Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2007, 15:29   #241
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Grappig, ze voelen de veroordeling al hangen en dan is het gerecht ineens corrupt hé.

Wat een VB'er schuldig aan racisme, dat kan toch niet he.
De bie is maar na de feiten bij het vb gegaan.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:31   #242
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
De bie is maar na de feiten bij het vb gegaan.
Idd, na de feiten, toen het VB wist dat hij aan "hun profiel" (zie aanklacht) beantwoordde.

Laatst gewijzigd door Pietje : 16 maart 2007 om 15:32.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:34   #243
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Lees "La France Raciste" eens. Het meest gehoorde excuus van racisten is: Ik ben eigenlijk geen racist, maar ze hebben mij zo gemaakt.
Dat is dus gewoon platte zever. Je bent een racist, omdat je een racist bent. Jij alleen kan daar wat aan veranderen.

En er is een overduidelijk verschil tussen een politiecommissaris die een racist is en ongeoorloofd geweld pleegt, en jij (hoewel het allebei triest is).

Daar zit het essentiele verschil, wat jij duidelijk niet wil begrijpen. Het waren niet mijn vriendjes, want ik heb geen vrienden in Gent. Ik ken daar niemand. De meeste van mijn vrienden zitten in Antwerpen. En ik durf me sterk af te vragen of zij dat ook zouden roepen naar jou. Of je nu een fluti verkeerd doet, of niet .
Bullshit;je word niet als racist geboren,je word het.
En ik kan daar wat aan veranderen?lol?Kan ik eraan doen dat het steeds opnieuw vreemdelingen zijn die in mijn wagen inbreken,die hier en zo goed als overal in wagens en ook huizen inbreken?
Kan ik eraan doen dat opeens zomaar moslims in gent mij beginnen uit te maken van van alles en nog wat?Ik stond gewoon aan de grond genagelt want ik wist niet wat mij overkwam want ik was gewoon tegen m'n maat aan het babbelen?
Ik ben zelf trouwens ook al het slachtoffer geweest van racisme.Jaja,omgekeerd racisme bestaat ook.
Ik en m'n maat zaten op autoscooter op de foor in gent zovele jaren geleden;we waren als enige 2 blanken zalk maar zeggen tussen allemaal marokkanen/turken.En er waren er 2 bij die duidelijk racist waren en het niet konden verdragen dat 2 blanke jongens(ik en m'n maat dus)ook in de autoscooter zaten.Opeens rijden ze naast ons en begint zelfs één van hen te slaan naar m'n maat.
Oud 16 maart 2007, 15:35   #244
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Idd, na de feiten, toen het VB wist dat hij aan "hun profiel" (zie aanklacht) beantwoordde.
Nogmaals;wij wisten wat de bie al dan niet gedaan heeft maar geven deze het voordeel van de twijfel.Het vb heeft gezegd dat ze zullen zien hoe de zaak zal uitgesproken worden.Laten we mss eerste eens rustig afwachten.
Oud 16 maart 2007, 15:38   #245
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grappig, ze voelen de veroordeling al hangen en dan is het gerecht ineens corrupt hé.

Wat een VB'er schuldig aan racisme, dat kan toch niet he.
Ik heb het helemaal niet over De Bie beste Kay, zie mijn bovenstaande schrijfsel hierover.
Als die man schuldig is is hij schuldig...punt.

Mijn probleem ligt hem eerder bij het feit dat het gerecht reeds geruime tijd zijn laatste greintje geloofwaardigheid heeft verpeeld door zich gewonnen te geven aan partijpolitieke en andere druk.

Denk eens met mij mee...áls De Bie schuldig is zal een groot gedeelte van de bevolking twijfelen of het hier over een rechtvaardig vonnis gaat. Dit is enkel en alleen te wijten aan justitie zelf.
Het gevolg is dat een schuldige in dat geval verheven wordt tot martelaar.
Vind jij samen met mij ook niet dat dit een zeer slecht signaal is tegen racisme?

Een voorbeeld: Ikzelf denk dat Laurent te dom en te lui is om een konstruktie op te zetten ivm zijn villa.
Maar: door het hemeltergende optreden van Rubens werd
A/ Zijn naam en die van de koning misschien ten onrechte door het slijk gehaald.
B/ nogmaals de onpartijdigheid van het gerecht onherstelbare schade toegebracht.

