Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2007, 16:26   #301
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ge kunt al direct zien hoe hij zijn verslagen opstelde. Hij doet zo precies of hij den eerste keer opkwam en nog gewonnen heeft Het VB heeft verdekke nog nooit zo'n pandoering gekregen in borgerhout (jaja de allochtonen, wie dat zegt kent het grondgebied borgerhout niet)
TIENS, ik lees gewoon dat het de meeste voorkeurstemmen van alle verkozen politici had. Is dat dan niet waar?

http://assets.gva.be/albums/GVA/verk...hout/index.asp

zo te zien toch wel!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2007 om 16:31.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 16:28   #302
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
TIENS, ik lees gewoon dat het de meeste voorkeurstemmen van alle opkomende politici had. Is dat dan niet waar?
Bazilfunk en lezen,gaat niet goed samen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 16:29   #303
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo te zien is Debie er zelf toch héél gerust in:
(van zijn webstek)
Tiens, ik lees iets helemaal anders. Hij gaat er namelijk bij voorbaat al van uit dat hij geen eerlijk proces zal krijgen. Oftewel: hoe dek ik mij alvast in tegen een eventuele veroordeling.

En ook hij heeft het blijkbaar moeilijk met de scheiding van de machten:

Citaat:
De kiezers heeft mij op 8 okt. vrijgesproken.
Pech voor hem dat slechts een kleine minderheid van de Borgerhoutenaars op hem heeft gekozen. Indien hij dus meent dat de bevolking via de verkiezingen over zijn schuld moest oordelen, werd hij door de overgrote meerderheid (89%) schuldig bevonden

(als lijsttrekker én enige "bekende" kandidaat haalde hij trouwens niet eens 40% van alle voorkeurstemmen op de VB-lijst binnen... een bedroevend resultaat, net zoals de achteruitgang van 4,6% voor zijn partij in Borgerhout)

Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2007 om 16:30.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 16:32   #304
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Tiens, ik lees iets helemaal anders. Hij gaat er namelijk bij voorbaat al van uit dat hij geen eerlijk proces zal krijgen. Oftewel: hoe dek ik mij alvast in tegen een eventuele veroordeling.

En ook hij heeft het blijkbaar moeilijk met de scheiding van de machten:

Pech voor hem dat slechts een kleine minderheid van de Borgerhoutenaars op hem heeft gekozen. Indien hij dus meent dat de bevolking via de verkiezingen over zijn schuld moest oordelen, werd hij door de overgrote meerderheid (89%) schuldig bevonden

(als lijsttrekker én enige "bekende" kandidaat haalde hij trouwens niet eens 40% van alle voorkeurstemmen op de VB-lijst binnen... een bedroevend resultaat, net zoals de achteruitgang van 4,6% voor zijn partij in Borgerhout)

Tuurlijk,er zitten daar zovele van uw vrienden dat een partij als het vb er uiteraard achteruit gaat.Dit komt alleen maar de moslims daar ten goede natuurlijk en ze weten maar al te goed waarom.

En 89% schuldig bevonden?Op zo'n domme commentaar reageer ik zelfs niet meer.Tijdverspilling.
Oud 16 maart 2007, 16:33   #305
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als lijsttrekker én enige "bekende" kandidaat haalde hij trouwens niet eens 40% van alle voorkeurstemmen op de VB-lijst binnen... een bedroevend resultaat
Om dan maar niet te spreken over de lijsttrekkers van de andere partijen! Echt triestig!

Moet ge zien hoe weinig mensen er op die groenen, sossen en vld'ers hebben gestemd!

Alleen die SOS haalde nog juistekes 2268 stemmen en al de rest konden nog geen 1000 kiezers bekoren!

