Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2007, 12:35   #561
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik vind hier niets beledigends aan, wat Bart zij was een vaststelling.
is bart een dokter?

Of was het een bedreiging?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2007 om 12:35.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:37   #562
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
is bart een dokter?

Je hebt het duidelijk niet gezien noch begrijp je het.

Maar zoals ik al zei.

(---- Daar staat de meldknop ergens.
Oud 18 maart 2007, 12:39   #563
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Je hebt het duidelijk niet gezien noch begrijp je het.

Maar zoals ik al zei.

(---- Daar staat de meldknop ergens.
Ik kan u wel alleen af.
Oud 18 maart 2007, 12:39   #564
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je moet maar durven, zeg...

Van een aanmatigend toontje gesproken... Er zijn er hier al voor heel wat minder geband geworden.
Ach Raf, ik trek mij dat totaal niet aan hoor. Online maakt er zichzelf alleen belachelijk mee. Gebrek aan zinnige argumenten wekt nu eenmaal frustratie op. Hij geraakt zelden of nooit verder dan op de man spelen. Zoals zijn/haar daaropvolgende bijdragen in deze thread mooi illustreren.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:40   #565
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is bart een dokter?

Daar moet je geen dokter voor zijn, Herman Decroo is zo voorspelbaar, zeker als het koningshuis in het gedrang komt, dat hij zal sterven tijdens het voorspelbaar zijn.
Oud 18 maart 2007, 12:41   #566
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik kan u wel alleen af.

Oud 18 maart 2007, 12:41   #567
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan u wel alleen af.
.

Mensen, daar gaat het toch niet over.....
Oud 18 maart 2007, 12:45   #568
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ach Raf, ik trek mij dat totaal niet aan hoor. Online maakt er zichzelf alleen belachelijk mee. Gebrek aan zinnige argumenten wekt nu eenmaal frustratie op. Hij geraakt zelden of nooit verder dan op de man spelen. Zoals zijn/haar daaropvolgende bijdragen in deze thread mooi illustreren.
Als het op discussiëren en argumenteren aankomt, komt Online nog niet tot aan jouw hielen. Het zou dus maar erg zijn als je je die vulgaire scheldpartijen zou aantrekken. Ik wou alleen even zijn/haar schijnheiligheid in de verf zetten. Dat ik daar een teer punt mee geraakt heb, is ondertussen wel duidelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:48   #569
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weeral dikke zever Edina.

Is "nicht" een scheldwoord of is het dat niet? Is "gay" een scheldwoord? Waarom zou "nicht" een scheldwoord zijn en "homosexueel" niet?

Is "hysterische homosexueel" een scheldwoord of een vaststelling ? Kunnen homosexuelen niet hysterisch zijn, terwijl voetbalsupporters of vrouwen wèl hysterisch kunnen zijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:48   #570
Banneling

Standaard

Citaat:
Als argumenten en nuchtere vaststellingen de poco's niet bevallen, of als ze zich weer eens vastrijden, of als ze er niet in slagen om vaststellingen die niet in hun kraam passen grondig onder de mat te vegen, schakelen ze automatisch en uit frustratie over op hun klassieke noodzin over "gebrek aan zinnige argumenten". Blijkbaar zijn argumenten alleen maar zinnig als ze passen in hun enge denkkraampje. Waarmee ze hun hypocriete ware aard weer bloot leggen.
De bijdragen van Edina illustreren dit zo mooi.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:49   #571
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
...zegt diegene die er uiteraard niets op tegen heeft dat elke rechtsdenkende automatisch uitgescholden wordt voor VB-er, nazi, zwartzak, fasco, etc.etc.
Ach, die twee maten en gewichten toch. Ze willen het maar niet snappen.
Ik heb nooit beweerd dat de alle VB-ers nazi's zijn. Ik heb wel gezegd dat F Dewinter goede banden heeft behouden met de Alte Kamaraden. En dan kun je je vragen stellen ja. Dat is waar. Er er zullen zeker in het VB enkele neo-nazi's zijn. Ook dat lijkt me duidelijk. Maar daarom is heel het VB nog niet zo en zeker niet de kiezers. Spirit, en De Vlaamse Aliantie beschouw ik toch als meer fatsoenlijke nationalisten, dat is ook waar. Annemans en Dewinter en Van Hecke vetrouw ik niet verder dan dat ik hen zie op dit punt. Meer heb ik hierover niet te vertellen.

Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2007 om 12:58.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:52   #572
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het op discussiëren en argumenteren aankomt, komt Online nog niet tot aan jouw hielen. Het zou dus maar erg zijn als je je die vulgaire scheldpartijen zou aantrekken. Ik wou alleen even zijn/haar schijnheiligheid in de verf zetten. Dat ik daar een teer punt mee geraakt heb, is ondertussen wel duidelijk.
Zoals voorspelbaar, rept Rafke rept geen woord over de vulgaire scheldpartijen waarmee zijn progressieve geestesgenoten zo vaak argumenteren. Ze schijnen de zelfverklaarde wereldverbeteraar Edina ook nooit te storen. En zo leggen ze keer op keer hun ware aard zelf weer bloot.
Oud 18 maart 2007, 12:54   #573
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Weeral dikke zever Edina.

