![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tuurlijk. Het is altijd de andere.
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kom nu niet af met ...van horen zeggen... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En waarom zou ik dan haat prediken ? Ik roep dan toch niet op tot geweld ? Ik zeg niet: Je moet iedereen haten die bij B&H aangesloten is, en als je ze ziet, dan moet je erop kloppen ? Hoe kom je daarbij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe je daarbij komt? Jij beschimpt de ganse organisatie van dingen die je niet weet of het waar is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En het is niet waar, omdat ik meer dan genoeg redenen heb om aan te nemen dat ik gelijk heb. Ga eens naar de website. Ga eens naar het forum, daar. Lees daar eens wat postings. Bekijk de moeilijkheid eens waarmee het Vlaams Blok zich verbindt aan deze groepering (té rechts)... Mij hoef je niks wijs te maken. Het gaat er gewoon om dat dit niet de essentie is van het debat. Deze specifieke groepering heeft niets met het algemene idee te maken. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 15 maart 2007 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou je zeggen dat het niet veel uitmaakt wie ik als voorbeeld neem? Maar voor de rest heb je gelijk. Groeperingen die oproepen tot om het even welke vorm van illegaliteit in een bepaald land, moeten niet verbaast zijn op enige reactie van dat land in kwestie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik een ander publiek stigmatiseer en ze allemaal over dezelfde kam scheer dan ben ik een racist of whatever...dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar mensen beschuldigen van haat omdat ze een andere mening hebben vind ik ook niet toelaatbaar; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
door AFA-Nederlandµ 29/12/2006 (16:54) Hoewel de eigenaren van skinhead café De kastelein in Brugge pretenderen een a-politieke kroeg te zijn bieden zij op zaterdag 30 december opnieuw ruimte aan een nazi band, English Rose. De Engelse nazi band English Rose is een oudgediende in nazi muziek kringen en maakt deel uit van de Independent Blood & Honour structuur. In haar teksten zingt de band over blanke superioriteit, geweld tegen niet-blanken en ageert zij tegen de multiculturele samenleving en ‘ras vermenging’. Leden van de band zijn o.a. veroordeeld voor geweld tegen allochtonen. --------------------------------------- UITGEEST, 3 februari 2007 - De politie heeft zaterdag in Uitgeest ten minste 25 leden van de extreem-rechtse groepering Blood and Honour Nederland aangehouden. De groep beveiligde een bijeenkomst van de Nationalistische Volks Beweging (NVB) en ging op de vuist met antifascistische demonstranten. De NVB vergaderde in verenigingsgebouw De Opmaat aan de Zienlaan. De Anti Fascistische Aktie (AFA) was op de hoogte van de op internet aangekondigde bijeenkomst en luidruchtig demonstreerde met zo'n honderd personen. Zodra de circa dertig 'beveiligers' de demonstranten in de gaten kregen, vielen ze hun tegenstanders aan met ploertendoders, knuppels en flessen. Hierbij raakten enkele antifascisten gewond. De politie hield de bijeenkomst in de gaten en kon met behulp van de ME de groepen snel uit elkaar halen. Omdat duidelijk was dat de vechtersbazen van Blood and Honour waren begonnen, werden geen aanhangers van de AFA aangehouden. Wel werden ze op basis van een noodverordening gesommeerd Uitgeest te verlaten. De NVB kon de bijeenkomst in het gebouw voortzetten onder bewaking van de ME. ---------------- volgens mij nie moeilijk om onderscheid te maken in wat aanvaardbaar is en wat niet ; zelfs de politie kan het. (weliswaar de nederlandse, maar allai ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 15 maart 2007 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, "de Kastelein", de stamkroeg van "Guderian". Ook niet toevallig dus.
![]()
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het hier wel over België hé?! Bovendien is een vechtpartij met dertig tegen honderd. Iets helemaal anders dan het verkondigen van haat en racisme. En het waren wel de AFA die op basis van een noodverordening mochten wegggaan. Het was inderdaad duidelijk wat niet aanvaardbaar was. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 maart 2007 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() net zoals religie religie is, is b&h b&h. 1 pot nat.
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, allebei even mismeesterd.
![]() |
#554 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrijzinnigheid is ook een religie.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het ontbreken van religie is niet gelijk aan religie.
enkel religieuzen denken in zulke hokjes.
![]() |
#557 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn sprookjes Paulus...net zoals ons Hans&Grietje vroeger werd ingelepeld. |
|
![]() |
![]() |