![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er eene (vlaamse) politieker is da nog ne grotere gatekruiper als guy verafstoot is, dan is het toch wel boer swa zeker ? Staan roepen en tieren dat ze BHV gingen splitsen, en dan voor een ministerpostje niks meer, ... (als kiezersbedrog kan dat tellen... ) (en het gaat er hem nie over, of het met hem in de opositie niet gesplitst was het gaat hem hier over het princippe) ze hebben er trouwens hun mond nie meer over opengedaan... En dan met de zaak Dedecker, hebben ze zich ook nog eens van hun schoonste kant laten zien, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ha, da vind ik goe da, het is de partijvoorzitter die zijn "stront" heeft ingetrokken nadat duidelijk werd dat boer swa zijn zitje wel eens kon gaan verliezen, ... da is schoon, typische ex-VU praat, om het verraad van de leiders telkens maar weer goed te praten... (ik heb dat genoeg mogen horen in die kringen ... ) En hij is inderdaad ongetwijfeld een integer man, met de beste bedoelingen, maar hij heeft voor mij al genoeg bewezen dat hij het "Eigen postje eerst princiepe" ook graag hanteert. En daar is niks mis mee, als ge er maar voor uitkomt, maar hij is al goe geinfecteerd met het hypocriete tsjeven virus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is dat da het probleem is, ... En geert burger had de sleutel in handen en hij heeft hem weggooid voor een pluche zitjen, ... (inderdaad nu ik er echt over nadenk is hij nog verachtelijker als Guy Verafstood himself en dat wil al wat zeggen... ) Zolang die ruggegraatloze slappe mietjes van een politiekers niet eens nee gaan leren zeggen verandert er gewoon niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Als antwoord op de vraag in de openingspost : Guy Verhofstadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, en ik die dacht dat uw godsdienst voor gelijkheid stond enzo...
![]() |
#108 |
Parlementslid
|
![]() Als mens geen enkele. Als politicus vele, te veel om op te noemen, maar VLD-politici staan hoog op de ranglijst. (Ook bepaalde VB'ers, SPA'ers, PS'ers,...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() trouwens verhiofstadt spant sowieso de kroon...
Maar dat is enkel omdat hij in de positie zit waar men het meeste schade kan toebrengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Freya VDB : ze brengt door haar debiele begrotingspolitiek de toekomst van de volgende generatie in het gedrang, maar dat zal haar worst wezen, ze wil immers NU scoren ipv toekomstgericht te denken.
Bert Anciaux : een smeerlap zonder voorgaande die zijn medewerkers in een kastesysteem verdeelt. Het ubermenschdeel waartoe hij en zijn intieme vrienden behoren en de anderen die als stront worden behandeld. En dat komt dan schijnheilig doen over sociaal zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Ons Freya : kan alleen maar napraten wat haar werd voorgezegd (marionet van VDL)
Al gezien hoe ze ongeïnteresseerd zit te dromen als ze haar onverwachts filmen op de laatste ministerraad dit weekend?? Ik vermoed dat ze niet meedoet aan die TV programma's waar onvoorbereide vragen kunnen worden gesteld waarbij ze steevast door de mand valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() En Bart Dewever! Phillipeke, annemans en de boel... En daar naast nog De twee Tobbacken
![]() |
#114 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoh, meest verachte politici.... Dewinter, Verhofstadt, Patrick Jannsens, Freya, Toback, Bert de blijter, ....
Kent er iemand eigenlijk goeie?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() 18% van de stemgerechtigde bevolking is geen miljoen hé.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle politici werken op mijn zenuwen, omdat ik vind dat ze bemoeizieke betweters zijn, die mij hun beperkte en bekrompen wereldbeeld willen opdringen en van zodra ze daar de kans toe krijgen ook zullen opleggen.
Er zijn er daarbij helaas nogal wat die niet kunnen toegeven dat ook zij fouten kunnen maken, en anderen daarvoor willen laten opdraaien. En dan hebben we nog diegenen die durven beweren dat zij zeggen wat ik denk; die door voortdurende provocatie ieder fatsoenlijk mens tegen zich in het harnas weten te jagen, maar daar niet op afgerekend willen worden; die heel bewust de angst en de vooroordelen van de mensen misbruiken om daar zèlf beter van te worden, ... Verachting voel ik eigenlijk enkel voor de laatste twee groepen, de anderen vind ik eerder meelijwekkend, en net daardoor ook heel irritant. Laatst gewijzigd door djimi : 19 maart 2007 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is niet kommaneuken, dat is een verschil van meer dan 100.000 stemmen. edit: net geen 100.000 stemmen. mijn excuses
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 maart 2007 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |