![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, na de feiten, toen het VB wist dat hij aan "hun profiel" (zie aanklacht) beantwoordde.
Laatst gewijzigd door Pietje : 16 maart 2007 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik kan daar wat aan veranderen?lol?Kan ik eraan doen dat het steeds opnieuw vreemdelingen zijn die in mijn wagen inbreken,die hier en zo goed als overal in wagens en ook huizen inbreken? Kan ik eraan doen dat opeens zomaar moslims in gent mij beginnen uit te maken van van alles en nog wat?Ik stond gewoon aan de grond genagelt want ik wist niet wat mij overkwam want ik was gewoon tegen m'n maat aan het babbelen? Ik ben zelf trouwens ook al het slachtoffer geweest van racisme.Jaja,omgekeerd racisme bestaat ook. Ik en m'n maat zaten op autoscooter op de foor in gent zovele jaren geleden;we waren als enige 2 blanken zalk maar zeggen tussen allemaal marokkanen/turken.En er waren er 2 bij die duidelijk racist waren en het niet konden verdragen dat 2 blanke jongens(ik en m'n maat dus)ook in de autoscooter zaten.Opeens rijden ze naast ons en begint zelfs één van hen te slaan naar m'n maat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Nogmaals;wij wisten wat de bie al dan niet gedaan heeft maar geven deze het voordeel van de twijfel.Het vb heeft gezegd dat ze zullen zien hoe de zaak zal uitgesproken worden.Laten we mss eerste eens rustig afwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als die man schuldig is is hij schuldig...punt. Mijn probleem ligt hem eerder bij het feit dat het gerecht reeds geruime tijd zijn laatste greintje geloofwaardigheid heeft verpeeld door zich gewonnen te geven aan partijpolitieke en andere druk. Denk eens met mij mee...áls De Bie schuldig is zal een groot gedeelte van de bevolking twijfelen of het hier over een rechtvaardig vonnis gaat. Dit is enkel en alleen te wijten aan justitie zelf. Het gevolg is dat een schuldige in dat geval verheven wordt tot martelaar. Vind jij samen met mij ook niet dat dit een zeer slecht signaal is tegen racisme? Een voorbeeld: Ikzelf denk dat Laurent te dom en te lui is om een konstruktie op te zetten ivm zijn villa. Maar: door het hemeltergende optreden van Rubens werd A/ Zijn naam en die van de koning misschien ten onrechte door het slijk gehaald. B/ nogmaals de onpartijdigheid van het gerecht onherstelbare schade toegebracht. Geef mij dan maar veel liever een ouwe taart �* la van Liekendael die haar ogen dichtkneep tav de pers om maar geen enkele controverse te veroorzaken.
![]() |
![]() |
#246 |
Gouverneur
|
![]() Dit is prachtig. Een politiecommissaris slaat mensen met hun kop tegen de radiator, het ziekenhuis in, terwijl ze helemaal niks misdaan hadden. En dat wist het Vlaams Blok. Welk voordeel van de twijfel ? Of hij veroordeeld zal worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen wanneer is die uitspraak voorzien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Ozymandias :met uw vriendjes bedoel ik dus dat je steeds pro allochtonen bent en anti-vlaming.Ik ken zelf ook meerdere allochtone mensen,ik vind dat toch raar dat deze heel wat van mijn punten wel kan begrijpen en met sommige zelfs volledig akkoord is en ook durven zeggen uit hun eigen dat turken en marokkanen hier een groot probleem vormen.Zelfs die jonge slovaak die ik ken heeft dit zelfs al gezegd en ook tegen gekomen.
Ook de neger die ik ken die nochthans redelijk wat marokkanen en turken kent zegt ook dat er velen onder hen echt slecht zijn en er in feite ook niet veel van moet weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je zal zijn veroordeling nooit goedkeuren.
![]() |
#251 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je kan er wel iets aan doen, aan je racisme. Kijk naar de criminaliteit en naar de achterliggende oorzaak, niet naar de huidskleur van mensen. Dat doe je zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was jij erbij?Neen,jij hebt dus helemaal niet gezien dat een flik(eender wie) deze tegen de radiator heeft gezwierd.Kan zelfs evengoed zijn dat de man zelf tegen de deur is gelopen en tja,dan heb je een ferme blauw oog enz....En kijk eens meneer de rechter hoe die flik mij heeft aangepakt. ![]() Daarmee dat ik zeg;er is nog niets uitgesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die man moest opgenomen worden in het ziekenhuis, je uitleg is daarentegen wel een komiek lichtpunt in een vrij saaie dag ![]()
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens in april, dacht ik
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Criminaliteit;een klein deel die in armoede leeft die jij gelijk heeft dat deze dan maar gaan inbreken ect....??? ![]() Tjiens,er zijn nochthans heel wat autochtone mensen die er al even slecht voor zitten en daar maar zelden iemand bij is die zo'n zaken doet? Te lui om te gaan werken? Denken naar hier te komen en niets moeten doen maar dan uiteindelijk merken dat ze al evenzeer zullen moeten werken heel hun leven en geen zin in hebben en dan maar gaan stelen? Niets keurt een diefstal goed ook niet als je er slecht voor zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wel opvallend dat steeds dezelfe mensen zijn dat als ze iets zijn tegegekomen ondanks al die jaren al het steeds autochtonen zijn;jaja,we geloven u,lol. Inbraken zijn steeds bij u door autochtonen geweest,vechtpartijen ook,mensen die je uitmaken ook natuurlijk,je komt echt geloofwaardig over. Iedere anti-vlaming komt met dat verhaaltje af. Eigen volk laatst natuurlijk,ge moogt er fier op zijn. Als ik zie hoeveel vlamingen en allochtonen er zijn dan is het voor mij heel duidelijk wie de grootste oorzaak hier is. Laatst gewijzigd door Marlboro : 16 maart 2007 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 16 maart 2007 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar er is wel meer dan aanklacht.