Geef mij dan maar veel liever een ouwe taart �* la van Liekendael die haar ogen dichtkneep tav de pers om maar geen enkele controverse te veroorzaken.
Oud 16 maart 2007, 15:38   #246
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals;wij wisten wat de bie al dan niet gedaan heeft maar geven deze het voordeel van de twijfel.Het vb heeft gezegd dat ze zullen zien hoe de zaak zal uitgesproken worden.Laten we mss eerste eens rustig afwachten.
Dit is prachtig. Een politiecommissaris slaat mensen met hun kop tegen de radiator, het ziekenhuis in, terwijl ze helemaal niks misdaan hadden. En dat wist het Vlaams Blok. Welk voordeel van de twijfel ? Of hij veroordeeld zal worden ?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:38   #247
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Tegen wanneer is die uitspraak voorzien?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:39   #248
Marlboro
Banneling

Standaard

Ozymandias :met uw vriendjes bedoel ik dus dat je steeds pro allochtonen bent en anti-vlaming.Ik ken zelf ook meerdere allochtone mensen,ik vind dat toch raar dat deze heel wat van mijn punten wel kan begrijpen en met sommige zelfs volledig akkoord is en ook durven zeggen uit hun eigen dat turken en marokkanen hier een groot probleem vormen.Zelfs die jonge slovaak die ik ken heeft dit zelfs al gezegd en ook tegen gekomen.
Ook de neger die ik ken die nochthans redelijk wat marokkanen en turken kent zegt ook dat er velen onder hen echt slecht zijn en er in feite ook niet veel van moet weten.
Oud 16 maart 2007, 15:40   #249
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Agressie van autochtone kant ben ik al evenzeer tegen gekomen alleen is dat steeds in veel minder erg manier.
Bij mij niet

Citaat:
Er heeft nog nooit een autochtoon in mijn wagen ingbroken net zoals bij mensen die ik ken
Bij de persoon die ik ken niet.

Citaat:
.Steeds keer op keer uw vriendjes kay-gell.
Woehoe, ik was al aan het wachten op zo een reactie

Citaat:

Ik zeg nergens dat er geen autochtone klojo's zijn die zo'n zaken doen,er zijn er maar die groep is klein
Zo ergens rond de 5 �* 7%?
Oud 16 maart 2007, 15:40   #250
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik heb het helemaal niet over De Bie beste Kay, zie mijn bovenstaande schrijfsel hierover.
Als die man schuldig is is hij schuldig...punt.

.
Maar je zal zijn veroordeling nooit goedkeuren.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:41   #251
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ozymandias :met uw vriendjes bedoel ik dus dat je steeds pro allochtonen bent en anti-vlaming.Ik ken zelf ook meerdere allochtone mensen,ik vind dat toch raar dat deze heel wat van mijn punten wel kan begrijpen en met sommige zelfs volledig akkoord is en ook durven zeggen uit hun eigen dat turken en marokkanen hier een groot probleem vormen.Zelfs die jonge slovaak die ik ken heeft dit zelfs al gezegd en ook tegen gekomen.
Ook de neger die ik ken die nochthans redelijk wat marokkanen en turken kent zegt ook dat er velen onder hen echt slecht zijn en er in feite ook niet veel van moet weten.
Jammer voor jou, maar ik ben niet pro-allochtoon, al zeker niet anti-vlaming en al helemaal niet "steeds". Sorry...

Je kan er wel iets aan doen, aan je racisme. Kijk naar de criminaliteit en naar de achterliggende oorzaak, niet naar de huidskleur van mensen. Dat doe je zelf.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:41   #252
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is prachtig. Een politiecommissaris slaat mensen met hun kop tegen de radiator, het ziekenhuis in, terwijl ze helemaal niks misdaan hadden. En dat wist het Vlaams Blok. Welk voordeel van de twijfel ? Of hij veroordeeld zal worden ?

Was jij erbij?Neen,jij hebt dus helemaal niet gezien dat een flik(eender wie) deze tegen de radiator heeft gezwierd.Kan zelfs evengoed zijn dat de man zelf tegen de deur is gelopen en tja,dan heb je een ferme blauw oog enz....En kijk eens meneer de rechter hoe die flik mij heeft aangepakt.

Daarmee dat ik zeg;er is nog niets uitgesproken.
Oud 16 maart 2007, 15:43   #253
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Was jij erbij?Neen,jij hebt dus helemaal niet gezien dat een flik(eender wie) deze tegen de radiator heeft gezwierd.Kan zelfs evengoed zijn dat de man zelf tegen de deur is gelopen en tja,dan heb je een ferme blauw oog enz....En kijk eens meneer de rechter hoe die flik mij heeft aangepakt.

Daarmee dat ik zeg;er is nog niets uitgesproken.

Die man moest opgenomen worden in het ziekenhuis, je uitleg is daarentegen wel een komiek lichtpunt in een vrij saaie dag
Oud 16 maart 2007, 15:45   #255
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Jammer voor jou, maar ik ben niet pro-allochtoon, al zeker niet anti-vlaming en al helemaal niet "steeds". Sorry...

Je kan er wel iets aan doen, aan je racisme. Kijk naar de criminaliteit en naar de achterliggende oorzaak, niet naar de huidskleur van mensen. Dat doe je zelf.
Lol,moest ik iets tegen mensen hebben met een andere huidskleur dan zou ik nooit bevriend willen en kunnen zij n met iemand die volledig bruin is en licht bruin ect...

Criminaliteit;een klein deel die in armoede leeft die jij gelijk heeft dat deze dan maar gaan inbreken ect....???
Tjiens,er zijn nochthans heel wat autochtone mensen die er al even slecht voor zitten en daar maar zelden iemand bij is die zo'n zaken doet?

Te lui om te gaan werken?
Denken naar hier te komen en niets moeten doen maar dan uiteindelijk merken dat ze al evenzeer zullen moeten werken heel hun leven en geen zin in hebben en dan maar gaan stelen?

Niets keurt een diefstal goed ook niet als je er slecht voor zit.
Oud 16 maart 2007, 15:46   #256
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Lol,moest ik iets tegen mensen hebben met een andere huidskleur dan zou ik nooit bevriend willen en kunnen zij n met iemand die volledig bruin is en licht bruin ect...

Criminaliteit;een klein deel die in armoede leeft die jij gelijk heeft dat deze dan maar gaan inbreken ect....???
Tjiens,er zijn nochthans heel wat autochtone mensen die er al even slecht voor zitten en daar maar zelden iemand bij is die zo'n zaken doet?
.
Er ligt wel een verschil hé. Bij allochtonen ligt het armoedepercentage rond de 40%.
Oud 16 maart 2007, 15:47   #257
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij mij niet

Bij de persoon die ik ken niet.

Woehoe, ik was al aan het wachten op zo een reactie

Zo ergens rond de 5 �* 7%?

Toch wel opvallend dat steeds dezelfe mensen zijn dat als ze iets zijn tegegekomen ondanks al die jaren al het steeds autochtonen zijn;jaja,we geloven u,lol.
Inbraken zijn steeds bij u door autochtonen geweest,vechtpartijen ook,mensen die je uitmaken ook natuurlijk,je komt echt geloofwaardig over.
Iedere anti-vlaming komt met dat verhaaltje af.
Eigen volk laatst natuurlijk,ge moogt er fier op zijn.

Als ik zie hoeveel vlamingen en allochtonen er zijn dan is het voor mij heel duidelijk wie de grootste oorzaak hier is.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 16 maart 2007 om 15:49.
Oud 16 maart 2007, 15:48   #258
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die man moest opgenomen worden in het ziekenhuis, je uitleg is daarentegen wel een komiek lichtpunt in een vrij saaie dag
Het kan toch gebeuren dat je tegen een deur aanloopt en in het ziekenhuis beland,ik ken zelfs iemand die zijn nek brak over voetpadstenen die los zaten, dus.....

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 16 maart 2007 om 15:49.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:48   #259
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Er ligt wel een verschil hé. Bij allochtonen ligt het armoedepercentage rond de 40%.
Jaja en dat is dan een reden om te gaan inbreken bij mensen die gaan werken,lol.
Oud 16 maart 2007, 15:51   #260
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Het kan toch gebeuren dat je tegen een deur aanloopt en in het ziekenhuis beland,ik ken zelfs iemand die zijn nek brak over voetpadstenen die los zaten, dus.....
Maar er is wel meer dan aanklacht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be