Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2007, 13:55   #321
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ja dat willen ze en het is idd hun bedoeling niet.
Maar het werkt wel. De kracht die erachter zit is geniaal. Niet die homo's zelf natuurlijk. Misschien sommigen wel.
Ik moet daar niet van kotsen, want zwartzakken worden ermee gepest.
het werkt helemaal niet .Het enige dat dit in de hand werkt is homohaat.Als je de mensen op hun persoonlijke jachtterrein komt lastigvallen, komt daar altijd last van.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 13:57   #322
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk jachtterrein? Lastigvallen?
Definieer deze twee even?
Homohaters zullen uit de buurt blijven van zulke dingen, dan hebben ze toch geen last?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 14:05   #323
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Persoonlijk jachtterrein? Lastigvallen?
Definieer deze twee even?
Homohaters zullen uit de buurt blijven van zulke dingen, dan hebben ze toch geen last?
persoonlijk jachtterrein (van de burgerij):traditionele waarden.
Lastigvallen: de homos die deze waarden willen infiltreren, zich een onverdiende (in de ogen van de burgerij) respektabiliteit willen aanmeten.
Door het huwelijk voor homos open te stellen, vermindert men de symbolische waarde van het huwelijk.
Oud 17 maart 2007, 14:19   #324
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Zappa was inderdaad een maatschappij-kritische liedjes-schrijver, die niet veel repekt had voor de zogezegde "burgerlijke waarden & tradities"
Ik vraag me af wat hij zou geschreven hebben bvb over gekomplexeerde homoseksuelen , die met alle macht de kleinburgerlijkheid van de rest van de bevolking willen nabootsen, zich door een parodie van het huwelijk, een bourgeois-respektabiliteit aan willen meten....Denk daar maar een paar uur over na... Wedden dat ge niks anders kunt vinden dan een mondvol groffe woorden & beledigingen
Hij zou vast en zeker jouw onverdraagzame, bekrompen en kleinburgerlijke houding tav deze minderheidsgroep aan de kaak hebben gesteld.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 14:20   #325
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wedden dat ge niks anders kunt vinden dan een mondvol groffe woorden & beledigingen
Dat laat ik liever aan u over.
Oud 17 maart 2007, 14:24   #326
Bhairav

Standaard

Citaat:
persoonlijk jachtterrein (van de burgerij):traditionele waarden.
Lastigvallen: de homos die deze waarden willen infiltreren, zich een onverdiende (in de ogen van de burgerij) respektabiliteit willen aanmeten.
Door het huwelijk voor homos open te stellen, vermindert men de symbolische waarde van het huwelijk.
Is er dan een soort van monopolie op de symbolische waarde van het huwelijk? Niet echt democratisch van u hè. Of vind gij democratie ook zo verwijfd?
Oud 17 maart 2007, 14:42   #327
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Is er dan een soort van monopolie op de symbolische waarde van het huwelijk? Niet echt democratisch van u hè. Of vind gij democratie ook zo verwijfd?
de symbolische waarde van het huwelijk is traditioneel.Het woord "traditie" houdt in dat het al lang bestaat, in onveranderde versie.De mensen die aan deze tradities vasthouden, zien daar ook niet graag verandering in komen, voor hen is het een soort (symbolisch) houvast.Dat de homos daar aan komen vingeren, aanvoelen ze als een agressie, en terecht reageren ze daar op.Is dat zo moelijk te verstaan, die reaktie?
Uw objektief is natuurlijk ergens anders, het is dat van afbreken, de samenleving zoals ze vandaag in het westen (nog) bestaat, naar de verdoemenis helpen, maar ge moet toch snappen dat de mensen zich niet (alllemaal) zomaar alles laten afpakken, zelfs hun spirituele waarden...Voorzeker in een tijd als deze van grote ekonomische veranderingen, dan hebben ze zo een houvast nog meer nodig als anders.Nooit opgemerkt dat als het slecht gaat, de mensen een oplossing gaan zoeken in hun verleden?Gij kunt en moogt dat onnozel vinden, maar moet het toch begrijpen, en aanvaarden.Val de mensen aan in wat ze als heilig beschouwen, en ge krijgt gegaranteerd last.Kijk maar eens naar de moslims...
Oud 17 maart 2007, 15:16   #328
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de symbolische waarde van het huwelijk is traditioneel.Het woord "traditie" houdt in dat het al lang bestaat, in onveranderde versie.De mensen die aan deze tradities vasthouden, zien daar ook niet graag verandering in komen, voor hen is het een soort (symbolisch) houvast.Dat de homos daar aan komen vingeren, aanvoelen ze als een agressie, en terecht reageren ze daar op.Is dat zo moelijk te verstaan, die reaktie?
Uw objektief is natuurlijk ergens anders, het is dat van afbreken, de samenleving zoals ze vandaag in het westen (nog) bestaat, naar de verdoemenis helpen, maar ge moet toch snappen dat de mensen zich niet (alllemaal) zomaar alles laten afpakken, zelfs hun spirituele waarden...Voorzeker in een tijd als deze van grote ekonomische veranderingen, dan hebben ze zo een houvast nog meer nodig als anders.Nooit opgemerkt dat als het slecht gaat, de mensen een oplossing gaan zoeken in hun verleden?Gij kunt en moogt dat onnozel vinden, maar moet het toch begrijpen, en aanvaarden.Val de mensen aan in wat ze als heilig beschouwen, en ge krijgt gegaranteerd last.Kijk maar eens naar de moslims...
Je valt als "grote Zappa-liefhebber" weer eens door de mand. Net al de zaken die jij hier opsomt om je homo-bashing te rechtvaardigen werden zoals alle kleinburgerlijkheden door Frank Zappa meermaals vakkundig door de mangel gehaald. Voor het allemaal te pijnlijk wordt doe je er goed aan om Zappa niet meer als referentie aan te halen. Het wordt trouwens dringend tijd dat je eens daadwerkelijk een plaat van hem beluistert, dan zal je, indien je zijn teksten enigszins begrijpt, kunnen horen op welke manier er brandhout word gemaakt van heel je bekrompen en kleinburgerlijke ingesteldheid.
Oud 17 maart 2007, 15:18   #329
Bhairav

