Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2007, 19:45   #21
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
We zullen zien wie na 10 juni het land bestuurt en wie er weeral niet bij zal zijn. Al de rest is zever (ook uw poging om me vanalles in de mond te leggen, en dat dan 'strohalm' te noemen).
Mijn beste juffrouw, ik ben geen Vlaams Belanger, en zal dat ook nooit worden. Ik hoop enkel dat na 10 juni de incompetente paarse regering spreekwoordelijk de 'schup kan afkuisen', en plaats maken voor mensen die in staat zijn te regeren. Wie dat zijn, laat ik in het midden.
Ik zelf stem immers niet, aangezien ik weiger te stemmen voor het établissement (want daar hoort sinds 8 jaar bij), en ik ook niet voor het VB wil stemmen.

U luistert naar het orkest, terwijl het water u langzaamaan tot de kin reikt. Er is steeds een grotere coalitie (en allerlei truukjes) nodig om het VB tegen te houden, maar u heeft niettemin het gevoel aan de winnende hand te zijn. Er staan ons nog grappige tijden te wachten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 19:52   #22
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Een vent als gij kan toch best wel met een wanbeleid leven?
Of bent u voorstander van een mietjesmaatschappij?
lol,als ik mij niet vergis dan ben jij net degene die voor een mietjesmaatschappij bent.Jeanetten alles toelaten?Gaat er een lichtje branden?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 19:54   #23
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
We zullen zien wie na 10 juni het land bestuurt en wie er weeral niet bij zal zijn. Al de rest is zever (ook uw poging om me vanalles in de mond te leggen, en dat dan 'strohalm' te noemen).

Jaja en degene die er weer beter van worden zijn allochtonen,vreemdelingen en de walen.Proficiat en kzou het nog vergeten;het koningshuis natuurlijk.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 22:19   #24
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als er bij zijn de norm is dan had het Vb al lang aan de macht kunnen deelnemen.

Gewoon plat op de buik gaan en je mag meespelen. Zo simpel is het. Dillen werd ook uitgenodigd op het koninklijk paleis.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 22:46   #25
gregske
Vreemdeling

gregske's schermafbeelding

Standaard

Ach,

Wees eerlijk voor uw eigen! Wat is er nu van belang? Welke aap ons regeren zal? Nee toch!
Of het nu hoort, ziet, zwijgt, springt of vliegt, het maakt niet uit want naar mijn mening zijn de meeste (Belgische) politici gewoon verijdelde werklozen die een hogere uitkering hebben dan pas afgestudeerde studentjes die twee linkse handen hebben om te werken en komhandjes om geld te vangen.
Oud 19 maart 2007, 23:12   #26
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
benieuwd hoe bestuurbaar het land gaat zijn, met op zijn minst 6 partijen aan vlaamse zijde
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 00:34   #27
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik stem niet voor partijen die socio-economisch links zijn.
ten eerste is het Vb socio-economisch helemaal niet links; Inieder geval niet lnikser of rechtser dan de partij waar u vroeger voor stemde. Het VB is op socio-economisch vlak centrum.

En ten 2de moet het vlaamse toch voorop staan zeker. Wat zouden we ons nu al laten verdelen terwijl we nog eens totaal geen zeggenschap over zulke zaken hebben.

Het Vb is HET breekijzer. Niet het doel, wel het mideel om de belgische onstaat op te blazen.

En aan de reacties vand e anti-Vb'ers te zien en ook aan die van prins filip en co lukt dat nog ook.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 16:35   #28
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
ten eerste is het Vb socio-economisch helemaal niet links; Inieder geval niet lnikser of rechtser dan de partij waar u vroeger voor stemde. Het VB is op socio-economisch vlak centrum.

En ten 2de moet het vlaamse toch voorop staan zeker. Wat zouden we ons nu al laten verdelen terwijl we nog eens totaal geen zeggenschap over zulke zaken hebben.

Het Vb is HET breekijzer. Niet het doel, wel het mideel om de belgische onstaat op te blazen.

En aan de reacties vand e anti-Vb'ers te zien en ook aan die van prins filip en co lukt dat nog ook.
Komaan jongen, het Vlaams Belang staat enorm ver van het liberale gedachtengoed, zowel economisch als ideologisch. Daarom verdienen ze mijn stem niet, net zomin als eender andere partij.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 20 maart 2007, 17:09   #29
El Guapo
Burger

El Guapo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Komaan jongen, het Vlaams Belang staat enorm ver van het liberale gedachtengoed, zowel economisch als ideologisch. Daarom verdienen ze mijn stem niet, net zomin als eender andere partij.
Dat dacht ik ook ja ! Het Blok staat wel degelijk socio-economisch RECHTS i.p.v. centrum !
El Guapo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:12   #30
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Guapo Bekijk bericht
Dat dacht ik ook ja ! Het Blok staat wel degelijk socio-economisch RECHTS i.p.v. centrum !
Tuurlijk

Oud 20 maart 2007, 20:33   #31
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bon, je stemt geen Vlaams Belang. Ik ook niet, maar voor je gaat oordelen over een partij kan je toch tenminste eens moeite doen om hun programma te lezen...

Maar bon, als jij daadwerkelijk zo overtuigd bent van de rechtsheid van het vlaams belang op socio economisch vlak dan mag jij mij eens uitleggen waar die rechtse georienteerdheid juist terug te vinden is in het programma
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 20:48   #32
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Vlaams Belang tweede grootste partij !
Hoera seg.

Tina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 01:49   #33
Dogbert
Lokaal Raadslid

Dogbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarom dat Filip De Man op het debat hard op tafel sloeg om het Waals profitariaat aan te vallen ...

En 2 minuten later het Vlaams profitariaat verdedigde met het dopgeld tot in de eeuwigheid amen te laten doorlopen.

Economisch rechts van het centrum, yeah right
Oud 21 maart 2007, 08:49   #34
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Tof voor jullie, tweede grootste partij en zo... en wat kopen jullie daarvan: nougabollen! Toch bewonder ik jullie omwille van jullie vreugde met een dode mus.
Oud 21 maart 2007, 11:10   #35
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zelfs al is het VB met voorsprong de allergrootste partij, dan nog zal ze geen vinger in de pap krijgen. Slechts wanneer het VB de absolute meerderheid zou halen, hebt u reden om victorie te kraaien. Zolang dat niet het geval, is al dat borstgeklop maar zielig. Doe dus vooral verder, sommige zieligaards hebben best wel een hoge amusementswaarde.
Dat ze géén vinger in de pap krijgen is gelogen, de politiek "correcten" hebben al ideeën in een afgezwakte versie van het Vlaams Belang overgenomen. Jullie met het ingestelde Cordon Sanitaire verliezen bij elke verkiezing stemmen aan het Vlaams Belang en de politiek "correcten" verliezen meer & meer in geloofwaardigheid. De meeste Vlamingen hebben de "correcten" wel door hé, enkel bij hen telt blijvende deelname aan de macht. De machtsverhouding zou totaal omgekeerd en democratischer zijn indien het Vlaams Belang zou deelnemen aan die macht, wat het huizenhoog immigratie probleem op termijn zou kunnen reduceren naar een aanvaardbare gecontroleerde instroom van vreemdelingen, die zich hebben aan te passen. Het illegalen probleem zou uitgeroeid worden, hierdoor zou het aantal criminaliteit delicten gevoelig dalen, alsook het onveiligheidsgevoel zou ook een heel stuk dalen.
Wij als Vlaams Belangers, kraaien bij iedere verkiezing victorie bij het constateren dat we weer duizende stemmen hebben bijgewonnen en bij het constateren dat de "correcten" weer een draai rond hun oren hebben gekregen en dit zal zo doorgaan! Wedden dat we na 10 juni 2007 wéér duizende stemmen zullen toevoegen aan ons 1.000.000 stemmen!! Wat ons inderdaad de grootste partij in Vlaanderen maakt, waar wel degelijk rekening mee wordt gehouden!! Zij het op een aangepaste achterbakse & schijnheilige manier door de “correcten” op aangeven van het Vlaams Belang!!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 11:50   #36
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Tof voor jullie, tweede grootste partij en zo... en wat kopen jullie daarvan: nougabollen! Toch bewonder ik jullie omwille van jullie vreugde met een dode mus.
Welke vreugde? Vreugde omwille van een peiling?
Zullen wel zien wie er gaat 'winnen'...maar nu al juichen is ronduit belachelijk.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 11:53   #37
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Da staat nu al vast wie dat zal zijn, want wat is niet alles eenvoudig geworden door jullie Cordon Sanitaire, zéér ondemocratsch dus. Bijgevolg verkiezingen zijn een farce geworden en brengen hier en daar in de rand wat veranderingen aan. 100% zeker is dat de rooien en aanhangsels en de gelen en aanhangsels van de partij zullen zijn om de macht te delen, misschien met de groenen erbij moest de winst te klein zijn bij de gelen (CD&V) en wie er vooral niet bij zal zijn is het Vlaams Belang en de Blauwen die het gelag gaan betalen van 8 jaar paars, wat onrechtvaardig is want de rooien en aanhangsels zijn de grote schuldige in het huidige non-beleid en dus zouden zij een afstraffing verdienen en moeten krijgen. Wie weet gebeurd dit wel en zal recht geschiedt zijn!!!
Oud 21 maart 2007, 12:01   #38
Don Quichote
Banneling

Standaard

Blauwen die het gelag gaan betalen van 8 jaar paars, wat onrechtvaardig ..
----------------------------------------
Rechtvaardig.

De blauwen hebben de mensen het meest bedrogen.

VHS zijn burgermanifesten, zijn belastingsverlaging.
Hij ging eens orde op zaken zetten, wat velen geloofden.

Hij heeft er niets van terecht gebracht.
Net de dingen omgekeerd gedaan van wat hij beloofde.

Om nu nog Vld te stemmen moet je een oen zijn.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 14:04   #39
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Blauwen die het gelag gaan betalen van 8 jaar paars, wat onrechtvaardig ..
----------------------------------------
Rechtvaardig.

De blauwen hebben de mensen het meest bedrogen.

VHS zijn burgermanifesten, zijn belastingsverlaging.
Hij ging eens orde op zaken zetten, wat velen geloofden.

Hij heeft er niets van terecht gebracht.
Net de dingen omgekeerd gedaan van wat hij beloofde.

Om nu nog Vld te stemmen moet je een oen zijn.

En de rooien NIET zeker!!!
Oud 22 maart 2007, 22:13   #40
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik stem niet voor partijen die socio-economisch links zijn.
het vb is niet economisch links.
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be