![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een kudde is een groep dieren, zonder individueel besef, die maar heen lopen waar ze heen gestuurd worden. Denk hierbij aan schapen, die bij onweer soms van rotsen springen of lemmingen die zich in zee storten. En blijkbaar snappen jullie er geen snars van. Tja, als je geen groepsgevoel hebt, als je geen teamplayer bent, maar een zielig individu ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat is dan ook de reden waarom ik niet in Iran woon...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() liever een 'zielig individu' dan zo'n apetrots kuddebeest dat rond een volkse vlag huppelt of mee in een parade gestuurde robotjes marcheert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klik eens op de link "homofobie"; daar staan interessante weetjes te lezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder getraind ondervragingsteam dat geen remmingen hoeft te hebben kan jou binnen het half uur een moord doen bekennen waar je hoegenaamd niks mee te maken hebt. Met de nodige technieken kan je iedereen doen bekennen wat je ook maar wil. Iedere info bekomen onder enige druk is trouwens meestal waardeloos. Ik ga er dus vanuit dat "een schuldige" voor jou volstaat, en niet noodzakelijk DE schuldige.
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Realy funny, om te lezen hoe linkse poco's hier een politieman uitspuwen die z'n verantwoordelijkheid niet uit de weg gaat, terwijl de bruine saus langs hun benen zou lopen, als ze zelf eens zouden geconfronteerd worden met gratuit geweld van criminelen, cokeheads en last but not least de poco-administratieve tegenwerking van je eigen (linkse) opdrachtgevers. Ga anders eens een weekendje mee op patrouille in Antwerpen, Brussel of Oostende om te zien en aan den lijve te ervaren hoe lief sommige 'slachtoffers' kunnen wezen... en neem maar vast een vol pak king-size pampers mee, om de schrik in op te vangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het vb heeft nog nergens beweerd dat er enorm veel allochtonen op ons zouden stemmen.Er stemmen een heel kleine groep op ons,das een feit. En onze standpunten delen?Nethetzelfde,een heel kleine groep. Jij mag mij eens aantonen waar het vb dat gezegd zou hebben dat er veel allochtonen onze standpunten delen?Ik ben echt benieuwd en wacht vol ongeduld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verdachte in de prak slaan staat bij u dus gelijk met "zijn verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan" ??
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben idd schoon volk lopen bij het vb;anke vermeersch,rose morel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn waarde Boadicea, Lemmingen verplaatsen zicht tot nader orde niet in kuddes, noch worden deze ergens door iemand heen geleid. Het hoeden van lemmingen is immers een weinig lukratieve bezigheid, gezien het suicidale gedrag dezer zoogdieren. Eigen kudde eerst! virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 maart 2007 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() * Je vergeet er wel een hele reeks trouwens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard ![]() boadivlaamsbelanga heeft dan ook last van een achterlijke extreem-rechtse etnisch-culturele identiteitsbeleving waarbij ze zichzelf ziet als een walkure die gesneuvelde vlaamsch bart debiekes naar het walhalla leidt. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() U bent dan ook nog nooit geconfronteerd met een gewelddadige verdachte. Laat me eens een voorbeeld geven: Ik heb m'n militaire dienst vervuld in een MP-eenheid in Duitsland. Op zeker moment werd onze patrouille s'nachts opgeroepen wegens een vechtpartij in een Duits cafe tussen Belgische en Britse militairen. Daar aangekomen was de fight reeds beslecht, zodat we slechts een viertal Belgen en evenveel Britten konden oppakken om het proces-verbaal samen te stellen, voor wie wat had gedaan en om de aangerichte schade te kunnen verhalen. Bon, terug aangekomen in onze kazerne, weigerden de 4 Tommy's hun ID-kaart aan ons af te geven en begonnen nog wat te rellen en met stoelen te gooien in de hun aangewezen wachtkamer, zodat we zelf de Engelse MP's moesten oproepen. Bij aankomst van onze Britse MP-collega's (2), gingen deze rechtstreeks naar de wachtkamer. Toen ik mee naar binnen wilde, vroegen ze me beleefd om even te wachten, terwijl ze naar binnen gingen en de deur achter hun dichtdeden. De hieropvolgende geluiden die ik hoorde waren niet bepaald die van een hartelijk theekransje, echter, een minuut later kwam er een MP naar buiten met 4 paspoorten: There you are sir, please take your note's. Over de blauwe ogen en bijhorende bloedneuzen werd niet meer gesproken, the job was done. Enne, o ja, die vier praatmakers heb ik zien smeken en bleiten op hun knieen om hier aub geen gevolg aan te geven. Too little too late offcourse, want de 'beloning' voor dit agressief gedrag bestond destijds in een retourtje naar Ierland om daar te gaan patrouilleren in de wijken van het IRA, wich was not very amusing... Criminele allochtonen ea draaideurcriminelen zouden dan ook eens mogen beloond worden met een retourtje homeland, kwestie van het democratische evenwicht te herstellen dat door deze low-lifes word verkracht... Sorry voor de aaneengeregen zinnen in deze post, blijkbaar zijn m'n opties buiten werking.
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 maart 2007 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2007 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() U zult dan ook nooit in zijn schoenen staan, en er dus ook nooit mee geconfronteerd worden, wat uw kritiek dan ook niet ten goede komt. Nogmaals, rij zelf eens een avondje mee met een flikkenkar om te zien of uw opmerking terecht is. Verbazing en zelfschaamte zullen uw deel zijn.
|
![]() |
![]() |