Op Debie stemden dan toch nog 2478

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2007 om 16:35.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 16:37   #306
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
TIENS, ik lees gewoon dat het de meeste voorkeurstemmen van alle verkozen politici had. Is dat dan niet waar?

zo te zien toch wel!
Dat de andere lijsttrekkers in Borgerhout nog een slechter resultaat hebben neergzet dan Debie, betekent niet dat hij het goed deed hé. Het VB pakte trouwens als enige in Borgerhout met een bekende kop uit. Zonder veel succes bleek achteraf.
Oud 16 maart 2007, 16:39   #307
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Tuurlijk,er zitten daar zovele van uw vrienden dat een partij als het vb er uiteraard achteruit gaat.Dit komt alleen maar de moslims daar ten goede natuurlijk en ze weten maar al te goed waarom.
Diezelfde moslims waarvan voor de verkiezingen nochtans werd beweerd door het VB dat er betrekkelijk veel op hen stemden

Citaat:
En 89% schuldig bevonden?Op zo'n domme commentaar reageer ik zelfs niet meer.Tijdverspilling.
Voor die logica moet je bij Debie zijn. Hij meende namelijk dat hij was vrijgesproken bij de verkiezingen. Ik heb nooit anders beweerd dan dat het aan de rechtbank is om over zijn schuld te oordelen.
Oud 16 maart 2007, 16:39   #308
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat de andere lijsttrekkers in Borgerhout nog een slechter resultaat hebben neergzet dan Debie, betekent niet dat hij het goed deed hé. Het VB pakte trouwens als enige in Borgerhout met een bekende kop uit. Zonder veel succes bleek achteraf.
Debie is daar de nr1 geweest en heeft het daar het beste gedaan en heeft geen nieuwe stemmen nodig gehad zoals bij de sp-a waar dez ehun nieuwe stemmen steeds willen halen door nog meer vreemdelingen hier te neutraliseren,vreemdelingenstemrecht te geven en noem maar op.
Oud 16 maart 2007, 16:40   #309
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Diezelfde moslims waarvan voor de verkiezingen nochtans werd beweerd door het VB dat er betrekkelijk veel op hen stemden

Voor die logica moet je bij Debie zijn. Hij meende namelijk dat hij was vrijgesproken bij de verkiezingen. Ik heb nooit anders beweerd dan dat het aan de rechtbank is om over zijn schuld te oordelen.

Er is zoals eerder gezegd en wat je nog steefs niet bewezen hebt gezegd geweest dat er veel zouden op het vb stemmen.

Ik wacht nog steeds.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 16 maart 2007 om 16:41.
Oud 16 maart 2007, 16:49   #310
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is zoals eerder gezegd en wat je nog steefs niet bewezen hebt gezegd geweest dat er veel zouden op het vb stemmen.

Ik wacht nog steeds.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=209
Oud 16 maart 2007, 16:59   #311
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Nope,weer hetzelfde,nergens een bewijs dat er VEEL allochtonen op het vb zouden stemmen,lees ik nergens.
Er stemmen idd nogal wat allochtonen op het omdat ze idd dat gedoe van de andere partijen beu zijn en tegen criminaliteit nauwelijks iets doen.

Deze mensen durven idd vb stemmen en sommige allochtone mensen die een winkel uitbaten zeggen zelf tegen fdw;dat meneerke janssens helemaal niets aandoet en dat als deze bestolen word het steeds keer op keer dan nog door mensen van z'n eigen volk is.
Oud 16 maart 2007, 17:09   #312
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Boontje komt om zijn loontje, nietwaar?
Heel zeker, ik hoop dat de rechter er nog een schepje bovenop doet speciaal om dat hij bij de politie is.

En als ik toevallig binnen zit als hij daar aan komt krijgt hij nog wat peren van mij.

Nu de rest van de corrupte flikken nog aanpakken en het gaat de goede kant uit.

Wat zeg je? Slechte flikken zijn er alleen bij het Blok?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 17:10   #313
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Politiemensen zijn er om erop toe te zien en ervoor te zorgen dat de Belgische Wetten worden nageleefd. Als diezelfde politiemensen zelf sommige wetten aan hun laars lappen, horen zij niet thuis binnen het politiekorps, en al zeker niet in een leidende functie.
As ge da maar weet..
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 17:11   #314
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
laat me raden: het VB is nog niet extreem-rechts genoég voor ons simpel huisvrouwke.
Nee, het VB is niet altijd even consequent in wat het wil. Ze voeren continu tegenstrijdige dingen door en dat staat me niet aan.

