![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik moet toegeven dat ge een punt hebt.
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Kinderen betrekken bij zelfmoordaanslagen keur ik niet goed en vind ik walgelijk maar we moeten ook toegeven dat de amerikanen geen heilige boontjes zijn als het aan komt op onschuldige slachtoffers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vraag die we ons zouden kunnen stellen is, WAAROM ze bereid zijn zover te gaan, WAT ze ertoe gebracht heeft? Volgens mij zegt dit alles over de radeloosheid van die mensen. Ze zijn de bezetting, die nu al zo lang duurt kotskotskotsbeu. En uiteindelijk grijp je dan naar middellen die uiteraard door niemand begrepen worden. Behalve misschien door lotgenoten die zich net zo moedeloos voelen. And after all, wie zijn WIJ om hier vanachter onze pc in ons luxeleventje eventjes te gaan oordelen (of veroordelen) hoe de Irakees zich vandaag moet gedragen.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dagdagelijks blazen ze onschuldigen op MET OPZET. ssssssssssssss, maar als er een dode valt per ongeluk waar een amerikaan bij betrokken is....
Laatst gewijzigd door illwill : 22 maart 2007 om 07:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Deze kinderen hebben gevochten voor alle sunnies ter wereld, voor hun geloof en hebben het leven gelaten in hun strijd tegen de Amerikaanse bezetter en hun bondgenoten.
Maar ja, de ene zijn held is de andere zijn terrorist waarschijnlijk.
![]() |
#49 |
|
![]() Seg euh, familiedrama's, mag ik dat hier vermelden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer twee passanten toevallig sterven bij een Amerikaanse actie tegen terroristen, dan is het kot te klein. Wel laat mij het voor eens en altijd duidelijk stellen : met geen enkele zaak en onder geen enkele omstandigheid kun je deze laffe en gruwelijke daad rechtvaardigen, uitleggen, verklaren, begrijpen, laat staan goedkeuren. Het is trouwens tekenend dat de 'verzetshelden' die deze kindjes de dood injoegen eerst zelf van de vrachtwagen sprongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Niet alleen dat. Al die idiote bush-bashers die beweren dat ze hun eigen kinderen opofferen. Wie denkt dat ze hun eigen kinderen gebruikt hebben? Volgens mij hebben die barbaren twee kinderen van de straat opgepakt en in hun wagen gestoken. Dat is dan nog ontvoering met opzettelijke doodslag. Hoever de barbarij kan gaan die in die godsdienst zit, onbegrijpelijk en dan maar zeveren "islam is peace"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() En het verband?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Blijkbaar gebeurt het in ons prachtige Westen wel eens dat normale mensen flippen en hun kinderen uit wanhoop mee de dood in sleuren, mss daar dan ook?
Maar nog steeds, ik geloof het verhaal niet zomaar, de VS heeft al wel eerder propaganda op de media afgevuurd, en nog geen klein beetje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Vandaar wederom mijn vraag: had ge het omgekeerd wel geloofd?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() U bedoelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vraag is dus wie er achter zit, wie er belang bij heeft. We herinneren ons hopelijk allemaal het incident in Basra: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag is dan wie dat soort aanslagen zou kunnen beramen. Misschien vinden we een hint bij de Amerikanen die voor privé-bedrijven werken: Citaat:
Het gebruik dus van privé-ondernemingen om militaire operaties uit te voeren die buiten het reguliere vallen. Daarbij komt de 'Salvador' option, waarover al geruime tijd sprake is: Citaat:
Het lijkt me best mogelijk dat veel van de zgn. zelfmoordterroristen die zichzelf in een auto opblazen, helemaal geen zelfmoordenaars zijn, maar juist gebruikt worden zonder dat ze het zelf beseffen. Vooral in dit specifieke geval waarbij kinderen gebruikt worden, stel ik me die vraag. Want als de chauffeurs zich uit de voeten kunnen maken, dan zie ik geen enkele reden waarom ze de kinderen niet gewoon meenemen. De praktijk is in ieder geval te gruwelijk voor woorden, los van wie er gebruik van maakt. bron 1 bron 2 bron 3 bron 4 bron 5
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Kaatd is niet te evenaren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was kaat niet gebannen?
Soit, als het gaat over een inhoudelijke, beargumenteerde en met bronnen en referenties gestaafde bijdrage aan eender welke discussie, dan moeten we natuurlijk bij chipie zijn, dat is op het forum hier al héél lang duidelijk.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 22 maart 2007 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |