Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2007, 11:24   #101
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Die 3 jongens denken misschien dat ze moslims zijn, maar in werkelijkheid wacht hen op de dag van de afrekening een pijnlijke bestraffing, als we de koran mogen geloven.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 23 maart 2007 om 11:24.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 11:25   #102
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Wij zouden ook beter kuisheidsgala's beginnen houden zoals in Amerika, dan zouden sommige mensen (lees: 'jongeren') geen reden hebben om te denken dat onze meisjes/dochters/vrouwen hoeren zijn.
Dat die ouders een jaar lang niet gemerkt hebben dat hun dochter met regelmaat door 3 gasten verkracht werd vind ik raar, het misbruik gebeurde zowel op openbare plaatsen als bij hen thuis, werd ze dan steeds ontvoerd?
One bridge too far!

Wie treft hier schuld? Het meisje van 13 dat NIET naar zo'n absurd kuisheidsgala geweest is of die 3 gasten die hun lul niet in hun broek konden houden?

Citaat:
Ik praat hun misbruik niet goed, ze verdienen een straf, begrijp me niet verkeerd. Sex met een -16 jarige maakt van hen sowieso verkrachters volgen onze wet.
Goed dat je dit er nog bijschrijft want je was heel goed bezig de schuld volledig in de schoenen van het meisje te stoppen!
Oud 23 maart 2007, 11:32   #103
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Blijkbaar moet je deze morgen zoeken naar berichten in de radio-nieuwsberichten en de kranten ivm met het door moslims verkrachtte meisje in Middelkerke... Wat een verschil met het geval Wouter Van B. dat we dagenlang op radio en tv door onze strot kregen geduwd door onze bende multiculhypocrieten!
Naar mijn zeer bescheiden mening is dit nochtans belangrijker en veel smeriger dan niet wensen gehuwd te worden door een zwarte schepen...
En dan weten we nog niet eens wie die drie fameuze "weigeraars" waren...
Marokkanen, Turken, autochtone Belgen... wanneer zullen we het weten?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 11:33   #104
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dit is erover Laya, je legt de schuld nu bij het slachtoffer en bij haar ouders ... da's niet netjes.

bovendien leg je de schuld van het 'denken dat westerse vrouwen hoeren zijn' nu bij de westerse vrouwen

goe bezig ?! ... zo'n 'stommiteiten' heb ik van jou nog niet echt gelezen, dacht ik ...
Ik leg de schuld helemaal niet bij het meisje. Ik praat die gasten ook niet goed. Het is gewoon zo dat er 2 soorten verkrachting zijn en sex met een -16 jarige sowieso voor de wet als verkrachting wordt bestempeld. Ik ga hier niet te ver in gaan, ik heb in het chat-circuit gezeten en stond versteld van hoeveel mannen op zoek zijn naar sexdates, aan sommige vroeg ik of ze het niet beu werden om steeds het deksel op de neus te krijgen... ik stond versteld toen ik hoorde hoeveel succes die mannen hadden! Zelfs met heel jonge meisjes... onderschat onze jeugd niet Anna.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het in dit geval zo was...

Als één van jouw dochters op die leeftijd werd verkracht had het zeker geen jaar geduurd eer je het in de mot had, toch?
Ik heb me gewoon die bedenking gemaakt,

Laatst gewijzigd door Laya : 23 maart 2007 om 11:42.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 11:34   #105
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
En nu maar roepen.
Als het omgekeerd was, was het weer linkse propaganda.
Na al jullie shownummertjes en haatproza mag je er nu gerust minstens evenveel incasseren, of wat had je gedacht?
Oud 23 maart 2007, 11:41   #106
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
One bridge too far!

Wie treft hier schuld? Het meisje van 13 dat NIET naar zo'n absurd kuisheidsgala geweest is of die 3 gasten die hun lul niet in hun broek konden houden?

Goed dat je dit er nog bijschrijft want je was heel goed bezig de schuld volledig in de schoenen van het meisje te stoppen!
Dit is idd een extreem geval, het ging tenslotte niet over een jong koppeltje dat 'verkeerde' maar eerder groepssex/verkrachting. Het zou je dochter maar zijn. Ze hebben het meisje misbruikt, daarover is geen discussie nodig.