Is "nicht" een scheldwoord of is het dat niet? Is "gay" een scheldwoord? Waarom zou "nicht" een scheldwoord zijn en "homosexueel" niet?

Is "hysterische homosexueel" een scheldwoord of een vaststelling ? Kunnen homosexuelen niet hysterisch zijn, terwijl voetbalsupporters of vrouwen wèl hysterisch kunnen zijn?
Een woord op zich is zelden een scheldwoord, circe. Veel, zoniet alles, hangt af van wie een bepaald woord gebruikt, in welke context en met welke reden dat gebeurt. In het kader van deze discussie was het gebruik van de term "hysterische nichten" overduidelijk als scheldwoord bedoeld. Al de woorden die je hierboven aanhaalt, kunnen als scheldwoord gebruikt worden, maar zijn het daarom niet altijd.

Eigenlijk moet ik je dit allemaal niet uitleggen, want je weet dat best zelf wel. Ik vind het wel ontroerend hoe je je geestesgenote (jullie zouden een tweeling kunnen zijn) in bescherming neemt, terwijl je maar al te goed weet hoezeer ze in de fout ging.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:57   #574
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ha... Dus Raf en Edina mogen het over hysterische nichten hebben (want ze weten wat ze daarmee bedoelen) doch Online of Circe mogen deze uitdrukking niet gebruiken (want Raf en Edina weten wat ze daarmee bedoelen)... zoiets?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:58   #575
Banneling

Standaard

Citaat:
Een woord op zich is zelden een scheldwoord, circe. Veel, zoniet alles, hangt af van wie een bepaald woord gebruikt, in welke context en met welke reden dat gebeurt. In het kader van deze discussie was het gebruik van de term "hysterische nichten" overduidelijk als scheldwoord bedoeld. Al de woorden die je hierboven aanhaalt, kunnen als scheldwoord gebruikt worden, maar zijn het daarom niet altijd.

Eigenlijk moet ik je dit allemaal niet uitleggen, want je weet dat best zelf wel. Ik vind het wel ontroerend hoe je je geestesgenote (jullie zouden een tweeling kunnen zijn) in bescherming neemt, terwijl je maar al te goed weet hoezeer ze in de fout ging.
Pot ... ketel.
Het is ook ontroerend te zien hoe jij al die progressieve beledigers in bescherming neemt terwijl je maar al te goed weet hoezeer ze in de fout gaan.
Oud 18 maart 2007, 12:59   #576
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ha... Dus Raf en Edina mogen het over hysterische nichten hebben (want ze weten wat ze daarmee bedoelen) doch Online of Circe mogen deze uitdrukking niet gebruiken (want Raf en Edina weten wat ze daarmee bedoelen)... zoiets?
Mogen, niet mogen.
De linkse gedachtedictatuur begint schrikwekkende vormen aan te nemen.
Oud 18 maart 2007, 13:00   #577
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mogen, niet mogen.
De linkse gedachtedictatuur begint schrikwekkende vormen aan te nemen.
Yep
Oud 18 maart 2007, 13:03   #578
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
... Er er zullen zeker in het VB enkele neo-nazi's zijn. Ook dat lijkt me duidelijk. Maar daarom is heel het VB nog niet zo. Spirit, en De Vlaamse Aliantie beschouw ik toch als meer fatsoenlijke nationalisten, dat is ook waar. Annemans en Dewinter en Van Hecke vetrouw ik niet verder dat ik hen zie op dit punt. Zo, en dat was het dan.
Dit soort redenering is zonder enige basis. Men gebruikt hier etikertten zoals neo-nazi zonder ergens maar enig aanknopingspunt te hebben met feiten. Als een vlaming een vreemdeling een pandoering geeft dan is dit steevast een 'neo-nazi skinhead'. Als een vreemdeling een Belg een pandoering geeft dan is dit steevast 'een jongere' en wordt hij vrijgesproken... Nog iets gehoord van die zwarte die een buschauffeur te Elsene uit de bus trapte en bewusteloos sloeg? Ik heb nergens iets gelezen van een veroordeling. (of stond dat weer op pagina 48 van een of andere kwaliteitskrant?) Waarom was dat geen 'zwarte neo-nazi skinhead'?... Toon mij aan wat een neo-nazi is en bepaal op basis van die definitie wie een neo-nazi is.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 13:04   #579
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Als argumenten en nuchtere vaststellingen de poco's niet bevallen, of als ze zich weer eens vastrijden, of als ze er niet in slagen om vaststellingen die niet in hun kraam passen grondig onder de mat te vegen, schakelen ze automatisch en uit frustratie over op hun klassieke noodzin over "gebrek aan zinnige argumenten". Blijkbaar zijn argumenten alleen maar zinnig als ze passen in hun enge denkkraampje. Waarmee ze hun hypocriete ware aard weer bloot leggen.
De bijdragen van Edina illustreren dit zo mooi.
Met een pluim in hun *** op de gay parade staan huppelen, maar beledigd zijn door het n*cht woordje
Oud 18 maart 2007, 13:07   #580
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Men gebruikt hier etikertten zoals neo-nazi zonder ergens maar enig aanknopingspunt te hebben met feiten.
Volgens de Rafkes en de Edina's van dit forum vallen dergelijke etiketten onder "zinnige argumentatie".
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be