Zo zijn ze vóór het uitbreiden van wettige zelfverdediging, iets wat ik aanmoedig, maar anderzijds willen ze evengoed de burgers ontwapenen, zoals Spirit en stemmen ze dezelfde standpunten als deze extreem rechtse partijen goed.

Ze zijn tegen abortus en euthanasie, iets waar ik dan weer compleet andere standpunten in heb.

Hun migrantenpolitiek is ook te extreem tegen slechts 1 groep migranten gericht en de rest van de problemen willen ze ook niet zien.

Dat zijn mijn persoonlijke standpunten over het VB. Verder mag iedereen denken wat hij wil.
Oud 16 maart 2007, 17:12   #315
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Heeft hier ook al iemand bij stil gestaan hoe het gedrag van allochtonen tov.de politiemensen is in deze tijd?
Heu, ik heb al wat gezien. Blijkbaar zijn sommige ook niet zo correct.
Oud 16 maart 2007, 17:16   #316
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Nee, het VB is niet altijd even consequent in wat het wil. Ze voeren continu tegenstrijdige dingen door en dat staat me niet aan.

Zo zijn ze vóór het uitbreiden van wettige zelfverdediging, iets wat ik aanmoedig, maar anderzijds willen ze evengoed de burgers ontwapenen, zoals Spirit en stemmen ze dezelfde standpunten als deze extreem rechtse partijen goed.

Ze zijn tegen abortus en euthanasie, iets waar ik dan weer compleet andere standpunten in heb.

Hun migrantenpolitiek is ook te extreem tegen slechts 1 groep migranten gericht en de rest van de problemen willen ze ook niet zien.

Dat zijn mijn persoonlijke standpunten over het VB. Verder mag iedereen denken wat hij wil.
Leg eens wat meer uit met;ze willen evengoed de burgers ontwapenen?
Oud 16 maart 2007, 17:25   #317
Boadicea

Standaard

Citaat:
Leg eens wat meer uit met;ze willen evengoed de burgers ontwapenen?
Ze hebben mee de nieuwe, absurde wapenwet gestemd. Blijkbaar zijn ze niet in staat tot het voeren van een degelijke oppositie, als men ze onder druk zet.
Oud 16 maart 2007, 17:28   #318
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze hebben mee de nieuwe, absurde wapenwet gestemd. Blijkbaar zijn ze niet in staat tot het voeren van een degelijke oppositie, als men ze onder druk zet.
En weet je ook de redenen waarom?
Oud 16 maart 2007, 17:34   #319
Boadicea

Standaard

Citaat:
En weet je ook de redenen waarom?
Gebrek aan ruggengraat. Bang van gezichtsverlies. Dezelfde symptomen als alle andere partijen.
In ieder geval heeft hun lafheid hun al leden en stemmen gekost.

Dan was het nog de terugtrekking van de affiches, naar aanleiding van de schietpartij. In plaats van het been stijf te houden, zijn de populistische knievallen naar de poco brigade gaan doen en het is daarom dat ik er nu al zeker van ben dat ze niet voor verandering gaan zorgen.
Oud 16 maart 2007, 17:36   #320
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Gebrek aan ruggengraat. Bang van gezichtsverlies. Dezelfde symptomen als alle andere partijen.
In ieder geval heeft hun lafheid hun al leden en stemmen gekost.

Dan was het nog de terugtrekking van de affiches, naar aanleiding van de schietpartij. In plaats van het been stijf te houden, zijn de populistische knievallen naar de poco brigade gaan doen en het is daarom dat ik er nu al zeker van ben dat ze niet voor verandering gaan zorgen.

Ik zie dus geen ware reden,sorry.
Het vb doet niet zoamar iets of keurt niet zomaar iets mee goed of niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be