![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Banneling
|
![]() We mogen soms eens een omwegje maken. Maar niet te lang natuurlijk. Over Debie is overigens alles gezegd.
Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2007 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat maakt het veel beter dat Dewinter mensen als Verschraeve, die Hitler verheerlijkte, als groot voorbeeld omschrijft ofzo?
![]() |
#604 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) als je voldoende aanwijzingen hebt om er van uit te gaan dat persoon x inderdaad een gevaar voor de maatschappij is, moet je ingrijpen en er zoveel mogelijk uitpersen. 3) folteren hoeft niet altijd met fysiek geweld te gebeuren. Het belang van de maatschappij moet voorgaan op dat van gevaarlijk individuen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Minister-President
|
![]() Niet in de media vermeld : "We gaan er ene flikken"
Ik heb al eerder gezegd dat de media zeer selectief was in de berichtgeving rond mijn proces. "Selectief" is een understatement want er werd over mijn verdediging namelijk helemaal niets vermeld. De pers was zelfs niet meer aanwezig toen wij moesten pleiten. Ik zal dus - de zitting was toch openbaar - zelf een en ander op gepaste tijdstippen bekend maken. En daarbij hoef ik nu niets of niemand meer te sparen. U mag zelf oordelen : Begin februari belt Antwerps politieinspecteur Tom Huybrechts (werkzaam in de verkeerscel van de afdeling West) met zijn GSM naar inspecteur Allan Mens (staat samen met mij terecht). Het gesprek werd opgenomen op een voicemail. Inspecteur Mens loopt ermee naar hoofdcommissaris Muyters die prompt naar de onderzoeksrechter stapt, waarna het gesprek officieel in een proces-verbaal gegoten wordt. Het volgende halucinante was er op te horen : "Broekie (bijnaam van Allan Mens, nvdr), 't is den Huybrechts hier.....We moeten er maar ene flikken en da zijde gij nie hé". Wanneer inspecteur Huybrechts Tom en inspecteur Ceulemans Kristof (intussen werkzaam als wijkagent in de zone HEKLA) hiermee geconfronteerd worden geven zij toe dat die "ene" commissaris Bart Debie betreft. Na het telefoongesprek zijn er twee geheime vergaderingen geweest in het politiemuseum te Wommelgem. De ene vergadering met 5 politiemensen, de andere met 6 (volgens eigen zeggen Huybrechts). Huybrechts heeft steeds geweigerd namen te noemen van de aanwezigen. Ondanks herhaaldelijk aandringen van mijn kant - Wet Franchimont weet u wel - heeft de onderzoeksrechter steeds geweigerd om te onderzoeken wanneer die vergaderingen hebben plaatsgevonden, wie daar aanwezig was en waarom precies. Het waren er dus minstens 6 en maximaal 11. Pas nadien zijn de klachten begonnen. Uit de verklaringen van politiemensen blijkt dat de vergaderingen plaatsvonden voor de confrontatie met de 5 Turken. Heel dat ding was dus opgezet spel. Zoals gezegd, dit gegeven is nooit onderzocht geweest. Van alle agenten die zich tegen mij gekeerd hebben heeft 90% het Antwerpse korps inmiddels al verlaten. Nadat "er ene geflikt was" hebben zij andere oorden opgezocht. Sommigen zijn beloond met functies binnen de speciale eenheden , anderen hebben geprobeerd bij DSU maar bleken gebuisd in de stage en werken nu ergens in Eeklo, sommigen mogen nu de Koninklijke familie bewaken, anderen zijn richting het korps van Turnhout getrokken en één heeft de hoofdvogel afgeschoten en werkt nu bij de staatsveiligheid. "Ene flikken" is schijnbaar lucratief. bron webstek De BIE Er waren overigens ook geen doktersattesten die kunnen bewijzen dat er gewels is gepleegd. Heel dit dossier is dus uiteindelijk niet meer dan een afrekening die men 5 jaar in de koelkast gestoken heeft bij gebrek aan bewijzen en nu even voor de verkiezingen oprakelt maar die , als er nog enige rechtvaardigheid is, enkel kan leiden tot de vrijspraak. Mocht men echte bewijzen hebben dan zou DebIE al lang aangepakt zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ah, de subjectieve bron ![]() Overigens is het niet de media die het proces maakt maar de rechter?
![]() |
![]() |
#608 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
|
![]() Niet alleen dat:
De manier van redeneren van alle misdadigers is: - ik ben niet de enige, waarom pakken ze dan de anderen niet op? - Ik ben de braafste: waarom .... - Wie heeft me verraden? Waarom doet die dat? - Iedereen doet zo: waarom mij pakken. De begijnenstraat, Leuven centraal zit vol onrechtvaardig behandelden, die "geflikt" zijn door hun ex-vrouw, een fanatieke flik enz... Zij zeggen dat ze kleine garnalen zijn: je moest eens weten .... In feite is Debie zich al aan het aanpassen aan deze gevangenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AyneRand en EricFeremans tezamen... wat een zoet beeldje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je... soms ben ik echt blij dat ik je zie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
|
![]() Jouw interpretatie: ik stelde enkel dat Debie zich gedraagt alsof hij reeds veroordeeld is. Serieuse nuance, vind je niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
|
![]() Dat kan ik geloven zeg: twee katten. Allebei in één zak!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed dat je op de nuances wijst, kun je geloven dat ik erover gelezen had?
![]() |
![]() |
#616 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beter twee katten in één zak, dan één zak in je eentje.
![]() |
#617 | |
|
![]() Citaat:
Je moet het positief bekijken: ik ben de aangever, en jij de komiek. Zo kan men hier op het forum nog wat lachen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#619 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En al hun tanden (2) zijn rot. En hun "asem" stinkt naar knoflook. en ne dikke pens en een baard. (feremans en en F. Willockx uit st nikloaas, no pun intended) Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 maart 2007 om 04:33. |
|
![]() |
![]() |