Maar beeld je het volgende in: vanaf morgen gaan alle ouders met een -16 jarige dochter die sex heeft die gast gaan aanklagen. We zijn op slag het land met het meeste aantal verkrachters ter wereld. Wat was weer de gemiddelde leeftijd waarop meisjes hier hun eerste sex-ervaring hebben volgens het onderzoek onlangs? Het was zeker géén 16. Maar da's een andere discussie.
Oud 23 maart 2007, 11:42   #107
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
25 jaar bak. Tijd dat er in dit land eens straffen komen op maat van de misdaad.
Ze moeten vooral buiten gegooid worden en in hun land van oorsprong in de bak gaan zitten. Dat is pas een straf...
En kom niet af met het feit dat ze "Belg" zijn en tot de zoveelste generatie behoren: éénmaal een bepaald soort moslim, altijd een bepaald soort moslim, dat soort wordt alleen maar agressiever en die hebben we hier niet vandoen.
Heeft de grote groep "brave moslims" waar men dan altijd mee op de proppen komt reeds gereageerd? En wat denken ze ertegen te doen tegen die o zo kleine "minderheid" die dagelijks in het nieuws komt (als men er niet in slaagt het helemaal in de doofpot te stoppen)?
Oud 23 maart 2007, 11:46   #108
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Heeft de grote groep "brave moslims" waar men dan altijd mee op de proppen komt reeds gereageerd? En wat denken ze ertegen te doen tegen die o zo kleine "minderheid" die dagelijks in het nieuws komt (als men er niet in slaagt het helemaal in de doofpot te stoppen)?
Mijn man zijn eerste reactie toen ik het hem zei: 'Marokkanen zekers?'
Wat wil je dat ze doen? Is het niet aan de regering om op te treden?
Maar nee, er vallen veel te veel stemmen te rapen bij de allochtonen.
Oud 23 maart 2007, 11:46   #109
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Deze vreemdelingen dienen een goede lijfstraf te ondergaan en dan het vliegtuig op naar hun land van herkomst, waar uiteraard de autoriteiten op de hoogte zijn gesteld van de feiten.
En dat die lijfstraf lang, hard en gruwelijk moge zijn.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 11:51   #110
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht Bekijk bericht
Ze zouden die crimineeltjes moeten opsluiten en onder toezicht houden en heropvoeden tot ze meerderjarig zijn of iets dergelijk.

Maar het ophangen, castreren met of zonder verdoving, verplicht verkracht worden van MINDERJARIGEN zijn niet echt praktijken die ik graag zou willen zien in ons land...

En daarbij, verkrachtingen gebeuren alle dagen. 25 percent van alle vrouwen is ooit verkracht of bepoteld geweest, meestal binnen de familie echter.
Dus zo uitzonderlijk gruwelijk is da nu ook weer ni... Beschuldig mij maar van minimaliseren; ik beken. Net zoals ik heel dat mediacircus rond Van Bellingen ook totaal overroepen vind.

En dat de Koran derachter zou zitten is ook onnozel; ze gebruiken de islam om de feiten te verklaren. Niets zegt dat ze dat niet zouden gedaan hebben zouden ze geen moslim geweest zijn. Eigenlijk ONDANKS de koran hebben ze haar verkracht, want die verbiedt dit.
"Ze gebruiken de islam om de feiten te verklaren..." je zegt het hier zelf!
Wat voor onmogelijke kronkels ben jij hier aan het maken? Mag die koran-kloterij weer niet ter sprake komen?
Het gaat niet alleen om dit feit, verkrachtingen komen wel nog voor, maar ook over de smerige hypocrisie die bepaalde multicullers hanteren: dagen het geval Wouter Van B. door onze strot persen, maar hierover hoor je ze amper of helemaal niet terwijl dit stukken erger is!
Oud 23 maart 2007, 11:51   #111
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Slavinnen als seksueel bezit in de koran

voil�*

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 11:54   #112
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is idd een extreem geval, het ging tenslotte niet over een jong koppeltje dat 'verkeerde' maar eerder groepssex/verkrachting. Het zou je dochter maar zijn. Ze hebben het meisje misbruikt, daarover is geen discussie nodig.

Maar beeld je het volgende in: vanaf morgen gaan alle ouders met een -16 jarige dochter die sex heeft die gast gaan aanklagen. We zijn op slag het land met het meeste aantal verkrachters ter wereld. Wat was weer de gemiddelde leeftijd waarop meisjes hier hun eerste sex-ervaring hebben volgens het onderzoek onlangs? Het was zeker géén 16. Maar da's een andere discussie.

Daar gaat het niet over Laya,

Maar over het feit dat die jongens vinden niets fout te hebben gedaan, want zij is geen moslima.
En de leeftijd dat meisjes sexueel actief worden is heel veschillend, sommige reeds op hun 12 jaar andere pas om hun 25ste.

En je moet dus niets anders er bij zoeken of andere schuldige zoeken.
Veel ouders komen zelfs nooit te weten wat er allemaal met hun kinderen gebeurd.

Wij leven nu eenmaal niet in een samenleving waar de meisjes worden opgesloten tot hun dood.

En daar gaat het over, zij hebben gewoon geen respect gehad voor dit meisje en voor anders gelovingen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 11:55   #113
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door andev
Zopas op het 7 uur tv-nieuws op ons aller VRT dan nog!
In Middelkerke werden 3 broers opgepakt, jonge gasten en moslim, die een 15 jarig meisje al een hele tijd als speelgoedpop voor verkrachting aan het gebruiken waren...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online
Broers verkrachtten 13-jarig meisje
do 22/03/07 - In Middelkerke zijn drie minderjarige broers opgepakt voor verkrachting. Ze zijn geplaatst door de jeugdrechter in Brugge.
Een jaar lang hebben de drie jongens van Marokkaanse afkomst een 13-jarig meisje uit hun buurt verkracht. De politie greep in na een klacht van de moeder.

