![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://assets.gva.be/albums/GVA/verk...hout/index.asp zo te zien toch wel!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2007 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ook hij heeft het blijkbaar moeilijk met de scheiding van de machten: Citaat:
![]() (als lijsttrekker én enige "bekende" kandidaat haalde hij trouwens niet eens 40% van alle voorkeurstemmen op de VB-lijst binnen... een bedroevend resultaat, net zoals de achteruitgang van 4,6% voor zijn partij in Borgerhout) Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2007 om 16:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk,er zitten daar zovele van uw vrienden dat een partij als het vb er uiteraard achteruit gaat.Dit komt alleen maar de moslims daar ten goede natuurlijk en ze weten maar al te goed waarom. En 89% schuldig bevonden?Op zo'n domme commentaar reageer ik zelfs niet meer.Tijdverspilling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://assets.gva.be/albums/GVA/verk...hout/index.asp Moet ge zien hoe weinig mensen er op die groenen, sossen en vld'ers hebben gestemd! Alleen die SOS haalde nog juistekes 2268 stemmen en al de rest konden nog geen 1000 kiezers bekoren! Op Debie stemden dan toch nog 2478
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2007 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() Debie is daar de nr1 geweest en heeft het daar het beste gedaan en heeft geen nieuwe stemmen nodig gehad zoals bij de sp-a waar dez ehun nieuwe stemmen steeds willen halen door nog meer vreemdelingen hier te neutraliseren,vreemdelingenstemrecht te geven en noem maar op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is zoals eerder gezegd en wat je nog steefs niet bewezen hebt gezegd geweest dat er veel zouden op het vb stemmen. ![]() Ik wacht nog steeds. Laatst gewijzigd door Marlboro : 16 maart 2007 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nope,weer hetzelfde,nergens een bewijs dat er VEEL allochtonen op het vb zouden stemmen,lees ik nergens. Er stemmen idd nogal wat allochtonen op het omdat ze idd dat gedoe van de andere partijen beu zijn en tegen criminaliteit nauwelijks iets doen. Deze mensen durven idd vb stemmen en sommige allochtone mensen die een winkel uitbaten zeggen zelf tegen fdw;dat meneerke janssens helemaal niets aandoet en dat als deze bestolen word het steeds keer op keer dan nog door mensen van z'n eigen volk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
|
![]() Heel zeker, ik hoop dat de rechter er nog een schepje bovenop doet speciaal om dat hij bij de politie is.
En als ik toevallig binnen zit als hij daar aan komt krijgt hij nog wat peren van mij. Nu de rest van de corrupte flikken nog aanpakken en het gaat de goede kant uit. Wat zeg je? Slechte flikken zijn er alleen bij het Blok? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Citaat:
Zo zijn ze vóór het uitbreiden van wettige zelfverdediging, iets wat ik aanmoedig, maar anderzijds willen ze evengoed de burgers ontwapenen, zoals Spirit en stemmen ze dezelfde standpunten als deze extreem rechtse partijen goed. Ze zijn tegen abortus en euthanasie, iets waar ik dan weer compleet andere standpunten in heb. Hun migrantenpolitiek is ook te extreem tegen slechts 1 groep migranten gericht en de rest van de problemen willen ze ook niet zien. Dat zijn mijn persoonlijke standpunten over het VB. Verder mag iedereen denken wat hij wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() Heu, ik heb al wat gezien. Blijkbaar zijn sommige ook niet zo correct.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() Ze hebben mee de nieuwe, absurde wapenwet gestemd. Blijkbaar zijn ze niet in staat tot het voeren van een degelijke oppositie, als men ze onder druk zet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
|
![]() Gebrek aan ruggengraat. Bang van gezichtsverlies. Dezelfde symptomen als alle andere partijen.
In ieder geval heeft hun lafheid hun al leden en stemmen gekost. Dan was het nog de terugtrekking van de affiches, naar aanleiding van de schietpartij. In plaats van het been stijf te houden, zijn de populistische knievallen naar de poco brigade gaan doen en het is daarom dat ik er nu al zeker van ben dat ze niet voor verandering gaan zorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie dus geen ware reden,sorry. Het vb doet niet zoamar iets of keurt niet zomaar iets mee goed of niet. |
|
![]() |
![]() |