totaal niks uitgemaakt. Stél dat je erin slaagt je eigen stoep perfect te krijgen, maar die van de rest van de wereld is nog altijd even vuil, dan heeft je ideale wereldje geen enkel nut. Praktisch gezien, dan. Mijn idealen zijn misschien onrealistisch, dat valt nog te bezien. Maar het volksnationalisme is egoïstisch, en dat staat vast. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En Raf kan zichzelf wel verdedigen, denk ik ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*t is de realiteit vandaag.D�*�*rvoor doen de politiekers hun ogen dicht, behalve die VB-ers dan, en daarom krijgen die ook zoveel aanhang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast: ik stoor me enkel aan decadente mensen (ongeacht hun geaardheid) die halfnaakt, bedronken, bespoten en besnoven de boel op stelten zetten en op alles kruipen wat ze tegenkomen. Ik ken genoeg keurige homo's die er net hetzelfde over denken. Maar wens ik het te verbieden: nee, want ik gun ieder zijn ding. Probeer mij echter niet te overtuigen dat ik het leuk moet vinden. Bij deze: denk zelf na tot welke categorie je behoort. Nu waarom mogen decadente city parades met luid jingle jangle en ga zo verder wel en een bescheiden feestje niet? Of moet iedereen enkel jouw visie delen en enkel leuk vinden wat jij leuk vindt? Laatst gewijzigd door Boadicea : 14 maart 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k weetnie, een amoebe levert toch een zekere bijdrage aan deze wereld. 'k vind dat die dan ook hoger mogen gerangschikt worden.
![]() |
#472 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
omdat cityparades feesten is, nergens tegen. en uw bescheiden feestjes altijd tegen vanalles zijn en er maar niet in slagen enige normale boodschap te verspreiden. het zijn net de mensen op uw bescheiden feestjes die vinden dat enkel hun visie moet gedeeld worden en de rest mag kapot. Daar zit volgens mij ergens een reden waarom het ene kan rekenen op maatschappelijke verdraagzaamheid en het andere niet. En terecht.
![]() |
![]() |
#473 | |
|
![]() Citaat:
Nu als mensen Hitler willen aanbidden in gesloten kring, zonder dat iemand er last van heeft, wil je in twijfel trekken of het wel mag. Dat wil men verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waar zit Bhairav, de rest is nie grappig.
![]() |
#475 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
Voor een neonazi is een linkse en een even grote bedreiging als dat hij voor hen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hence de maatschappelijk verdraagzaamheid voor city parades. zo'n optocht schopt sommige mensen uiteraard tegen de schenen en onze verdraagzaamheid zorgt ervoor dat dit getolereerd wordt daar er wezenlijk weinig kwaad in het spel is. Jij wil blijkbaar carnaval ook verbieden? of hoedjesdag (100-dagen is sommige landsdelen)? Wanneer mensen op straat komen om iets te vieren kan er nooit iets aan de hand zijn (behalve zoals u terecht wijst bij die onverdraagzamen in onze maatschappij die enkel op verzuring uit zijn daar ze zelf weinig inhoud aan hun leven kunnen geven); wanneer mensen op straat komen om alles wat niet aan hun normen voldoet te vernielen dan is er een probleem en daar moet tegen opgetreden worden.
![]() |
![]() |
#478 | |
|
![]() Citaat:
Ik blijf er enkel bij dat als City en Gay Parades kunnen, die B&H fuiven ook moeten kunnen, zolang alles binnen de afgesproken perken gaat. Wie over de schreef gaat moet gestraft worden. Als neonazi's iemand in elkaar trappen, moeten ze er evengoed voor opdraaien, als wanneer feestvarkens stomdronken iemands voortuin vernielen. Dat is mijn visie. Ieder diertje zijn pleziertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zolang het pleziertje geen lijden wordt voor anderen, ben ik akkoord.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 14 maart 2007 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De racismewet is hierin duidelijk : het aanzetten tot rassenhaat is reeds een misdrijf, niet alleen het fysiek belagen van personen van de gehate groep. |
|
![]() |
![]() |