... of dat meisje 13 of 15 is, is dat belangrijk? Is het dat dat je stoort en interesseert?
Oud 23 maart 2007, 11:59   #114
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht Bekijk bericht
Ze zouden die crimineeltjes moeten opsluiten en onder toezicht houden en heropvoeden tot ze meerderjarig zijn of iets dergelijk.
Ach ja, alsof je van duivels engeltjes kan maken.

Citaat:
Maar het ophangen, castreren met of zonder verdoving, verplicht verkracht worden van MINDERJARIGEN zijn niet echt praktijken die ik graag zou willen zien in ons land...
Van minderjarigen, dus moesten ze meerderjarig geweest zijn mocht het wel?
Persoonlijk mogen ze van mij doen met die gastjes wat ze willen. Zij deden ook hun zin met dat meisje.

Citaat:
En daarbij, verkrachtingen gebeuren alle dagen. 25 percent van alle vrouwen is ooit verkracht of bepoteld geweest, meestal binnen de familie echter.
Dus zo uitzonderlijk gruwelijk is da nu ook weer ni... Beschuldig mij maar van minimaliseren; ik beken. Net zoals ik heel dat mediacircus rond Van Bellingen ook totaal overroepen vind.
Jij kan er duidelijk niet over meespreken. Verkrachting is gruwel en kan enkel met gruwel bestraft worden. Een dader zou minstens even hard als zijn slachtoffer moeten kunnen lijden.
Vermits deze duidelijk een mankement hebben in hun emotionele gevoelens, lijken lijfstraffen me de enige oplossing. Castratie kan al veel helpen.

Citaat:
En dat de Koran derachter zou zitten is ook onnozel; ze gebruiken de islam om de feiten te verklaren. Niets zegt dat ze dat niet zouden gedaan hebben zouden ze geen moslim geweest zijn. Eigenlijk ONDANKS de koran hebben ze haar verkracht, want die verbiedt dit.
Koran of geen koran. Er staat nergens in dat het NIET mag en wat mij betreft is elk excuus goed voor een allahtoon om zijn criminele feiten goed te praten.
Sorry, maar er is geen excuus. Binnenkort lopen die kereltjes toch weer vrij rond en laat ze dan hopen dat ze mijn pad nooit kruisen. Hoe meer vertoornde Vlamingen die de echte vrouwe Justitia willen dienen, hoe meer de valse hier haar gezicht verliest en hoe minder deze dingen nog kunnen gebeuren.
Oud 23 maart 2007, 12:00   #115
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Mijn man zijn eerste reactie toen ik het hem zei: 'Marokkanen zekers?'
Wat wil je dat ze doen? Is het niet aan de regering om op te treden?
Maar nee, er vallen veel te veel stemmen te rapen bij de allochtonen.
Als ik het vragen mag: van welke (oorspronkelijke) nationaliteit is uw man?
Oud 23 maart 2007, 12:02   #116
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Er is trouwens nog een tussenvorm: dar-al-suhl (waarbij ze een tijdelijke convenant afsluiten, met de nadruk op tijdelijk ) : het land van de Sullen dus.
Suhl / Sul ---> waarschijnlijk weer een woord dat we uit het arabisch hebben geleerd.
Heeft Lucas Catherine, de arabier honoris causa, dat ook al ontdekt of moet het nog als supplement in zijn lijst komen?
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:02   #117
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ze moeten vooral buiten gegooid worden en in hun land van oorsprong in de bak gaan zitten. Dat is pas een straf...
En kom niet af met het feit dat ze "Belg" zijn en tot de zoveelste generatie behoren: éénmaal een bepaald soort moslim, altijd een bepaald soort moslim, dat soort wordt alleen maar agressiever en die hebben we hier niet vandoen.
Juist, geen enkele imam die deze praktijken veroordeeld heeft. In Australië riep er zelfs 1 op om meisjes zonder hoofddoek te verkrachten.

Sorry, maar de islam is duidelijk in de war en ik trek me de religieuze strubbelingen van een ander niet aan. Enkel als er slachtoffers buiten de islamgemeenschap vallen, mogen we hard optreden tegen deze "religie".
Oud 23 maart 2007, 12:03   #118
Lof der Zotheid

Standaard

Toch interessant dat linkse hypocrieten zoals Edina en Frèremans hier hun smoel niet komen tonen? 't Past zeker niet in hun linkse, hypocriete multiflauwekul-kraam?
Oud 23 maart 2007, 12:04   #119
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Als ik het vragen mag: van welke (oorspronkelijke) nationaliteit is uw man?
Syrische
Oud 23 maart 2007, 12:04   #120
Boadicea

Standaard

Rechtvaardigheid lijkt mij het volgende: wij behandelen die jongens op dezelfde manier als dat zij een jongen die naar hun zus kijkt zouden behandelen.
Onze meisjes zijn ons meer waard en verdienen beter dan verkrachters.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be