![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je over het algemeen blij met de Nederlanders op het forum? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
56 | 76,71% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 23,29% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Juist ja, en jezelf verkopen. Ik zou graag bier even als voorbeeld nemen. Zelfs een Nederlander zal moeten toegeven dat Jupiler qua smaak veel beter is dan Heineken. Het is de gezonde verkoopsgeest van de Nederlander die aan de basis lag voor het wereldwijde verkoopsucces van Heineken (in 189 landen verkrijgbaar).
![]() |
#83 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb er geen probleem met den Hollander, als ze zich maar aanpassen. Een beetje meer klagen en zagen en ge hoort er zo bij.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() En het koekhappen???
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan over tot luxe bonbonhappen:
Nederland twee na rijkste in de EU Gemeten naar het bruto binnenlands product (bbp) per inwoner is Nederland het op twee na rijkste EU-land. Dat blijkt uit cijfers van Eurostat, het statistisch bureau van de EU. Op één staat het Groothertogdom Luxemburg, gevolgd door Ierland. Nederland is derde met een inkomen dat 31% boven het gemiddelde EU-inkomen ligt. De Oost-Europese landen die de afgelopen jaren toetraden tot de Europese Unie, scoren allen onder het gemiddelde. Het armst zijn Roemenië en Bulgarije. Nog armer is kandidaat-lidstaat Turkije. Inwoners van dat land hebben een gemiddeld inkomen van nog geen 30% van wat de gemiddelde inwoner van de EU verdient. Als de Europese landen Zwitserland, IJsland en Noorwegen bij de EU hadden gezeten, was Nederland overigens een stuk lager geëindigd. Alle drie hebben namelijk een hoger bbp per inwoner dan Nederland. Om te weten wat dit lijstje zegt over het daadwerkelijke inkomen moet rekening gehouden worden met belasting die nog over de verdiensten geheven wordt. Want het bruto binnenlands product houdt daar géén rekening mee. De belastingdruk in Nederland was in 2005 38,2%, iets onder het EU-gemiddelde van 39,6%. De hoogste belastingdruk vinden we in Zweden: 51,3%. Ook Denemarken, en België scoren hoog, evenals niet-lid Noorwegen. Zeer weinig belasting heffen de Baltische staten en Roemenië, zo rond de 28%.
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is iedereen welkom op dit forum. Zelfs Franstaligen als ik zijn er welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, serieus, het is de logica zelf dat de Vlamingen richting Nederland en dat de Franstaligen richting Frankrijk kijken. Het is ook zo in Zwitserland met de verschillende taalgemeenschappen (Duitse kant kijkt richting Duitsland, enz....) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Says who?
Mooie avatar trouwens ![]() Dat terzijde: Vlamingen hebben geen land en dus bestaan ze als dusdanig niet, in tegenstelling met de Nederlanders. Nu als die forum alleen Vlaams zou zijn, zou ik dan nog mogen posten? Ik ben immers Canadees! Maar ik voel mij wel nog Vlaming.... maar dat is misschien al eens opgevallen ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Staatssecretaris
|
![]() Canada, ... , mooi land, ..., laag sterftecijfer ook ten gevolge van kogels, wat van hun buren niet gezegd kan worden... .
Woon je definitief daar? Vanwege werk?
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg ik samen met miljoenen andere Vlamingen!
Thanks! ![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() En toch zou ik 1000 keer liever bij de buren wonen, daar ligt mijn hart en daar zal het ook begraven worden!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() bye bye sociaal vangnet dan wel dus...
![]() |
#95 |
|
![]() Denk jij dat ik een miete ben die een vangnet nodig heeft? Leer op je eigen benen staan godverdomme hé!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat kan ik best wel hoor, maar soms maak ik noodgedwongen gebruik van dat net ja en het zijn die momenten dat ik heel blij ben dat dat sociaal net er hangt. En bedenk dat dat net heel breed is hoor: pensioen, ziekteuitkering, werkloosheidsuitkering, goede medische opvang, ... . Maar ik ben er wel redelijk zeker van dat jij kans op slagen hebt daar, je lijkt me vastberaden genoeg.
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Hartelijk bedankt en laat het ons hopen hé, als tegen dan er nog geen immigratiestop is om terroristen buiten te houden! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Eerlijk volk eerst lijkt me dan ook een betere slogan dan eigen.... En ik was niet beledigd hoor...
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Complimenten overgens voor je goede Nederlands!
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Ja Everytime spreekt wel prima Nederlands, zijn Nederlands is beter dan mijn Frans moet ik toegeven.
|
![]() |
![]() |