Standaard

Citaat:
Een maatschappij met karakter gaat daar niet aan tenonder.
Oud 17 maart 2007, 15:33   #330
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Je valt als "grote Zappa-liefhebber" weer eens door de mand. Net al de zaken die jij hier opsomt om je homo-bashing te rechtvaardigen werden zoals alle kleinburgerlijkheden door Frank Zappa meermaals vakkundig door de mangel gehaald. Voor het allemaal te pijnlijk wordt doe je er goed aan om Zappa niet meer als referentie aan te halen. Het wordt trouwens dringend tijd dat je eens daadwerkelijk een plaat van hem beluistert, dan zal je, indien je zijn teksten enigszins begrijpt, kunnen horen op welke manier er brandhout word gemaakt van heel je bekrompen en kleinburgerlijke ingesteldheid.
Op exact dezelfde wijze probeerde vriend Carlgustaaf ons al wijs te maken dat hij iets van punk afweet. Ook toen viel hij al gauw door de mand: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=222

Hij heeft de klok wel horen luiden, maar weet duidelijk niet waar de klepel hangt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 15:41   #331
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Op exact dezelfde wijze probeerde vriend Carlgustaaf ons al wijs te maken dat hij iets van punk afweet. Ook toen viel hij al gauw door de mand: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=222

Hij heeft de klok wel horen luiden, maar weet duidelijk niet waar de klepel hangt...
Van punk weet hij niets af,maar wel heel veel van homo's
Oud 17 maart 2007, 15:41   #332
Bhairav

Standaard

Carlgustaaf probeert tenminste.
Oud 17 maart 2007, 15:42   #333
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homosex is dan ook lekker!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 15:54   #334
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hijzoekt m.a.w. op verschillende manieren naar de "klepel" die bij die klok hoort.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 17 maart 2007, 15:56   #335
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij weet natuurlijk wel perfect waar de klepel hangt, raffie?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 16:02   #336
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Gij weet natuurlijk wel perfect waar de klepel hangt, raffie?
Dat spreekt toch vanzelf, bornie?

Citaat:
Oud 17 maart 2007, 16:02   #337
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
wie heeft er ooit gezegd dat ik een "Zappa-liefhebber" ben.Ik kén hem.Liefhebben is heel wat anders
Ik kén ook homos, en
die heb ik ook niet lief Zappa zegt wel grappige dingen , soms.Zijn muziek interesseert mij zo niet.Vroeger luisterde ik liefst naar reggea, new wave, punk en hard rock.Nu nog trouwens.En dan?Wat heeft muziek eigenlijk met homohuwelijken te maken? Bvb, op dit moment zit ik naar "rage against the machine " te luisteren Kleinburgerlijk? Maar er staat ook een ouwe song van "sham 69" op de compil, dat zijn dan weer skins.En een Santana ook, nog iets anders
Oud 17 maart 2007, 16:19   #338
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie heeft er ooit gezegd dat ik een "Zappa-liefhebber" ben.Ik kén hem.Liefhebben is heel wat anders
Ik kén ook homos, en
die heb ik ook niet lief Zappa zegt wel grappige dingen , soms.Zijn muziek interesseert mij zo niet.Vroeger luisterde ik liefst naar reggea, new wave, punk en hard rock.Nu nog trouwens.En dan?Wat heeft muziek eigenlijk met homohuwelijken te maken? Bvb, op dit moment zit ik naar "rage against the machine " te luisteren Kleinburgerlijk? Maar er staat ook een ouwe song van "sham 69" op de compil, dat zijn dan weer skins.En een Santana ook, nog iets anders
Carlgustaaf een Rebelse Linkse Communist, met banden met Zuid-Amerika ?! Wie had dat kunnen denken
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 16:24   #339
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Carlgustaaf een Rebelse Linkse Communist, met banden met Zuid-Amerika ?! Wie had dat kunnen denken
Ik vermoedde al langer dat Carlgustaaf een agent provocateur is die het rechts extremisme hier in een negatief daglicht komt plaatsen (voor zover dat nog nodig is natuurlijk)...

Citaat:
Oud 17 maart 2007, 16:26   #340
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vermoedde al langer dat Carlgustaaf een agent provocateur is die het rechts extremisme hier in een negatief daglicht komt plaatsen (voor zover dat nog nodig is natuurlijk)...
Wat een durf! Wat een politiek inzicht! Wat een diepgang! Wat een kerel, die Carlgustaaf! Applaus!

PS: Sorry, kareltje, ik plaag je maar. Het is goed bedoeld!

Laatst gewijzigd door Ozymandias : 17 maart 2007 om 16:27.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be